Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitää lähteä ostamaan pari siivouskaljaa, ei tästä muuten tule mitään.

Vierailija
13.04.2007 |

Rupeepahan sit moppi heilumaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman noita säälittäviä kaljoja.. itse olen siivonnu koko päivän. välillä syötän tytön (4kk),sylittelen ja laitan lattialle tai keinuun seuraamaan puuhiani.. sitten taas siivous jatkuu!! EI KUNNON EMÄNTÄ MITÄÄN KALJOJA TARVI!

Vierailija
2/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siivota sit, kun on inspistä siivota ilman kaljoja. Ei ne villakoirat sieltä mihinkään katoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: silloin en nipota juomisesta.. :)

Vierailija
4/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ihanammalta ne oluet tuntuu sen siivouksen jälkeen. Lysähdät sohvalla ja nautit kylmästä huurteisesta, ja katsot puhdasta jälkeä. Ah!

Vierailija
5/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun moppi heiluu paremmin kaljan kaa, niin vapaasti vaan.

Itse siivosin kyl ilman mitään viinaksia mutta kyllä se kossun voimalla joskus minunkin moppi on viuhunut:)

Vierailija
6/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen raskaana, joten taidan laittaa limsatölkin hetkeks jääkaappiin ja nautin sitä siivoillessa =) Sen jälkeen alkaa kyllä närästään ikävästi ja raskausdiabetes ei tykkää kun ostin vahingossa sokeri limsaa.. =/

Vierailija
7/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa perjantaina kuurata ja puunata, sitten käydä suihkussa, vetää lököinen kotiasu ylle ja avata jääkaappikylmä olut tai kaataa lasi hyvää punaviiniä. Kämppä on puhdas, ja itse on puhdas ja viikko takana. Aikaa pelailla tai lueskella lapsen kanssa, syödä koko perheen voimin iltapalaa ja sitten jutustella (hmmm, tai jotain muutakin puuhastella) miehen kanssa...AAAH!

Vierailija
8/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIGHT tuotteita tai sokerittomia? ajattelin nimittäin vain että itse en uskalla syödä/juoda mitään light/kevyt juomaa.. LUIN netistä että MAKEUTUSAINE ASPARTAAMI olisi aivokasvainten yms.. SYY. kannattaa lukea sivulta wwwpisteminaolenpistekomkauttalehtikauttaArtKolmeAlaviivaYksinollaKaxpisteHtml

Vierailija
9/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä välitä näistä jeesustelijoista täällä!

Aina on moralisoijia,joilla ei itsellä ole mahdollisuutta ottaa elämästä nautintoja irti.

Mä ja just korkkasin sidukan,ja kohta alan silittämään pussilakanoita.

(outo tapa muuten,siis mul ois mankelikin,mut harvoin sitä käytän)

Vierailija
10/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

light juomia ja muita käytän ihan hyvällä omallatunnolla=)

En jaksa vetää pultteja tuollaisista. Voihan tämä kannettava konekin antaa vaikka mitä syöpäsäteilyjä hohhoh=D Esikoinen 2 vee kasvanut kohtu aikoina jopa liiallisella light juomien käytöllä (kauhea himo pepsi maxiin ) ihan terve lapsi on.

Aspartaamia ja asesulfaami k:ta käytän, en niitä s-kirjaimella alkavia makeutusaineita. (ei muista nimiä). Neuvolassa sanoivat, että hyvin voi käyttää ja sairaalassa samaa mieltä olivat. aamu alkaa puurolla ja päälle light (!) valion mehukeittoa. Ja sitten illalla kuluu pepsi max, aah! Jotain nautintoainetta edes tälle mammalle, röökin polton lopetin plussasta ;) Arvioisin käyttäväni light tuotteita noin 2l päivässä, neuvolassa sanoivat että ok.

Hyvää odotusaikaa kaikille =)

Vierailija
11/11 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tyyppi käyttää AINA SANAA JEESUSTELIAT! ETKÖ MUUTA KEKSI? taidat olla hieman " kateellinen" ihmisille jotka aavistuksenkaan kehuvat itseään/pitävät tapaaansa hyvänä! hah haa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi