Tulkintoja tapaamastani thaimaalaisesta naisesta?
Tiedän, kivittäkää vaan jos teksti ahdistaa. Mutta millaisia tulkintoja tekisitte? Olen etsimässä ihan normaalia suhdetta, nyt satuin törmäämään thaimaalaiseen mukavaan naiseen (vaikka suomalaista nyt olen enemmän etsinytkin).
Työskentelee siivoojana, mutta merkkilaukku (ehkä jopa 1500€), -takki (tuskin halpa sekään)
Laittanut ensitapaamisen jälkeen viestejä, joissa mm. kehuu ulkonäköäni. Viesteissä paljon sydämiä mukana, koskaan ei ole ollut tuollaista.
Lähettänyt myös muutaman seksikkään kuvan itsestään, selkeästikään ei minua varten otettu.
Alkoholi maistuu jonkin verran, kalliimpi sellainen, olen saanut maksaa baarissa. Oltiin sopimassa illanviettoa ruokaravintolaan (hän ehdotti), mutta lopulta päädyttiinkin samana iltana juomaravintolaan, ja hän oli jo valmiiksi juonut jotain illan aikana. Kuten minäkin.
On asunut muutamia vuosia Suomessa. Keski-ikäinen, ja kuulemma mm. parikymppinen tytär. Satuin huomaamaan, että tyttären ovessa oli suomalainen nimi, kun saatoin hänet tuohon asuntoon. Tytär oli kuulemma ulkomailla silloin. Ei kuitenkaan halunnut näyttää paikkaa minulle, toisaalta ymmärränkin, mutta mielikuvitus laukkasi - mitä jos tuo onkin joku hierontapaikka.
Ensitapaamisella harrastettiin kotonani melko estotonta seksiä, mitä nyt alkoholi haittasi. Mietitytti oh my god -lausahdukset toiminnan aikana. Ihan kuin en olisi ensimmäinen ulkomaalainen, jolle näyttää, että nauttii.
On tullut luettua kaikenlaista thaimaalaisiin liittyen. Haluaisin tietää, onko tämä kuitenkin siitä kiltimmästä päästä eikä kenties entinen tai nykyinen thaihieroja, tai entinen baarityttö Thaimaassa. Vähän vaikea noita on mennä suoraan kysymäänkin. Pidempikin suhde voisi kiinnostaa, mutta onko tarkoitus vaan käyttää taloudellisesti hyväksi, vai onko oikeasti ihastunut ja moitteeton noin moraaliltaan. Täällähän tähän ei sitä pystytä täysin kertomaan, mutta ajatuksia tai kokemuksia samankaltaisista tilaisuuksista?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi feikata orgasmin, mutta ei sitä miten pillu supistelee voimakkaasti orgasmin aikana. Siis nainen voi supistella pilluaan panon aikana, mutta se orgasmin aikana tapahtuva syke on paljon voimakkaampi
Kaikki miehet eivät sitä sykettä ole kokeneet koskaan
Kyllä minä osaan pimpukkaani supistella ihan vain lihaksia jännittämällä. Tämä seksinostajien vakiokommentti "nainen nautti oikeasti" jaksaa aina naurattaa, ja samalla olen iloinen että nuo ammattilaiset kyllä selvästi osaavat työnsä. Jos tällainen seksinostaja sitten joskus sattuu saamaan pimbeä ilman rahaa, hän kummastelee kun nainen ei nautikaan yhtä paljon. Mikähän lienee syynä :D
Vierailija kirjoitti:
Samat mietteet kuin edellisellä kirjoittajalla, eli ole varuillasi. Vähän liian innokkaalta vaikuttaa, ja rahaa saattaa olla vailla.
Minullakin on askarruttava kokemus Suomessa asuvasta thaimaalaisesta naisesta. Nelikymppinen, jolla 20 v poika ja kertoi olevansa eroamassa pitkäaikaisesta nykyisestä miehestään. Tavattiin muutaman kerran eikä homma sitten edennyt lopulta oikein mihinkään. Hän ei ollut samalla tapaa innokas, enemmän järkevän ja huolehtivaisen oloinen.
Mutta kuitenkin itselläni oli koko ajan sellainen tunne, että hän hakee jotain muuta kuin normaalia kahden aikuisen ihmisen suhdetta. Ei koskaan pyytänyt mitään, mutta itsellä oli jatkuvasti tunne, että pitäisi tarjota, ja tarjosinkin juomia ja ruokaa, vaikka hän jopa vähän kielteli.
Homma hyytyi ainakin jossain määrin omiin epäilyihini.
Olen vaan jälkeenpäin miettinyt, että johtiko tuo hänen thaimaalaisuutensa ja tuohon kansallisuuteen iskostuneet omat stereotypiat jotenkin liian varovaiseen tai epäluuloisuuteen minun osaltani. Mietin sitäkin, miten on aikanaan Suomeen tullut, onko juuri Pattajan baarista napattu baarityttö...
Mutta niinkuin mutkin on suositelleet, katsele rauhassa. Ei se rakkauspommitus välttämättä valheellistakaan ole.
Thai-naiset on muuten usein kovia juomaan. Tunnen monta alkoholisoitunutta thaita.