Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miltä tuntuu kun aikuinen poika asuu vielä kodissasi

Vierailija
08.10.2025 |

Eikä ymmärrä muuttaa pois omilleen.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asu mutta lapset tietävät, että kotiin voi aina tulla, jos tilanne niin vaatii

Vierailija
162/165 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu kolme poikaa kotona, kaksi aikuista ja yksi kohta 18-v lukiolainen. 

Ja arvatkaa mitä? On ihanaa! Katsos kun meillä ei käy mikään nutinointi tai velttoilu, vaan jokainen tekee kotitöitä, pihatöitä, ruokaa jne. Ja ne jotka käy töissä, maksaa kotiin ( nimellistä) vuokraa.

Mulla on hyvin kasvatetut ja hienot nuoret miehet täällä, on ihanaa ja puhdas ilo kun vielä ovat kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään jos vain oma poika asuu äitinsä helmoissa, mutta naapurissa pojan tyttöystäväkin muutti tämän luokse! 

Poika (40v) käy sentään töissä, mutta tyttöystävä on työtön.Pojan äite valitti, kun tyttö ei tee muuta kuin makaa päivät, tuijottaa nettiä ja kaiken huippuna syö jääkaapista kaikki ruuat. Itse ei tee ruokaa ollenkaan. Pyykinpesukonetta osaa kuulemma käyttää. Ei osallistu asumiskustannuksiin mitenkään. 

Vierailija
164/165 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa.

Vierailija
165/165 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään jos vain oma poika asuu äitinsä helmoissa, mutta naapurissa pojan tyttöystäväkin muutti tämän luokse! 

Poika (40v) käy sentään töissä, mutta tyttöystävä on työtön.Pojan äite valitti, kun tyttö ei tee muuta kuin makaa päivät, tuijottaa nettiä ja kaiken huippuna syö jääkaapista kaikki ruuat. Itse ei tee ruokaa ollenkaan. Pyykinpesukonetta osaa kuulemma käyttää. Ei osallistu asumiskustannuksiin mitenkään. 

Järkkyä kun äitee joutuu vanhoilla päivillä passaamaan keski-ikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän