Roskakuski on varmaan paskin ammatti mitä voi olla
Kommentit (59)
Ei itseasiassa ole hassumpaa hommaa. Eikä ole likaistakaan. Hyvin fyysistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee kiire siinä suurin ongelma on
Tällähän ne on kaikki tällaiset pilattu, aja ylinopeuttaa tai tulee potkut, ihanaa.
Tekisin, jos olis kuorma-auto kortti :)
Olis ihan mitä vain työtä mulle. Oon ollu viisi vuotta työttömänä. Ikää on 61, joten toivotonta.
Terveys ja kunto kyllä ihan erinomainen, mutta ei fyysisempiin hommiin ainakaan pääse.
Ei varmaan tietysti muihinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällähän ne on kaikki tällaiset pilattu, aja ylinopeuttaa tai tulee potkut, ihanaa.
Pitäis antaa työrauha.
Vierailija kirjoitti:
Paskoja ammattjeja ei ole. Kyse on aina asenteesta työtä kohtaan.
Olen kyllä samoilla linjoilla, mutta se, että painostetaan liialliseen kiireeseen liikenteessä, sitä en hyväksy ja niitä on kuljetusaloille tullut, on provisiota ja muuta, että pitää ajaa kovempaa ja vaarallisesti ja rikkoa liikenne sääntöjä, nämä pitäisi kieltää lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei roskakuski haise paskalle. Jätekaivojen tyhjentäjä luultavasti haisee.
Osa kuskeistahan tyhjentää vain paperi ja pahviastioita, täällä ainakin ihan toisen firman tekijä hakee vaikkapa biojäteastiat, no kyllä nekin kone kippaa, mutta on siinä pieni ero silti.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on väärässä. Siistiä työtä sekä hyvä palkka.
No ei se nyt siistiä ole verrattuna vaikkapa toimistotyöhön.
Mutta ehdottomasti siistimpää, mitä kuvitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ammatissa on nykyään kamala kiire :(
Osa ei sitä noudata ja siksi hallitus sääti tämän alisuoriutumisen, sillä saadaan nyt sitten ne, ketkä eivät ylinopeutta aja, pihalle ja pysyvästi työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olis ihan mitä vain työtä mulle. Oon ollu viisi vuotta työttömänä. Ikää on 61, joten toivotonta.
Terveys ja kunto kyllä ihan erinomainen, mutta ei fyysisempiin hommiin ainakaan pääse.
Ei varmaan tietysti muihinkaan.
Ei se nyt niin fyysistä ole ja jos sulla on kuitenkin hyvä kunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ammatissa on nykyään kamala kiire :(
Osa ei sitä noudata ja siksi hallitus sääti tämän alisuoriutumisen, sillä saadaan nyt sitten ne, ketkä eivät ylinopeutta aja, pihalle ja pysyvästi työttömiksi.
Että jos et riko lakia, joudut pihalle.
Roskakuskin kanssa en haluaisi seurustella. Mitä kaveritkin sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
🐮
Palkka on muuten yllätävän hyvä perusduuniksi. Ihan tarpeeks siist homma, ennakkoasenteita on paljon ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaverit sitten sanoisi, kun kukaan ei tyhjentäisi roska-astioita?
Ja apee on vissiin tehnyt roskakuskin hommia enemmän, kuin viemärisukeltajan.
Siellä missä ei ole viemäriverkostoa. On likakaivo. Se kun tyhjennetään haju on mieletön.
Sikala haisee myös navettaa pahemmalta.
Ihmisen nenä tuntuu. Jos tupakoi ei haista kunnolla. Jos käyttää aina samaa hajuvettä ei haista sitä itse.
Sama juttu sikalan, navetan ja paska auton kuljettajalla.
Ei meidänkään roskikset haise. 2/3 osaa asukkaista lajittelee jäteensä.
Jos ei olisi roskakuskia.Niin me hukuttaisiin roskiin ja haju olisi valtava.Ja pian rotatkin löytäisi paikalle.Kunnioitetaan siis roskakuskeja siinä missä muitakin meille tärkeitä ihmisiä ja työntekijöitä!
Vierailija kirjoitti:
Olet päässyt liian helpolla tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään naista en muuten ole nähnyt.
Olen yrittänyt hakea roskakuskiksi, mutta ei edes vastata. Mulla on kuitenkin myös rekkakortti. Ja joskus olin harjoittelussa, mutta eipä silloinkaan annettu edes ajaa. Ihan hyvin kuitenkin ne roska-astiat sain liikkeelle jne. Eli ei edes liian raskasta, kuljetus alalle vaan on vaikea työllistyä naisena. Niissä töissä mitä sain, pärjäsin kyllä hyvin. Nyt oon vaihtamassa alaa.
Olisi muuten ihan ookoo homma, mutta mitä olen jutellut ko. ammatin edustajien kanssa niin seurantasovelluksilla tämäkin on saatu pakkotahtiseksi raadannaksi eikä todellakaan ole samanlaista työtä kuin 10-15 vuotta sitten. Kiireellä ja hädällä tehdään, työtapaturmia sattuu jatkuvasti. Eikä kiitollisin ympäristö ajella ja operoida joku Helsinki liikennesuunnitteluineen.