Kokemuksia miehen psyykkisestä erektio-ongelmasta - apua kaivataan
Asiani voi kuulostaa tyhmältä, mutta se johtuu siitä, että olen nainen eikä minulla myöskään aiemmista parisuhteista ole tästä ongelmasta kokemusta.
Eli, olen ollut vuoden päivät ihanan miehen kanssa ja olen hyvin rakastunut. Seksielämä on parhaimmillaan erittäin hyvää, mutta sitä varjostaa jonkin miehen erektio-ongelma, jolle ei hänen kertomansa eikä myöskään minun kokemukseni (hänellä on esim. melkein joka aamu kova erektio herätessä) mukaan ole fyysistä syytä, vaan ainoastaan psyykkinen.
Mies itse kuvaa, että mikäli häntä seksiin ryhtyessä jännittää oma erektio, alkaa huomio kiinnittyä täysin siihen ja peli on menetetty. Hän myös kuvaa, että tuossa tilassa hänellä ikäänkuin katoaa fyysisestikin yhteys kokonaan omiin genitaaleihin - tuntuu kuulemma etteivät ne ole lainkaan kiinni omassa ruumiissa. Tässä tilassa myös erektio oikeasti katoaa jonnekin ihan muualle eikä sitä voi saada aikaan minkäänlaisilla tempuilla.
Kiinnostaisi kuulla miesten omia kokemuksia tästä.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Kommentit (5)
Tottakai se on psyykkistä laatua. Vähän kuin kahvikuppineuroosi, jos sitä ajattelet, kädet rupee just tärisemään.
Suoritus paineet olla hyvä tyydyttäjä. Hyvällä tyydyttäjällä on kiva kalu ja kestävyyttä.
Mies saattaa pelätä, että tuottaa pettymyksen, vaikka olisitkin suvaitsevainen asian suhteen, niin se tykyttäö miehen tumassa ja otsasuoni pullistelee ja kalu ei kovene.
Eli, jotenkin sinun tulisi pystyä rentouttamaan, tuomaan yltiöturvallinen tila, jossa tämä mies voisi olla haavoittuva ongelmansa kanssa.
Tai sitten sinun tulisi olla tuhma, irstas ja saada mies kiimadta jäykäksi, eli olet visuaalinen levittelet pillua, pyllistelet, nuoletat pillua ja kehut ukkoa yms.
Vaikea sanoa, mikä auttaa, kun en ukkoas tunne.
Ditten on se, että pistät ukon hakemaan lekurilta lääkettä tai menette yhdessä, jos on nahjus
Suorituspaineita. Ne on miehillä joskus vähän näkyvämpiä kuin naisilla. Lääkäriltä saa apuja, joilla pääsee alkuun. Kyllä se siitä sitten sujuu ilmankin kohta.
En osaa auttaa, kun aina on seisonut.
ps. naisen ulkonäkö saattaa vaikuttaa seisokkiin...