Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä Mtv3 on voinut ja kehdannut pitä Ivan Puopolon juontajana?

Vierailija
08.10.2025 |

Törmäsin tämän YouTube kanavaan jossa Puopolo kannustaa avoimesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen sterilointia, työttömien pakkotyöllistämistä ja leirejä, sekä r..tu-oppia.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai jo kauan sitten Yleltä potkut koska ei valmistellut hommiaan. Siitä johtuu Puopolon Yle-viha.

Ja Ukkolan YLE- viha.

Siinä on kaksi kiukkuista ääliötä.

Entäs ne Ylen norsunveenaamaiset eläkemummot ja innokkaat kom marijonnet? Kokoajan persuvihaa, joka ohjelmassa, samat "asiantuntijat" joka a-studiossa.

Vierailija
82/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No eipä toi nyt kovin vasemmistolaiselta sitten kuulosta."

Eli mitä on vasemmistolaisuus, jos eivät poliittisesta keskustasta vasemmalla olevat mielipiteet?

Ei minun poliittinen suuntautumiseni vaikuta minun työhöni millään tavalla. Vaikuttaako omasi omaasi?

Mä kysyin, mitä on vasemmistolaisuus, jos ei poliittisesta keskustasta vasemmalla olevia mielipiteitä, ja vastaus on tuo. Jopas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tekeekö mediasta vasemmistolaisen sen, jo toimittajat asemoituvat vasemmistoon?

Ei. Mutta se tekee, että toimittaja kokee tärkeimmäksi asiaksi työssään aktivismin. Ennen vanhaan ajateltiin, että toimittajan työ on objektiivisesti välittää tietoa (ja tehdä taustatutkimusta) kansalaiselle, jotta kansalainen voisi muodostaa oman, valistuneen mielipiteensä. Nyt kansalaista ohjataan lempeästi oikeaan ajatteluun. 

Varsinkin YLEnanto.

Vierailija
84/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari on kaupallinen kanava. Toimittajat saavat olla vaikka kuinka puolueellisia. Toisin pitäisi olla Ylen suhteen, joka on julkisista varoista ylläpidetty. Mutta tämähän ei Ylen kohdalla toteudu. Eräskin heidän toimittajista paistattelee valokeilassa, koska on palannut Välimeren reissustaan.

Vierailija
85/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkari on kaupallinen kanava. Toimittajat saavat olla vaikka kuinka puolueellisia. Toisin pitäisi olla Ylen suhteen, joka on julkisista varoista ylläpidetty. Mutta tämähän ei Ylen kohdalla toteudu. Eräskin heidän toimittajista paistattelee valokeilassa, koska on palannut Välimeren reissustaan.

Hamasin suomenkielinen propagandaosasto siellä jyrää totuuden, vaikkei uskois.

Vierailija
86/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö toisinajattelevia ihmisiä saisi olla töissä mediassa? Emmehän elä Pohjois-Koreassa!

Vierailija
87/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että Puopolo on osannut esittää hyvin osuvaa kritiikkiä, myöntää asioita joita valtamedia ei millään suostu myöntämään. Jos jotain röyhkeää tai väkivaltaa kiihottamista on ollut, niin se minulta kyllä jäänyt sitten katsomatta.

Vierailija
88/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaa persukatsojiin. Tosin mainostajat katoavat ja siksi YT

Vierailija
89/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava toimittajat. Hoitaa duuninsa maikkarilla asiallisesti, omalla kanavallaan saa tehdä mitä tykkää. Ei hän niitä näkemyksiä edusta tv:ssä.

Vierailija
90/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetoaa persukatsojiin. Tosin mainostajat katoavat ja siksi YT

Siis Puopolo tekee Maikkarilla ja Youtubessa kahta eri juttua. Ei se hänen tubekanavansa ole mikään maikkarin ohjelman jatko.

Vierailija
91/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on jahdannut mua baarissa eikä uskonut kun sanoin että jätä rauhaan. 

Vierailija
92/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä melkoista mutkien suoriksi vetämistä, mieshän on alunperin itse kotoisin italiasta. Todella hyvä journalisti ja uskaltaa puhua sellaisistakin asioista mitkä muiden mielestä pitäisi hyssytellä maton alle piiloon. Samaa mieltä en ole kaikista asioista, mutta kyllä vapaa media kaipaa juuri tällaista että uskalletaan ottaa lähes mitä vain aiheita pöydälle.

Anttolasta se on kotoisin. Käynyt koulunsa Rantakylässä Mikkelissä.

Vierailija
93/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puopolo sanoi että naisen paikka olisi kotona ja että naisten äänioikeus olisimollut virhe. Siinä vaiheessa olin pari videota kanavalta katsonut ja lopetin siihen paikkaan ja ilmoitin YouTube ettei koskaan suosittelisi kyseistä kanavaa udelleen. Maikkaria en ole sen koomin pystynyt katsomaan enää pitkään koska Puopolan naamapärstä näkyy siellä.

Naisten "palauttamisesta hellan ääreen" on puhunut ainakin 23 Median Koskelo ja Heikelä. En tosin ole seurannut koskaan Puopoloa muutenkuin Maikkarin aamuissa joten en osaa sanoa onko ollut samanlaisia puheita tubessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän