Mulla ei tunnu olevan enää kavereita
40 v mies ja nykyää tilanne tämä. Aika paljon tässä alkoholi asialla kun olen vähentänyt niin ei oteta enää yhteyttä ja muutenkin minä aina otan yhteyttä, olen väsynyt, ja kuulemma vika on minussa, Et mulla on törkeä käytös ihmisiä kohtaan ja osaan haukkua jne ja kuulemma olen itsesäälissä, en tiedä sitten olenko masentunut ja luultavasti tarvin apua. Ja pidän nyt taukoa kavereihini.
Kommentit (56)
melkee 50 tonnia velkaa romu paska ruosteinen auto,, mitää ei saa enää elämässä ja nyt on yksin
elämä on jo pilalla ja ei oo ees kavereita
ÄLKÄÄ SIT KIRJOTTAKO YHTÄÄN MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄN
EN TIEDÄ MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA, SUURINTA OSAA PITÄS KAI LYÖDÄ TURPAAN
HELKKARI ETTÄ OTTAA PÄÄHÄN TÄMÄ ELÄMÄ KUN EI MIKÄÄ MUUTU
EN TIEDÄ MASENNUS JA KAIKKEE ON ONGELMIA JA VELKAA HITOSTI, VAIKEA PERSOONALLISUUSHÄIRIÖ EHKÄ ADD ADHD
JAHA EI TÄNNE KETÄÄ KIRJOTA JOTEN LUOVUTAN KIRJOTAN YKSIN SEINILLE
EIPÄ KETÄÄ KIINNOSTA OTTAA YHTEYTTÄ. KÄYN VAAN TÖISSÄ S EON MUN ELÄMÄ
NO KAI SITÄ YKSIN PÄRJÄÄ KÄY KAUPAS NÄKEE KAUPAN KASSAN JA KÄY TÖISSÄ SIT NUKKUU VAAN
OLKAA VAA HILJAA EN YMMÄRRÄ IHMISIÄ
EI KUKAA VASTAA MIHKÄÄ KOMMENTTIIN HALOO, AIVAN HULLUA
PITÄÄ VARMAA MENNÄ SIT RIEHUU TONNE ULOS JA HUUTELEE IHMISILLE ET JOKU HALUAA OLLA KAVERIA
Miehillä kai ylensä kaverit liittyy vielä enemmän toimintaan/harrastuksiin kuin naisilla. Se ei siis oo ihmeellistä, että jos harrastuksen lopettaa niin harrastuskavereitakaan ei tuu enää nähtyä
Ystävät on asia erikseen, mutta sellaisten solmiminen on miehille erityisen hankalaa, etenkin aikuisena. Ylensä ihmisillä on liian paksu suojakuori, että ystävyys olisi mahdollista
plaaplaa ja elämä on paskaa