Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sinusta mustasukkainen

Vierailija
08.10.2025 |

Olen naimisissa, sinä sinkku. Flirttailemme aina kun näemme. Piristät elämääni. Sitten katseesi lankeaa muihin naisiin. Mustasukkaisuus pistää sydäntäni. Miksi tunnen näin? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tajuaisit kuinka ihastunut sinuun olen. En saa sinua pois mielestäni. Olen varmasti hullu ja sekaisin. Ap

Vierailija
2/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin hänen olevan onnellinen, ja toivon, että löytäisi jonkun mukavan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niin sinun kosketusta. Alan huomaamattani masturboida kun luen sinun viestejä. Käsi löytää tiensä haaroväliin. Velahdan heti ihan lötisevän kosteaksi. Laitatko viestiä?

Ap

Vierailija
4/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt että sinä saat laittaa peniksesi mihin vain, jos haluat laittaa sen pyllystä suoraan pilluuni tai suuhun, niin laittat.

Ap

Vierailija
5/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena. Taasko?

Vierailija
6/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pena. Taasko?

Taas

-Pena

Vierailija
7/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt että sinä saat laittaa peniksesi mihin vain, jos haluat laittaa sen pyllystä suoraan pilluuni tai suuhun, niin laittat.

Ap

En ole kyllä kirjoittanut tätä. Olen oikea Ap.

Vierailija
8/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä olen todellinen AP. Rakastan kirsikankukkia ja kissanmaitoa. Olisitpa luonani, höpönassuni.

Vierailija
9/9 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä olen todellinen AP. Rakastan kirsikankukkia ja kissanmaitoa. Olisitpa luonani, höpönassuni.

Miksi trollaat? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme