Lidlin kahvit
Ostin Lidlistä kahvipaketin ja ei ollut kovin kallis. 2-3 euron välille hinta oli ja suodatinjauhatus oli. En ole ennen Lidlistä ostanut kahvia ja nimikin oli tuntematon itselle, mutta kyllä se luultavasti tulee juotua. Jos maku ei ole miellyttävä, niin voihan sen sekoittaa muihin kahveihin.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Todella jännittävä ja mukaansa tempaava tää sun blogi, milloin tulee seuraava päivitys?
Joku oli tehnyt samoin, kun oli ostanut kahvin ja maku oli ollut epämiellyttävä. Toiseen kahviin oli sekoittanut ja oli kahvi tullut käytettyä.
Kyllä ne halvatkin kahvit ovat hyvän makuisia ja voi se kallis kahvi olla maultaan huonoa. Kyllä se on monet kerrat koettu tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne halvatkin kahvit ovat hyvän makuisia ja voi se kallis kahvi olla maultaan huonoa. Kyllä se on monet kerrat koettu tämäkin.
Hesarissa oli vuosia sitten ruoka-sivulla vaaleapaahtoisten kahvien makutesti. Sen voitti Rainbown kahvi, mikä oli puolta halvempi kuin Presidentti tai Juhlamokka. Ostin sitä kokeeksi, enkä erottanut vuosikymmenet juomastani Presidentistä.
Vierailija kirjoitti:
Todella jännittävä ja mukaansa tempaava tää sun blogi, milloin tulee seuraava päivitys?
Aloittaja. Emilia niminen kahvi oli kyseinen kahvi ja olen juonut sitä ja ei ole maussa moittimista. Ei tarvitse sekoittaa muihin kahveihin ja ei häviä maussa kalleimpiin kahvimerkkeihin.
Yksi kokeilu riitti, kelpasi kyllä kukkapenkkiin ja muurahaisetkin lähti evakkoon. Ihan hyvin on riittänyt "oikeita" tarjouskahvejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja. Emilia niminen kahvi oli kyseinen kahvi ja olen juonut sitä ja ei ole maussa moittimista. Ei tarvitse sekoittaa muihin kahveihin ja ei häviä maussa kalleimpiin kahvimerkkeihin.
Minäkin haluaisin testata mutta missään Lidlissä joissa olen käynyt ei ole sitä ollut.
Bellarom Gold on tosi hyvä! Maksaa kyllä, mutta on sen arvoinen.
Itse en ole kahvin ystävä. Pitäisi ihan toissaan laskea, kuinka paljon vuodessa tulee kahvittomuudesta säästöjä. Lasketaan, että se on 2 e kupillinen päivässä, 2 krt / pv. (aamuisin ja iltapäiväiväkahvit). 2 x 2 e = 4 e. ... 4 e x 365 = 1460 e. Eipä hassumpi säästö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin kyseistä kahvia ja en kyllä voi hyvällä tahdollakaan sanoa kyseistä kahvia hyvän makuiseksi. Ihan hirveetä kitkerää kuraa, maistui ihan kuolemalle.
En pystynyt kuin just ja just pari kuppia juomaan ja sitten päätin, että loput kyllä menee roskiin. Yäk! Ikinä enää en kyseistä "kahvia" osta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kusta kuin sinun päässäsikin.
Vierailija kirjoitti:
Bellarom Gold on tosi hyvä! Maksaa kyllä, mutta on sen arvoinen.
Ja Bellarom Hieno Mokka tumma paahto on myös hyvää. Maksoiko reilu 4€ paketti.
Hyvin huomasi kun tuo halvin kahvi ja hylly oli sitten tyhjä.
Köyhällä ei ole varaa ostaa edes kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kahvin ystävä. Pitäisi ihan toissaan laskea, kuinka paljon vuodessa tulee kahvittomuudesta säästöjä. Lasketaan, että se on 2 e kupillinen päivässä, 2 krt / pv. (aamuisin ja iltapäiväiväkahvit). 2 x 2 e = 4 e. ... 4 e x 365 = 1460 e. Eipä hassumpi säästö!
Miksi ihmeessä menisi 2 egee kupilliseen?
Ostan aina alesta JuhlaMokkaa niin, että sitä on kaapissa aina. Nyt on sitä 4.90 hintaista kymmenisen pakettia ja jouluna tulee taas ale. Ei tarvii niitä Lidlin kissanpissoja juoda.