Miksi naiset jakelee toisilleen somessa "ootpa ihana" "oot kaunis" viestejä?
Nauratti kun jonkun tiktok naisen kommenttiosio oli täynnä "olet ihana" viestejä varmaan 300 kpl. :D Mitä ihmettä jossain ventovieraassa ihmisesä on ihanaa, jos sitä ei edes tunne ihmisenä? Se somehan on vain pinta ja ei sitä ihmistä oikeasti tunneta. Nainne itsekin enkä koskaan laittele tuollaisia kommentteja. Herätkää bää!
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän siinä on, kun ne naiset on kaikkea muuta kuin kauniita ja ihania. Ja sitten he kuvittelevat todella olevansa hierarkian huipulla niin elämässä kuin parisuhdemarkkinoilla.
Voin kertoa sulle jotain naisten maailmasta. Mitään hierarkiaa ei ole, saatikka sitten, että ketään kiinnostaisi kuka siellä huipulla on.
Itselläni on ainakin kilpailuvietti pyöreä nolla. Kommunikaatio naisryhmässä perustuu siihen, että luodaan hyvä ilmapiiri ja ollaan positiivisia toisia kohtaan. Miksi kukaan muuten edes viitsisi ja jaksaisi mitään sosiaalista kanssakäymistä?
Mulla oli aikuisuuden kynnyksella vaihe kun latelin pain naamaa kehuja ja koin olevani bain hieno ja upea nainen, kun kehun muita naisia.
Nykyaan vaan jos ihan pakko small talkin lomassa sanoa onpa kiva laukku tai takki.
Kehuminen on nuorten nostaus juttu
Luin hyvän ulkomaisen kolumnin aiheesta noin vuosi sitten. Sisältö referoituna oli seuraava: 'Nainen antaa mielellään vuolaitakin kehuja sille, jota ei koe uhkaksi tai kilpailijakseen.
Mutta - kehusade ja sisarhenki päättyy tasan siihen, kun naisen arvosana miesten keskuudessa ylittää > 8.5. Tämän jälkeen söpistelyt ja kehut > muuttuvat tai puuttuvat.
Jäin miettimään.
Valitettavaa jos kaikki kanssaihmiset pitää kokea "uhaksi" itselleen ja vain epäuhkaavia rumiluksia voi falskisti kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä joidenkin ventovieraiden ihmisten kommentit kiinnostaa sua noin paljon :D :D Herää keskittymään omaan elämään bäää
No kai nyt saa ärsyttää tuommoinen lammastoiminta.
Naiseuden olemukseen kuuluu ihailun kaipuu. Ja koska miehet eivät tajua ihailla oikealla tavalla, niin naiset paikkaavat itse tämän puutteen.
Enpä tiedä. Minä olen 36v ja tuossa aikaisempi kommentoija kertoi olevansa 50v.