Mihin käytit tänään rahaa?
Jos siis jo omistuksessa olevia asioita ei lasketa.
Itse ostin työpaikalla sämpylän ja kahvin 2,55€ sekä illalla alepasta hedelmiä 1,50€.
Oli edullinen päivä!
Kommentit (82)
Tänään paloi kauppareissulla 21,84e. Elintarvikkeiden lisäksi ostin mm. pari käsipyyhettä, talouspaperia ja ilmanraikastimen. Turhia herkkujakin mukaan mahtui 5,42 euron edestä, olisin selvinnyt 16,42 eurolla jos olisi ollut itsekuria jättää herkut pois :P
Jätin sentään eräitä muita houkutuksia ostamatta.
Muutaman päivän näillä pärjää, sitten on käytävä taas ruokakaupassa.
Juustoruisleipääserlaamaustekurkkujateetä
Opettakaa lapsille sitä rahankäyttöä! Niin monella ei alkeellisiakaan taloustaitoja.
Siis lapsille ei kerrota mitä on turhat ostokset ja että rahankäyttöä pitää seurata.
Ostetaan krääsää tsi liikaa vaatteita ja meikkejä.
Mitään järkeviä ei osteta. Ei säästetä edes 20€ kk. Heitetään tuokaa roskiin.
Ei tajuta, että lsskut on maksettava ensin ja korkoa tulee, jos eräpäivä on mennyt.
Mitään ei tajuta! Osamaksuihin ja lainoihin tulee korkoa. Kuka hullu niitä ottaa? Sossutuilla ei elä hyvin. Voi tulla kaikenlaista yllätyskulua.
Mitään ei suunnitella. Mihinkään ei varauduta. Ei sitten alkuunkaan.
Lounaspaikassa pitsan 12,50e. Puolet jäi huomiseksi, sillä salaattipöytä oli niin runsas kuten pitsakin.
Juustochiliranskikset ja kahvipirtelö.
Tänään en ole käyttänyt senttiäkään. Tein äsken huomisen kauppatilauksen ja sille tulee hintaa 190 euroa. Mutta velottuu vasta huomenna.
En mihinkään. Kotona olin ja kaapit ovat täynnä ruokaa, ei tarvinnut.
Pyysin lähikauppaa tilaamaan yhden tuotteen. Tänään menin ostamaan sitä ja huomasin, että hemmetti, sehän on tosi kallista. En kehdannut kuitenkaan olla ostamatta, kun olin tilannutkin, niin köyhdyin siis parikymppiä.
Ruoka ostoksiin,5Oe, käyn kerran viikossa kaupassa..
Ostin vaatenaulakon 268€, ruokakauppaan meni about 80€, siinä oli pari pulloa hyvää viiniä mukana. Siivojalle 75€, ikkunoiden ja aurinkopaneelien pesu 250€, hieroja 90€.
Käytin paljon rahaa tänään.
Sähkölasku 90
Kampaaja 140
Ruokakauppa 25
Tilasin renonttitarvikkeita noin 300 eurolla.
Mitään turhaa tuossa ei ollut. Remonttijuttuja harkitsin yli puoli vuotta. Tänään palkkasin myös tekijän.
Ostin pari purkkia Pirkka-jätskiä.
Ostin kolme lippua balettiin tammikuulle Aleksanterin teatteriin. Maksoi 300€ yhteensä. Söin myös töissä lounaan. Kotimatkalla ostin pari maitotölkkiä, leipää, margariinia, hedelmiä, valmissalaatin, limupullon, kukkakaalia ja jukurttia. En katsonut tarkkaa summaa, olisiko ollut noin 27€ yhteensä. Kun syön usein lounasta töissä, harvoin illalla itse syön sitten enää kummoista. Alaikäisille lapsille teen kyllä ruokaa, ja niihin ostan ainekset isosta marketista 2 kertaa viikossa, viimeksi ma.
Huo................n pari tonnia.
Ostin aamulla kahvia, tupakkaa ja pullava-pitkon lähikaupasta. Nyt illalla ostin kebabrullan. Ruokaa ei oo tarvinnut ostaa, koska aiempina päivinä on tehty isommat kauppa-ostokset.
En mihinkään enkä käytä. Eilen kävin ruokakaupassa ja Motonetissa, 20 v. vanha auto on temppuillut. Kai se olisi autoa vaihdettava, tämä on ollut mulla 14 vuotta.