Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa! Duuni meni sivu suun kun ei voinut aloittaa HETI!!!!

Vierailija
13.04.2007 |

en tiedä oliko sitten tekosyy mutta näin syyksi sanoivat. Olen kahden lapsen kanssa vielä kotona ja sanoin voivani aloittaa viimeistään kesäkuun alussa. Oli kuulemma liian myöhään.... Harmittaa kun olisi ollut just sellanen duuni mitä olen pidempään halunnut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos tarve on heti. mulla taas meni työpaikka sivu suun sen takia kun mä olisin pystyny aloittamaan seuraavan viikon keskiviikkona, ja se joka sai sen työpaikan pystyi aloittamaan heti maanantaina. ja tää ilmoitus tuli siis perjantaina.

Vierailija
2/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöillä on kuukauden irtisanomisaika. Ja jos joku ilmoittaa lähtevänsä kuukauden päästä, niin työnantaja alkaa hakemaan uutta tekijää tilalle. Hakijoille on annettava aikaa tehdä hakemukset, sitten ne käsitellään, kutsutaan haastettuluun ja mitä ties vielä, joten ennen kuin uusi työntekijä on valittu, niin tarve tekijälle onkin jo käsillä.

Mutta kuka hakijoista pystyy vaihtamaan työpaikkaa niin nopeasti. No eipä juurikaan kukaan. Joten työnantaja ei pääse valitsemaan hakijoista parasta vaan sen, joka pääsee töihin.

Kurja tilanne tuo on molemmille osapuolille. Paitsi tietty sille, joka pääsee töihin, vaikka hakijoiden joukossa olisi ollut monta parempaakin ehdokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kylläkin saatiin hoitopaikka viikossa.

Vierailija:

olisit ap alottanu aikasemmin

Vierailija
4/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupasin että voin aloittaa viimeistään kesäkuun alusta mutta jos tulen valituksi ja tarve vaatii niin voin yrittää järjestää että pääsisin aikaisemmin. Ongelmana oli se että olen hoitovapaalla nykyisestä työstäni ja olen hakenut hoitopaikkoja vasta elokuulle. Kesä- ja heinäkuun olisi mies ja isovanhemmat voineet lapsia hoitaa. Tällä alueella on vaikea saada kunnon hoitopaikkaa. Luulin että muillakin on vähintään kuukauden irtisanomisajat ja ettei paikan saaminen olisi tosta kiinni kun eivät asiaa haastattelussa mitenkään painostaneet.

Vierailija
5/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittivat siis minulle etten saanut paikkaa koska voin aloittaa vasta kesäkuun alussa. Jos olisivat minut halunneet olisivat voineet tiedustella pääsisinkö mitenkään tulemaan aikaisemmin. Olisin toki varmasti saanut jotain keksittyä. Se siis harmittaa että eivät kysyneet voinko aloittaa aikaisemmin jos saisin paikan!!!!! vaan valitsivat sitten jonkun muun.

Vierailija
6/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset. Asioilla on taipumus järjestyä.

Vierailija
7/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nhemmat henkilöt sanovat suurten ikäluokkien olevan todellisia " kilpailusukupolven" ihmisiä, ovat kuulemma joutuneet kilpailemaan kansakouluun pääsystä jne.

Kilpailua vakityöpaikkaan tämän ikäluokan väki ei sen sijaan ole kokenut, ja vakituisen työn puute saattaa pahimillaan vaikeuttaa elämänmahdollisuuksia kyllä valtavasti. Toki toisille kyse on valinnasta, mutta näitä ihmisiä alkaa olla yhä vähemmän (vaikka 1990-luvulla oli joskus " muotia" hokea, miten kukaan ei ikinä haluaisi edes vakityöpaikkaa, sehän olisi kuolettavan tylkssä, ja " kaikki" halusivat välttämättä elää " vapaata" friikkuelämää..).

Vierailija
8/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois. Nyt olen kyllä luovuttanut ja lähden jatkamaan opintojani, ehkä sitten tärppää. Minulla on onneksi loistava työhistoria kun olen aina valinnut pätkät niin että työhistoria on tosi monipuolinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme