Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä Mtv3 on voinut ja kehdannut pitä Ivan Puopolon juontajana?

Vierailija
08.10.2025 |

Törmäsin tämän YouTube kanavaan jossa Puopolo kannustaa avoimesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen sterilointia, työttömien pakkotyöllistämistä ja leirejä, sekä r..tu-oppia.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin saisko kuulla lisää siitä, miten Puopolo haluaa pakkosterilisaatiota seksuaali- ja sukupuolivähemmistöille?

Tämä kiinnostaa kyllä minuakin. Seuraan aika tiiviisti youtubessa, enkä kyllä tällaista ole kuullut :) 

Vierailija
62/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saisko kuulla lisää siitä, miten Puopolo haluaa pakkosterilisaatiota seksuaali- ja sukupuolivähemmistöille?

Tämä kiinnostaa kyllä minuakin. Seuraan aika tiiviisti youtubessa, enkä kyllä tällaista ole kuullut :) 

Mä oon satunnaisesti katsonut Puopolon videoita, ja saanut sellaisen käsityksen, että Puopolo on ääri-individualisti ja kaiken valtion puuttumisen vastustaja. Siksi olisi erikoista, jos hän haluaisi, että olisi olemassa joku taho, joka pakkosterilisoi ihmisiä. Mutta varmasti kohta kuullaan lisää aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No eipä toi nyt kovin vasemmistolaiselta sitten kuulosta."

Eli mitä on vasemmistolaisuus, jos eivät poliittisesta keskustasta vasemmalla olevat mielipiteet?

Ei ole mitään keskustaa, on vain vasemmisto ja oikeisto.

Vierailija
64/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tekeekö mediasta vasemmistolaisen sen, jo toimittajat asemoituvat vasemmistoon?

Ei. Mutta se tekee, että toimittaja kokee tärkeimmäksi asiaksi työssään aktivismin. Ennen vanhaan ajateltiin, että toimittajan työ on objektiivisesti välittää tietoa (ja tehdä taustatutkimusta) kansalaiselle, jotta kansalainen voisi muodostaa oman, valistuneen mielipiteensä. Nyt kansalaista ohjataan lempeästi oikeaan ajatteluun. 

Vierailija
65/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puopolo on hyvä vastapaino vihervasemmistolaisille spedeille. Toivottavasti saa jatkaa!

Melkein yhtä hyvä kuin Putin. Jee.

Vierailija
66/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puopolo sanoi että naisen paikka olisi kotona ja että naisten äänioikeus olisimollut virhe. Siinä vaiheessa olin pari videota kanavalta katsonut ja lopetin siihen paikkaan ja ilmoitin YouTube ettei koskaan suosittelisi kyseistä kanavaa udelleen. Maikkaria en ole sen koomin pystynyt katsomaan enää pitkään koska Puopolan naamapärstä näkyy siellä.

: D No ei todellakaan ole sanonut : )  Laitahan linkki. Väitteesi on nimittäin sen verran hurja. Ei sitä kuitenkaan ihan mitä vaan voi toisen sanomaksi laittaa. Oletko ap?

Vierailija
67/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puopolo on puhunut paljon järkeä. ns. Yövartijavaltiosta. Siinä valtion minimi tehtävä on ainoastaan maanpuolustus ja oikeuslaitos. Kaikki muut palvelut kuten vaikka poliisit, koulut ja kirjastot hoitaisivat yksityiset yritykset ja markkinatalous. Verotusta ei olisi olemassa ollenkaan ja jokainen tulisi toimeen omillaan ja omilla ansioillaan. Samalla poistuisi köyhyys ja työttömyys sillä se ei olisi enää vaihtoehto.

Vierailija
68/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä on vasemmistolaisuus, jos eivät poliittisesta keskustasta vasemmalla olevat mielipiteet?

Ei minun poliittinen suuntautumiseni vaikuta minun työhöni millään tavalla. Vaikuttaako omasi omaasi?

Vierailija
69/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tekeekö mediasta vasemmistolaisen sen, jo toimittajat asemoituvat vasemmistoon?

Ei. Mutta se tekee, että toimittaja kokee tärkeimmäksi asiaksi työssään aktivismin. Ennen vanhaan ajateltiin, että toimittajan työ on objektiivisesti välittää tietoa (ja tehdä taustatutkimusta) kansalaiselle, jotta kansalainen voisi muodostaa oman, valistuneen mielipiteensä. Nyt kansalaista ohjataan lempeästi oikeaan ajatteluun. 

No Puopolo tekee sitä kyllä ihan itse, eikä edes lempeästi 😂.

Vierailija
70/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puopolo on puhunut paljon järkeä. ns. Yövartijavaltiosta. Siinä valtion minimi tehtävä on ainoastaan maanpuolustus ja oikeuslaitos. Kaikki muut palvelut kuten vaikka poliisit, koulut ja kirjastot hoitaisivat yksityiset yritykset ja markkinatalous. Verotusta ei olisi olemassa ollenkaan ja jokainen tulisi toimeen omillaan ja omilla ansioillaan. Samalla poistuisi köyhyys ja työttömyys sillä se ei olisi enää vaihtoehto.

Voihan jestas.

Vierailija
71/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puopolo on loistotoimittaja. Kanavallaan on erinomaisia haastateltavia aina välillä. Näistä pakko nostaa esille Jukka Savolaisen haastattelu, mutta muitakin tietysti on. Viisasteluklubit on ihan parasta. 

Puopolo ei ole toimittaja vaan juontaja. Hänellä ei ole toimittajan koulutusta.

Vierailija
72/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajana aamuisin oikein hyvä. 

en katsele ukkoa tubesta tai seuraa muutenkaan sen enempää

Vierailija
73/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Puopolo tekee sitä kyllä ihan itse, eikä edes lempeästi 😂.

Ei tee maikkarilla. Siellä hän tekee työnsä objektiivisena toimittajana. Youtubessa hän voi omalla kanavallaan tehdä mitä haluaa, niin sinäkin voit. 

Vierailija
74/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pitää työn, politiikan ja ideologian erillään niin se ei haittaa vaikka olisi kuinka kauhea henkilö vapaa-ajallaan jos on työnsä työajallq ammattimainen ja taitava juontaja-toimittaja joka tekee työnsä kunnolla ja karismaattisesti.

Vierailija
75/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näissä YT:eissä osoitettiin ovea! Samaa olen ihmetellyt, miksi näin pitkään on saanut jatkaa!

Samoin, olen ihmetellyt pitkään. Maikkarille merkkaa raha enemmän kuin etiikka ja moraali ja ihmisoikeudet. Ulos tuo vihaa lietsova hyyppä. Kaksinaamainen. Maikkarin puolella ollaan muka niin miellyttävää ja leppoisaa toimittajaa että. Mummot tykkää. Sitten siellä omassa toosassaan salaittoteoriat ja perkeleet tulille heti, kun Maikkarityöpäivä päättyy.

Vierailija
76/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se mikään täydellinen ole mutta onpahan ainakin hereillä.

Hereillä? Nukkuu kaninkolossa.

Vierailija
77/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai jo kauan sitten Yleltä potkut koska ei valmistellut hommiaan. Siitä johtuu Puopolon Yle-viha.

Ja Ukkolan YLE- viha.

Siinä on kaksi kiukkuista ääliötä.

Kolmas YLE-vihaaja on Keskikalja. Katkera, koska YLEä ei kiinnosta enää ohjelmansa.

Vierailija
78/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin Puopolosta pääministeri 2027.

Vierailija
79/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun poliittinen suuntautumiseni vaikuta minun työhöni millään tavalla. Vaikuttaako omasi omaasi?

Toimittajien työhön se kuitenkin vaikuttaa, koska heistä yhä useampi ja etenkin nuoremmat sukupolvet, heidän ihan itsekin sanoen, haluaa vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin ja ajaa yhteiskunnallista muutosta, ja käytännössä siis tekevät työtään osana aktivismiaan.

Eri

Vierailija
80/93 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan pitää työn, politiikan ja ideologian erillään niin se ei haittaa vaikka olisi kuinka kauhea henkilö vapaa-ajallaan jos on työnsä työajallq ammattimainen ja taitava juontaja-toimittaja joka tekee työnsä kunnolla ja karismaattisesti.

Juu, ei sekään haittaa, että Trump on kauhea ihminen, kunhan vain kohdistaa sen kaiken niihin joita itse en kannata.

Saatana, mitä ääliöitä te olette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi