Vihaako Lidlin omistaja teetä?
Vai miksi siellä on maailman huonoin valikoima. Olen käynyt Saksassa Lidlissä ja sama juttu.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä ole huonot teet Suomen Lidlissä, jos pussitee kelpaa. Irtoteetä saa myös yleensä monissa kampanjoissa kuten Aasia, joulu jne. ja metallirasia tulee samaan hintaan. Tosin harmi, kun Knightsbridge-nimellä myytävät naruttomat pussit on taas poistuneet, tykkäsin niistä.
Virossa kun pistäydyin, niin oli pariakin sorttia irtoteetä noin eurolla pakkaus. Saksan Lidlin teejuttuja en muista, ja Tukholmassakin kävin vain pikaisesti, se Lidl oli aika vaatimaton kaiken kaikkiaan ja teetä en kerennyt tutkia.
Et selvästikään ole teeihmisiä. Ja Tukholman Lidlissä olen käynyt ja siellä oli kaikkea sitä ihanaa mitä Suomessa ei enää ole.
Mä juon paljon teetä, en tiedä sitten, mikä tekee teeihmisen, se että on samanlainen maku kuin sinulla? En ole mikään erityinen hifistelijä tai tuotemerkkien perään kylläkään, vaan käytän sitä, mikä sopii omaan suuhun. Esim. nykyisellä pressalla oli vaalikampanjassaan käytössä Lidlin halvin tee, panin merkille kun kävin Stubbila kuppilassa.
Se Kungsholmenin Lidl missä pistäydyin oli aika karmea loukko mun mielestä, enkä löytänyt sieltä mitään ihanaa, mikä Lidl Tukholmassa on sellainen kivempi?
Suomessa ei saa kunnollista mustaa teetä mistään marketista. Teekaupoista voi saada kohtuutasoisia, muttei oikein hienoja laatuja yleensä. Marketeissa on suuri valikoima kaikenlaisia maustettuja teelaatuja, joihin käytetty musta tee on jotain halpaa laatua.
Ei tulisi mieleen edes ostaa lidlistä mitään teetä ainakin täällä Helsingissä erittäin monta hyvää teekauppaa, mistä saa laadukasta irtoteetä. Mieluummin tuen tässäkin asiaaan vihkiytynyttä pienyrittäjää kuin jotain sakemannikonglomeraattia.
Hyvää teetä siellä on, mokomat hifistelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä ole huonot teet Suomen Lidlissä, jos pussitee kelpaa. Irtoteetä saa myös yleensä monissa kampanjoissa kuten Aasia, joulu jne. ja metallirasia tulee samaan hintaan. Tosin harmi, kun Knightsbridge-nimellä myytävät naruttomat pussit on taas poistuneet, tykkäsin niistä.
Virossa kun pistäydyin, niin oli pariakin sorttia irtoteetä noin eurolla pakkaus. Saksan Lidlin teejuttuja en muista, ja Tukholmassakin kävin vain pikaisesti, se Lidl oli aika vaatimaton kaiken kaikkiaan ja teetä en kerennyt tutkia.
Et selvästikään ole teeihmisiä. Ja Tukholman Lidlissä olen käynyt ja siellä oli kaikkea sitä ihanaa mitä Suomessa ei enää ole.
Mä juon paljon teetä, en tiedä sitten, mikä tekee teeihmisen, se että on samanlainen maku kuin sinulla? En ole mikään erityinen hifistelijä tai tuoteme
Tukholman Lidl myy esim joulun aikaan Lindtin suklaita. Muutenkin siellä on niitä harvinaisia tuotteita joita Suomen Lidl möi 15 v sitten.
Miksi ihmeessä menette sinne Lidliin hakemaan teetä, jos siellä ei kerran ole? Ihan voi mennä muuallekin pällistelemään valikoimia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleen edes ostaa lidlistä mitään teetä ainakin täällä Helsingissä erittäin monta hyvää teekauppaa, mistä saa laadukasta irtoteetä. Mieluummin tuen tässäkin asiaaan vihkiytynyttä pienyrittäjää kuin jotain sakemannikonglomeraattia.
Sulla on sitten rahaa riittävästi. Myös me köyhät juodaan teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun ne ne alussa vihasivat niitä isoja kassoilla olevia kaukaloita? Olisi pitänyt kärryyn lapata ostokset kassalla.
Muualla maailmassa onnistuu, mutta ei suomalaisilta junteilta
Kun koko muu maailma nöyrtyy ja nöyryyttää itsensä, suomalainen alfa asiakas osaa pyytää ja saa pyytämänsä.
Kyllä se tiedetään miksei Lidl myy kunnon teetä. Ne eivät pysty kiristämään teetukkuja myymään heille huomattavasti halvemmalla kuin muille. Kuten tekevät Suomessa meijerien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tukholman Lidl myy esim joulun aikaan Lindtin suklaita. Muutenkin siellä on niitä harvinaisia tuotteita joita Suomen Lidl möi 15 v sitten.
Mikä Tukholman Lidl, niitä on monta siellä? Kävin juuri viime kuussa Kungsholmenilla Lidlissä ja siellä ei ollut mitään erikoista, ainakaan niistä tuotteistä mitä itse etsin. Lindtin suklaita saattoi olla, en ole varma, niitähän nyt saa mistä vain kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Kun saksalaiset eivät ole oikein kahvikansaakaan. Oluttako ne juo aamusta iltaan?
Suomalaisten täytyy saada aina jotain mikä nousee päähän, jos ei viinaa niin sitten kofeiinia.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin omistaja 😂 Taitaa Schwarz Gruppe omistaa pari muutakin kauppaketjua.
Eiks se ollut Veijo Lidl?
Teen hinnannousu on muuten semmoinen asia josta kahvi-Suomessa puhutaan liian vähän. Sehän on ollut aivan kauheaa! Katsokaa jonkun Twiningsin Earl Greyn kilohintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Tukholman Lidl, niitä on monta siellä? Kävin juuri viime kuussa Kungsholmenilla Lidlissä ja siellä ei ollut mitään erikoista, ainakaan niistä tuotteistä mitä itse etsin. Lindtin suklaita saattoi olla, en ole varma, niitähän nyt saa mistä vain kaupoista.
Siinä Kaupunginkirjaston lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Lidlistä ei saa Lindtin hyviä suklaarasioita nyt eikä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun ne ne alussa vihasivat niitä isoja kassoilla olevia kaukaloita? Olisi pitänyt kärryyn lapata ostokset kassalla.
Suomalaisjuntti haluaa pakata hitaaaaaaaaasti ja jonottaa kun juntin elämän kohokohta on kaupassa käynti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tuskin kehtaavat Briteissä olla tuolla valikoimalla!
Sehän on yleisesti tunnettu tosiasia, että britit juovat huonoa teetä. Ihan samalla tavalla kuin suomalaiset kovina kahvinkittaajina juovat huonoa kahvia. Tosin kittaajat itse pitävät kitkeriä vaaleapaahtoisia kahveja laatutuotteina. Olen suomalainen kyllä itsekin, mutta kahvi ei maistu eikä kyllä Lidlin teekään, eiköhän huonon valikoiman syy ole se, että halpaa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Kaupunginkirjaston lähellä.
Kiitti tiedosta, pitää käydä siellä sitten seuraavan kerran katsomassa, kun ehtii :). Vaikka tuo eka visiitti ruotsalaiseen Lidliin oli aika heikko kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina ostokorilla, joten mihin minun pitäisi ne ostokset lapata?
Kassiin suoraan. Minä tein Saksassa asuessani silleen. Ei oo vaikeeta!
Ei vaan painuu pakkauspöydälle pakkaamaan niitä kamojaan, eikä jää tukkeeksi!