Kauko Röyhkä-säälittävyydessään omaa luokkaa
Vuosi 2012: Kauko Röyhkä kritisoi Vain Elämää -konseptia ja kehuskeli, kuinka kieltäytyi 8000€ esiintymispalkkiosta 75 000 myydystä levystä ja uusista potentiaalisista kuuntelijoista.
Vuosi 2025: Kauko Röyhkä kertoo olevansa ulosotossa ja pyytää seuraajiltaan 1€/kk.
Kommentit (450)
Kuuluisin teksti on kirjoitettu - 80 luvulla Rattori klubin jälkeen oululaiseen seinään... Tsemppiä kake!
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisin teksti on kirjoitettu - 80 luvulla Rattori klubin jälkeen oululaiseen seinään... Tsemppiä kake!
Onko se Lauralle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röyhkä se menee edelleen joidenkin ihmisten ihon alle 😂. Hauskaa. Äijä on julkaissut hitokseen levyjä ja kirjoja ja tehnyt muutakin ja keikkailee edelleen, soolona ja vissiin bändinkin kanssa. Saa suorittaa perässä.
Niin näyttää tekevän. Nyt jo kolmatta päivää.
Varmaan olisi imarreltu jos tietäisi ketjusta.
Tuskin kiinnostaisi. Onhan hän suuri ja varakas taiteilija. Onko se Taiteilijaelämää muuten Kaukon biisi?
Ei, mutta kertoohan se Kakesta. On siinä arvoisessaan seurassa. Ismo on tehnyt upean biisin arvostamistaan taiteilijoista: Kauko, Melleri ja Morrison. Kaikki merkittäviä runoilijoita. Myös Ismon nerokkuudesta kertoo se, että teki tekstin minä-muotoon, vaikka viittaakin suoraan Kaukoon. Respect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukon paras kappale on Steppaillen. Sen jälkeen taso putosi huomattavasti.
Makuasia. Upeesti aloittikin, mutta vieläkin upeammin jatkoi kun pääsi vauhtiin Riku Mattilan Nartun kanssa. Ei löydy tästä maasta - eikä taida muualtakaan löytyä - toista artistia, joka olis tehnyt putkeen viisi parasta levyään, joita ei voi mitenkään asettaa edes paremmuusjärjestykseen.
Onhan Röyhkä aikaa kestänyt hyvin vrt vaikka Epuista jotkut jollotukset.
Vierailija kirjoitti:
Nolot limasedät sai vapaasti saalistaa silloin kasarilla ja ysärillä. Sitä monet käytti hyväkseen. Jos olisin ollut tuollainen, en kehtaisi sillä ylpeillä, saati julkaista biisejä ja kirjoja ko.asiasta. Typical boomer sellainen, joka ei ymmärrä hävetä ja canceloida itse itseään.
Osaatko kirjoittaa viimeisen lauseen suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röyhkä se menee edelleen joidenkin ihmisten ihon alle 😂. Hauskaa. Äijä on julkaissut hitokseen levyjä ja kirjoja ja tehnyt muutakin ja keikkailee edelleen, soolona ja vissiin bändinkin kanssa. Saa suorittaa perässä.
Niin näyttää tekevän. Nyt jo kolmatta päivää.
Varmaan olisi imarreltu jos tietäisi ketjusta.
Tuskin kiinnostaisi. Onhan hän suuri ja varakas taiteilija. Onko se Taiteilijaelämää muuten Kaukon biisi?
Ei, mutta kertoohan se Kakesta. On siinä arvoisessaan seurassa. Ismo on tehnyt upean biisin arvostamistaan taiteilijoista: Kauko, Melleri ja Morrison. Kaikki merkittäviä runoilijoita. Myös Ismon nerokkuudesta kertoo se, että teki tekstin mi
Antaa taiteiljoiden elää valitsemallaan tavalla. Suomikin olisi paljon tylsempi ilman Röyhkää ja hengenheimolaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolot limasedät sai vapaasti saalistaa silloin kasarilla ja ysärillä. Sitä monet käytti hyväkseen. Jos olisin ollut tuollainen, en kehtaisi sillä ylpeillä, saati julkaista biisejä ja kirjoja ko.asiasta. Typical boomer sellainen, joka ei ymmärrä hävetä ja canceloida itse itseään.
Onko sulla vaikeuksia ymmärtää sitä? Kokeile AI:ta!
Nyt on herkkää. Erityis(en)herkkää
Röyhkä kerjää rahaa, koska ei ole tehnyt mitään merkittävää taidetta, musiikkia tai kirjallisuutta. Todi noloa.
Oi, ihana soullevy soi, tänään mä en tunaroi!
Omat suosikit on Pähkinäpuu ja Peke, joita molempia yritin opetella akustisella kitaralla soittaa.
Ensinmainittua opinkin, Peke oli vaikeampi, koska nopeasti toistuva A - Amuunnos olisi vaatinut pidempiä sormia, samoin C/G sointu. Pähkinäpuu helppo.
Kohta Facebookiin katsomaan onko Kauko tehnyt tälle päivälle päivityksen ja mitä siinä on!!
Vierailija kirjoitti:
Kohta Facebookiin katsomaan onko Kauko tehnyt tälle päivälle päivityksen ja mitä siinä on!!
Oli tehnyt!
Noi mainitut Kaukon ekat viisi, tai neljä mulla oli jossain albumeina. Niistä siihen aikaan pidin, sitte Narttu hajosikin ja myöhemmät biisit jääneet tuntemattomiksi. Muutaman kaulon kirjan olen lukenut. Jotenkin ei kiinnosta ko.taiteija enää yhtään.
Ja en väitä että siinä jotain vikaa olisi, aika ajoi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa en. Osaatko sä englantia? Puhutaan aika laajalti maailmalla, brittein saarilla esimerkiksi. Sellainen kieli kysessä.
Siis olisiko hänen muka rahan takia pitänyt mennä ohjelmaan, jota hän inhoaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi, jos siten olisi voinut välttää ulosoton tai facen rahaketjuun. Noloa sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi, jos siten olisi voinut välttää ulosoton tai facen rahaketjuun. Noloa sekin on.
Nojaa. Aika monelle nuo biisit merkitsevät jotain, ja he haluavat auttaa. Ei sinun tarvitse.
Hyvä kun pyytää apua eikä esimerkiksi vahingoita itseään.