Miksi mulle tuleee aina outo olo kun laitan päälle valkoisen vaatteem?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ah, nyt ollaan palstajankkauksen ytimessä :D
Ap: en tykkää valkoisesta
Kommentoijat: olet väärässä, siitä on pakko tykätä ja olet jotenkin viallinen jos et tykkää
Ap: en tykkää vieläkään
Kommentoijat: tykkäätpäs
Ihan kuin meidän leikki-ikäiset olisivat riidelleet jostain yhtä järkevästä:D
Näin just. Aivan yhtä järkevää jankutusta kuin 3-vuotiaalla.
Tässä ketjussa on vielä perusteltukin todella hyvin: näkyy tahrat, täytyy varoa, tekee ihosta kelmeän, ei tunnu omalta väriltä jne. Mutta ei kelpaa. Kyllä on pakko tykätä valkoisesta ja kaikki jotka ei tykkää, on hirveitä sotkemaan ja muutenkin typeriä ja väärässä.
Laitapa, alapeukuttaja taas tälle ne 7 alapeukkua.
Se mikä jankutus täällä pyöritelty, on tuo lika, paska, sotta jankutus, eipä juuri muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, nyt ollaan palstajankkauksen ytimessä :D
Ap: en tykkää valkoisesta
Kommentoijat: olet väärässä, siitä on pakko tykätä ja olet jotenkin viallinen jos et tykkää
Ap: en tykkää vieläkään
Kommentoijat: tykkäätpäs
Ihan kuin meidän leikki-ikäiset olisivat riidelleet jostain yhtä järkevästä:D
Muuten taas, niin kai sitä saa omia tykkäämiään juttuja puolustaa. Enimmäkseenhän nuo olleet lisäksi ihan erillisinä kommentteina.
Tietysti saa. Joku vaan yrittää painaa tarkotuksella niin että tulis lisää negaa ketjun avauksen aiheen jutulle. Jos ei muuten, laittaa itse samalla.
pelkäät että sun kirkkaan punaiset niukat alusvaatteet näkyvät läpi
Kannattaa tarkistaa jo kaupassa, ettei ota minkään värisiä seitinohuita, niin ei tartte alkkarien näkymisiä pelätä. Oikeassa valossa tuollaisista 90% tapauksissa muutenkin alusvaatteet erottuu.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen on neutraali väri ja sopii hyvin yhteen monen muun värin kanssa.
Just näin, minä tykkään esim valkoisista neuleista ja paidoista muutenkin, helppo yhdistää monenlaisten alaosien kanssa. Valkoinen kuoritakki minulla on myös, siihen saa halutessaan väriä vaikka värikkäällä huivilla, tai laukulla. Valkoiset lenkkarit omistan myös, muuten kivat ja monikäyttöiset, mutta jatkuvasti saa olla puhdistamassa, kun kaikki lika näkyy.
Koko valkoisiin en kyllä yleensä pukeudu, tykkään että vähän väriäkin pitää olla.
Valkoinen sopii vain puhdassieluisille.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sukkanauhojen näkyminen on aika hot!
Kyllä ihmisen mielentila ja muu henkinen/sisäinen olemus heijastuu myös niihin vaatteisiin,joita käytämme,ellei kyse sitten ole pelkästä rahattomuudesta,jolloin ei aina voi valita mitä päälleen laittaa. Värien suhteen on ihan luonnollista,että joinain päivinä on musta olo, toisina harmaa ja joinain päivinä voi pukeutua vaikka pastelliin,kirkkaisiin väreihin tai yhdistellä kaikkea. Itse en ole pukeutunut mihinkään valkoiseen 19 ikävuoden jälkeen- elämässäni tapahtui monia synkkiä ja traumatisoivia asioita tuolloin ja valkoinen katosi valikoimastani nuoruusiän jälkeen.
Väsynyt,rauhaa kaipaava,maanläheinen ja toisaalta älyllisyyteen taipuvainen ihminen pyrkii yleensä harmonisiin ja tasapainoisiin väreihin ja niiden yhdistelmiin-niissä "silmä lepää". Iloinen,luova,energinen,tunteellinen,räiskyvä ja monesti myös tasapainoton persoona taas ei kaihda räikeitäkään värejä-jotkut pitävät tätä myös tietynlaisena lapsellisuuden osoituksena.
Taiteilijat ovat aina rakastaneet värien (lue:tunteiden ja mielikuvituksen) runsautta ja rönsyilyä, lääkärit ja älyköt yleensä värien niukkuutta ja hallittavuutta (lue:ajatusten ja tunteiden kontrollointia ja askeesia).
Mä en voi käyttää valkoista pään lähellä, se ei sovi mun kasvojen väriin, näytän kalpealta. Housuina ja hameena voin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Paljastit itsesi mieheksi.
Naiset tietää, että punaiset alusvaatteet ei näy valkoisten vaatteitten läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen on neutraali väri ja sopii hyvin yhteen monen muun värin kanssa.
Just näin, minä tykkään esim valkoisista neuleista ja paidoista muutenkin, helppo yhdistää monenlaisten alaosien kanssa. Valkoinen kuoritakki minulla on myös, siihen saa halutessaan väriä vaikka värikkäällä huivilla, tai laukulla. Valkoiset lenkkarit omistan myös, muuten kivat ja monikäyttöiset, mutta jatkuvasti saa olla puhdistamassa, kun kaikki lika näkyy.
Koko valkoisiin en kyllä yleensä pukeudu, tykkään että vähän väriäkin pitää olla.
Mäkin pidän. Mutta en räikeän valkoisesta vaan enemmän luonnonvalkoisesta.
Täällä on kyllä aika paljon puhuttu koko väriskaalan ja sen käytön puolesta, eikä sen tarvitse olla juuri valkoinen, jokaisella värillä on tietysti omat tykkääjänsä.