Kerro miltä tuntuu kun aikuinen poika asuu vielä kodissasi
Kommentit (176)
Mulla asuu kolme poikaa kotona, kaksi aikuista ja yksi kohta 18-v lukiolainen.
Ja arvatkaa mitä? On ihanaa! Katsos kun meillä ei käy mikään nutinointi tai velttoilu, vaan jokainen tekee kotitöitä, pihatöitä, ruokaa jne. Ja ne jotka käy töissä, maksaa kotiin ( nimellistä) vuokraa.
Mulla on hyvin kasvatetut ja hienot nuoret miehet täällä, on ihanaa ja puhdas ilo kun vielä ovat kotona.
Eihän siinä mitään jos vain oma poika asuu äitinsä helmoissa, mutta naapurissa pojan tyttöystäväkin muutti tämän luokse!
Poika (40v) käy sentään töissä, mutta tyttöystävä on työtön.Pojan äite valitti, kun tyttö ei tee muuta kuin makaa päivät, tuijottaa nettiä ja kaiken huippuna syö jääkaapista kaikki ruuat. Itse ei tee ruokaa ollenkaan. Pyykinpesukonetta osaa kuulemma käyttää. Ei osallistu asumiskustannuksiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään jos vain oma poika asuu äitinsä helmoissa, mutta naapurissa pojan tyttöystäväkin muutti tämän luokse!
Poika (40v) käy sentään töissä, mutta tyttöystävä on työtön.Pojan äite valitti, kun tyttö ei tee muuta kuin makaa päivät, tuijottaa nettiä ja kaiken huippuna syö jääkaapista kaikki ruuat. Itse ei tee ruokaa ollenkaan. Pyykinpesukonetta osaa kuulemma käyttää. Ei osallistu asumiskustannuksiin mitenkään.
Järkkyä kun äitee joutuu vanhoilla päivillä passaamaan keski-ikäisiä.
Se on kauheaa, kun roikutaan vielä myöhäiskeski-iässäkin äidissä kiinni.
Ei minkään laista rauhaa saa.
Jos yli 3-kymppinen, niin vaivaannuttavaa.
Etelä Euroopassa tehdään niin ja lapsista huolehditaan.
Meillä jätetään heitteille ja wiki ongelmia. Hankkikaa isoja asuntoja ja asukaa ja opettakaa lapsille elämisen taitoja. Osaatteko itsekin raakileita. Ette osaa elää. Ette ymmärrä vanhemmuutta ja olette reppanoita.
Kyl nolottaa kun 35-vuotias pyörii vielä helmoissa ja asuu mamman ja pappan kans.
Mielenterveys syistä ne aikuiset pojat asuu äipän ja iskän kaa täälläpäin.
Ainakin naapureista se tuntuu kuin jälkeenjäänyt ei pääse omilleen.
Meillähän se asuu ikä-ihminen joka on ihan räkänokkaiässä vieläkin.
18v on liian nuori muuttamaan omaan kotiin. Oma elämä ja talous pitää saada kuntoon ja vasta sitten muuttaa yksin asumaan.
T. 3 aikuisen lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
18v on liian nuori muuttamaan omaan kotiin. Oma elämä ja talous pitää saada kuntoon ja vasta sitten muuttaa yksin asumaan.
T. 3 aikuisen lapsen äiti
Aloitus koskee aikuista poikaa ei teinejä.
Ongelmaperheiden lapset muuttaa pois kotoa jopa alle 10 vuotiaina kun otetaan huostaan tai viedään johonkin laitoksen muiden lasten luokse.
Meillä on 4 aikuista lasta 35-45v. Useampia kertoja on joku palannut kotiin ottamaan vähän vauhtia ja lähtenyt sitten taas maailmalle, kotimaahan tai ulkomaille. En pidä asiaa ollenkaan pahana.
Ei asu mutta lapset tietävät, että kotiin voi aina tulla, jos tilanne niin vaatii