Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaako Lidlin omistaja teetä?

Vierailija
09.10.2025 |

Vai miksi siellä on maailman huonoin valikoima. Olen käynyt Saksassa Lidlissä ja sama juttu. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saksalaiset eivät ole oikein kahvikansaakaan. Oluttako ne juo aamusta iltaan?

No kyllä ovat. Olen asunut Saksassa ja kahvinkeitin oli toimistolla ahkerassa käytössä, samoin miesystäväni asunnolla.

Vierailija
42/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun ne ne alussa vihasivat niitä isoja kassoilla olevia kaukaloita? Olisi pitänyt kärryyn lapata ostokset kassalla. 

Muualla maailmassa onnistuu, mutta ei suomalaisilta junteilta

Ostan aina ostokorilla, joten mihin minun pitäisi ne ostokset lapata?

Kassiin suoraan. Minä tein Saksassa asuessani silleen. Ei oo vaikeeta! 

Nö niin muttakun se on niin vaikeeta. MÄ HALUUN, että mun kaikki ostokset on levällään ympäri kassapöytää ja mä saan tukkia sen ja olla muutenkin tukeena!! Se on mulle tärkeetä, että saan olla muiden tiellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholman Lidl myy esim joulun aikaan Lindtin suklaita. Muutenkin siellä on niitä harvinaisia tuotteita joita Suomen Lidl möi 15 v sitten.

Mikä Tukholman Lidl, niitä on monta siellä? Kävin juuri viime kuussa Kungsholmenilla Lidlissä ja siellä ei ollut mitään erikoista, ainakaan niistä tuotteistä mitä itse etsin. Lindtin suklaita saattoi olla, en ole varma, niitähän nyt saa mistä vain kaupoista. 

Suomen Lidlistä ei saa Lindtin hyviä suklaarasioita nyt eikä ikinä. 

Tarvitseeko saada? Niitä saa muualta, samoin Twinings teetä ja mitä kaikkea tässä nyt on mainittu. Itselleni maistuu tosiaan Lidlin maustamaton musta tee, kunhan on puhtaasta nätistä teelasista, juuri kiehautettuun veteen tehty, sopiva vahvuus jne mutta makuja on erilaisia. Aikaisemmin pidin vain irtoteestä tunnelman takia, mutta nykyisin taas kelpaa pussiteekin.

Vierailija
44/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun ne ne alussa vihasivat niitä isoja kassoilla olevia kaukaloita? Olisi pitänyt kärryyn lapata ostokset kassalla. 

Suomalaisjuntti haluaa pakata hitaaaaaaaaasti ja jonottaa kun juntin elämän kohokohta on kaupassa käynti.

Pakkaaminen on taito laji.Pitää laittaa hyvin että ostokset ei kärsi matkalla.

Vierailija
45/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisjuntti haluaa pakata hitaaaaaaaaasti ja jonottaa kun juntin elämän kohokohta on kaupassa käynti.

Ja se pakkaaminen ei siinä Lidlin pakkauspöydällä olisi onnistunut?

Vierailija
46/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaan koriin Nordqvistin teetä aina kun sitä on. Lidlin omaan teehen en koske edes pitkällä tikulla, sen verran kuraa se on. Teetä se ei ole ainakaan nähnyt. 

Vierailija
47/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin omistaja 😂 Taitaa Schwarz Gruppe omistaa pari muutakin kauppaketjua.

Dieter Schwartz on maailman 37. rikkain. Ja suomalaiset haluaa että hän nousisi vielä korkeammalle. 

meidän kylän k-kauppias on koko kylän rikkain

Vierailija
48/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin omistaja 😂 Taitaa Schwarz Gruppe omistaa pari muutakin kauppaketjua.

Dieter Schwartz on maailman 37. rikkain. Ja suomalaiset haluaa että hän nousisi vielä korkeammalle. 

meidän kylän k-kauppias on koko kylän rikkain

Nii meiänki ja teevalikoimat on valtavat

Vierailija
49/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se pakkaaminen ei siinä Lidlin pakkauspöydällä olisi onnistunut?

Suomalaiset ostaa usein lähes viikon ruoka ostokset kerralla.Varsinkin jos tulee kauempaa kauppaan. Suomalainen kassa systeemi heille kivempi. Lidlin alkuperäinen kivempi niille,jotka ei osta paljon kerralla.

Vierailija
50/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa tavallisissa kaupoissa on huonot teevalikoimat ainakin niiden kannalta, jotka haluavat maustamatonta irtoteetä. Sama tilanne Stockmannin Herkussa Helsingissä, mutta sehän onkin nykyisin käytännössä S-market. 

Eikä kahviloissa ole tilanne yhtään parempi. Useimmiten tarjolla on vain pussiteetä kuumaan veteen upotettavaksi, ja jos valikoimassa on maustamatonta mustaa teetä, se on jotain Liptonia. Aina ei ole edes sitä, vaan on tarjolla kaiken maailman teennäisiä ällömakuja. Useimmat kahvilatkaan eivät panosta teehen. 

Vierailija
51/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä menette sinne Lidliin hakemaan teetä, jos siellä ei kerran ole? Ihan voi mennä muuallekin pällistelemään valikoimia.

On tosiaan olemassa ihan oikeita teekauppojakin. Ja teetä voi tilata niiden verkkokaupoistakin, ulkomailtakin.

Vierailija
52/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarin morsianta ja Tiikerin päiväunta saa joten valikoima riittävä.

Vierailija
53/53 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa tavallisissa kaupoissa on huonot teevalikoimat ainakin niiden kannalta, jotka haluavat maustamatonta irtoteetä. Sama tilanne Stockmannin Herkussa Helsingissä, mutta sehän onkin nykyisin käytännössä S-market. 

Eikä kahviloissa ole tilanne yhtään parempi. Useimmiten tarjolla on vain pussiteetä kuumaan veteen upotettavaksi, ja jos valikoimassa on maustamatonta mustaa teetä, se on jotain Liptonia. Aina ei ole edes sitä, vaan on tarjolla kaiken maailman teennäisiä ällömakuja. Useimmat kahvilatkaan eivät panosta teehen. 

Useimmille kelpaa pussiteet ihan hyvin. Tee-hifistelijöitä on vähän ja heitä on mahdotonta miellyttää. Aina on jotain pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan