Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaatko ikinä itsellesi ruokaa?

Vierailija
08.10.2025 |

Jos oot parisuhteessa, hemmotteletko joskus itseäsi ja tilaat kotiin itelle ruoka-annoksen?

Vai onko teillä vakiokäytäntö, että jos ruokaa tilataan, se tilataan molemmille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaat ruokaa, niin onko mukavampaa saada se kotiinkuljetettuna vai käytkö noutamassa? 😊

Mä usein tilaan kotiinkuljetettuna, voin sit kotona puuhastella jotain ja on kätevää 😊

-ap

Kyllä mä sen kotiinkuljetuksella tilaan, kun saan sitten jatkaa pyjamassa työntekoa. 

Jep, tää on kyllä hyvä ja helpottaa arkea 😊

-ap

Vierailija
22/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne korpeen mitään ruokaa voi tilata. :D Woltiakaan en ole ikinä käyttänyt. Haetaan kyllä välillä pitsaa, siipiä, salaattia muttei tosiaan tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne korpeen mitään ruokaa voi tilata. :D Woltiakaan en ole ikinä käyttänyt. Haetaan kyllä välillä pitsaa, siipiä, salaattia muttei tosiaan tilata.

Ymmärrettävää, ei kaikkialla ole kuljetuspalveluita. Kiva kuitenkin, että teillä on lähellä ruokapaikkoja josta pystyy itse noutaa 😊

Mä välillä itse noudan siksikin, että säästää kuljetusmaksuissa.

-ap

Vierailija
24/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa. En kyllä laitakaan ruokaa. Jotenkin ksikki  ruokakuviot yksin eläessä liian mutkikkaita hyötyyn nähden. Kauhea vaiva ilman suurta iloa. Kasaan  hyvältä maistuvia ruoka-aineita lautaselle. Toki jotain joskus  keitän tai paistan, mutta koko lämmin ruoka -ideologia on itselleni turhake. 

Samoin. Minulle käy lounaaksi vaikkapa iso annos rahkaa ja marjoja, kourallinen pähkinöitä. Ja samaa rataa muut syömiset. Ei kulu aikaa. En pysty edes ajattelemaan, että joku minun takiani tuolla sateessa kuljettaisi ruoka-annosta, ei kerta kaikkiaan. Aina on kaapissa jotain syömistä. 

Vierailija
25/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tilaa. En kyllä laitakaan ruokaa. Jotenkin ksikki  ruokakuviot yksin eläessä liian mutkikkaita hyötyyn nähden. Kauhea vaiva ilman suurta iloa. Kasaan  hyvältä maistuvia ruoka-aineita lautaselle. Toki jotain joskus  keitän tai paistan, mutta koko lämmin ruoka -ideologia on itselleni turhake. 

Samoin. Minulle käy lounaaksi vaikkapa iso annos rahkaa ja marjoja, kourallinen pähkinöitä. Ja samaa rataa muut syömiset. Ei kulu aikaa. En pysty edes ajattelemaan, että joku minun takiani tuolla sateessa kuljettaisi ruoka-annosta, ei kerta kaikkiaan. Aina on kaapissa jotain syömistä. 

Jos et tilaa kotiin ruokaa, käytkö ikinä ravintolassa syömässä?

Vierailija
26/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ruokaa ravintolassa. En halua pyörän tai mopon päällä hölskymyttä ruokaa, ällöttävistä repuista,

Vierailija
27/27 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa kun ei täällä ole Woltia tai muita vastaavia.