Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen että deitti on pösilö

Vierailija
08.10.2025 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa.

Tapasin baarissa kundin, jonka kanssa vähän juteltiin ja tanssilattialla suudeltiinkin.

Tyyppi oli ihan kivan näköinen ja mukava, joten valomerkin jälkeen sovittiin, että mennään yhdessä McDonald'siin syömään. Oli siis puhetta vain syödä ja jatkaa jutustelua. Jonottaessamme tyypin kaveri ilmestyi taaksemme ja hihkaisi: "EIPÄ OIS USKONUT, ETTÄ SAMI SAA TÄNÄÄN P...UA!!"

Ärsytti niin se kaveri, että oli pakko hei

Minulle tulee helposti ilmavaivoja, jos vähän hermostuttaa ja tulee juotua ja syötyä jotain pientä. Tekee monista treffeistä vähän kiusallisia, kun saa jännittää, milloin käy onnettomuus. onneksi ei ole vielä käynyt näin kertaakaan.

Niin tapasin naisen webissä ja mentiin sitten illalla parille kaljalle. Muija haisi hieltä oikein vaan paljon ja muutenkin oli suttuisen näköinen ja oloinen eikä kropasta läskitöntä paikkaa löytynyt. Muija sitten parin kaljan jälkeen rupes ehdottamaan panemista ja sanoin, että mulla on sukupuolitauti eikä oikein siksi tee 

Eli tapasimme työn kautta, mies oli minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, minä siis vähän päälle parikymppinen ja mies kolmissakymmennissä. Entinen kehonrakentaja, mister ******* -kisan voittaja vuonna x!

Ja sen oli oloinenkin, ylimielinen ja ihan oikeasti itseään täynnä. Ekat treffit meni siihen, että minun piti kertoa miten liikun, mitä syön ja miten pidän huolen itsestäni! Kävimme Linnanmäellä ja siellä ei onneksi laitteissa pystynyt paljoa puhumaan, jonottaessa kyllä. Ehkä siksi suostuin toisille treffeille, ja niille mies ilmestyi sellaisissa khakishortseissa mitä Ace Venturalla oli päällään siinä elokuvassa.

Apua, mietin silloin. Istuimme autoon ja mies laittoi käteni hänen reidelleen ja se reisi oli sheivattu! Eli sänkinen :D :D Tarkoitus oli mennä piknikille kaupan kautta, ja s-markettiin mentiin. Siitä alkoi mielenkiintoinen juttu, nimittäin mies pysähtyi lehtitelineen eteen, katseli lehtiä hetken ja otti sitten käteensä jonkun moottoripyöräaihesen lehden ja siveli sen kansikuvaa... olin että mitä vit? Jolloin mies kertoi että kansikuvassa oli hänen eksänsä. Loppu päivä meni siihen, miten mies purki heidän eroaan, vertasi minua eksään (entiseen kehonrakentajaan myös) mutta ehdotti kuitenkin, että mentäisiin hänen luokseen.

Ei muuten menty. Sänki ja eksä sai toisiin ajatuksiin. Joskus vuosia myöhemmin näimme baarissa jossa mies avautui minulle että en ollut hänen tyyppiään, mutta roikkui kuitenkin perässä koko illan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajua tästä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla