Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on seksuaaliterapeuttien kommentit?

Vierailija
07.10.2025 |

Eikö jokaisella ole oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri haluamallaan tavalla, näin itselleni sexpossa opetettiin, kun auttoivat oman elämäni tuhoamaan. Nyt on Turun suunnalla menossa yhden voimaantuneen elokuvaajan julkinen lynkkaus. Nouskaa siskot ja veljet, ihmissuhteiden asiantuntijat, barrikadeille hyvän asian puolesta, valistakaa päättäjiä ja taistelkaa tämän ihmispolon oikeuksien puolesta, kuin polyamoristen ja avointen suhteiden puolesta konsanaan. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pieni vinkki ja ohje näyttelijän suoritukseesi. En koskaan käytä ad hominemia vaan tuen rakentavasti, ammattiylpeydellä kolleegaani.

Vinkki: mieti perhospilluja kirjoittaessasi  

T. 💋

Vierailija
22/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pieni vinkki ja ohje näyttelijän suoritukseesi. En koskaan käytä ad hominemia vaan tuen rakentavasti, ammattiylpeydellä kolleegaani.

T. 💋

Voisitko lopettaa floodaamisen. Taudin kuvaan taitaa kuulua ristiriidassa oleminen itsensä kanssa ja narsistiset piirteet, megalomaniasta puhumattakaan. Hae apua, olet sen arvoinen. 😘

M48, guru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 💋

Voisitko lopettaa floodaamisen. Taudin kuvaan taitaa kuulua ristiriidassa oleminen itsensä kanssa ja narsistiset piirteet, megalomaniasta puhumattakaan. Hae apua, olet sen arvoinen. 😘

M48, guru

Kerro M48 millaista pillua ajattelit tuota viestiä kirjoittaessasi. Kenen lehtevä häpy oli mielessäsi tällä kertaa, häppärifani?

Vierailija
24/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 💋

M48, guru

Kerro M48 millaista pillua ajattelit tuota viestiä kirjoittaessasi. Kenen lehtevä häpy oli mielessäsi tällä kertaa, häppärifani?

Intohimoisen ja nautinnollisen XU hottiksen. 😘

M48, guru

Vierailija
25/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 💋

M48, guru

Intohimoisen ja nautinnollisen XU hottiksen. 😘

Näyttelijä -> M48, guru

Ei tuokaan väärä vastaus ole.

Poika, alat oppia! ,kuten me viisikymppiset muistamme. Mutta mitä siinä mainostettiin?

Vierailija
26/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestaria ja poikaa sutimassa. Minä olen mestari, sinä poika. Voisitko lopettaa sekoilusi? Gurusta tietäjäksi Olet ihan sekaisin. 

M48, trueguru

Vierailija
27/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestaria ja poikaa sutimassa. Minä olen mestari, sinä poika. Voisitko lopettaa sekoilusi? Gurusta tietäjäksi Olet ihan sekaisin. 

M48, trueguru

Millaista pillua ajattelit nyt?

Vierailija
28/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, trueguru

Gurun asiat eivät pojalle kuulu, keskity sinä pensselöintiin 😘

M48, guru

Vierailija
29/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, trueguru

M48, guru

Silloin kun itse olin Guru M48, kerroin vuolaasti siitä kuinka ihailen ja palvon ulkonevia sisempiä häpyhuulia.

Usein liitin viestini perään sanat Häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä, muistatko? Siitähän ei ole kuin 24h kun kerroin mitä roolisi pitää sisällään.

Vierailija
30/30 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, trueguru

M48, guru

Silloin kun itse olin Guru M48, kerroin vuolaasti siitä kuinka ihailen ja palvon ulkonevia sisempiä häpyhuulia.

Usein liitin viestini perään sanat Häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä, muistatko? Siitähän ei ole kuin 24h kun kerroin mitä roolisi pitää sisällään.

Minä en pojan turinoita kuuntele, mestari ja tietäjä kun olen. Vaikka ymmärrän kyllä, siitä puhe mistä puute. 😘

M48, guru