Parisuhteessa haluton nainen. Onko orgasmien puute syy haluttomuuteesi ja olisiko niiden lisääminen ratkaisu siihen?
Kommentit (6)
Kyllä meidän naisten pitää vaan vaatia parempaa seksiä miehiltä. On jo liian kauan menty aina vaan miehen ehdoilla, jo isoisosioöitienkin kanssa, jolloin vain paita ylös ja jalat auki. ja siinä se oli äh puh, ja jos edes öitä sanoi.
Pelkään raskautta ja sukupuolitauteja. Kammoan myös kaikenlaisia muiden ihmisten eritteitä. Orgasmit hoitelen kätevimmin itse itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän naisten pitää vaan vaatia parempaa seksiä miehiltä. On jo liian kauan menty aina vaan miehen ehdoilla, jo isoisosioöitienkin kanssa, jolloin vain paita ylös ja jalat auki. ja siinä se oli äh puh, ja jos edes öitä sanoi.
Luulen kyllä että isoisoäidit ja isoäiditkin on vaatineen enemmän nautintoa kuin nykyinen naissukupolvi. Saaneetkin enemmän orgasmeja yhdynnöissä. Tapasin vaimoni -76 17 vuotiaana ja seksiä yhdyntää oli ekan kerran kun täytti 18v, Oli harrastanut jo ennenkiin jonkun kerran. Mutta siitä ekasta kerrasta lähtinen on vaatinut omat orgasminsa ja ollut seksissä ja kaikessa muussakin vaativa ja tasa-arvoinen. Kehittänyt ja pakottanut minut kehittymään hyväksi rakastajaksi. Ihan on naisesta itsestä kiinni pitääkö puolensa vai onko lapanen.
Olin melko vanha kun sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa. 35. Ennen sitä olin ollut pitkässäkin suhteessa ja kyllä, olin ollut haluton. Viimeiseen viiteen vuoteen emme oikeastaan edes koskeneet enää toisiimme. Eron jälkeen päätin että opettelen saamaan. En jaksa nyt selostaa miten sen tein (olen sen joskus täällä selittänyt kyllä) mutta onnistuin ja aloin saada orgasmeja miehen kanssa. Ensin suuseksillä ja käsipelillä, suht pian myös yhdynnässä. Tämän jälkeen en ole koskaan ollut haluton suhteissani. En koskaan. Olen ollut AINA valmis, en ole kirjaimellisesti kieltäytynyt koskaan, ja olen tietenkin tehnyt aloitteita itsekin.
En minä silloin aiemmin ajatellut että haluttomuuteni johtuisi siitä että en saa orgasmia. Enhän oikeastaan osannut kaivata sellaista mitä en ollut koskaan saanut. Mutta jälkikäteen ajatellen kyllä se varmasti siitä johtui.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuntea itseni halutuksi ja huomioiduksi ja sitten haluan että se seksi on nautinnollista eli kyllä, että siinä minäkin saisin. Olisi itseasiassa kiva edes joskus että vain minä saisin.
Olen kokenut aivan ihanaakin seksiä ja kyllä sitä sitten olikin, välillä useita kertoja päivässä. Mutta vähintään useita kertoja viikossa ja jos ei ollut niin se liittyi aina töihin, sairasteluihin yms. Ei siihen ettei oltaisi haluttu.
Mutta nyt tässä suhteessa ei ole kovin usein seksiä. Kun on niin se on miehen mieliksi. Olen täysin kyllästynyt kymmenien pitkien ja vähän vaikeidenkin keskustelujen ja lukuisten omien aloitteiden jälkeen. Hän ei muuta toimintatapojaan, saadakseni mitään minun pitää pyytää erikseen aina ja hän sitten tarvitsee vielä useamman vuodenkin jälkeen ohjeistusta kesken toiminnan eli en saa ikinä nauttia. Minähän voisin panossakin saada jos mies ikinä, ikinä jaksaisi flirttailla, kosketella hellästi, kii
Minulla oli exä, joka ei 25 vuoden aikana saanut koskaan yhdynnässä, eikä pystynyt saamaan myöskään minun toimestani nuollessa tai sormettaessa. Hänellä oli joku sellainen lukko. Itse masturboimalla sai kyllä useita kertoja viikossa.
Eron jälkeen kun tapasin uuden naisen, niin olin aivan ihmeissäni kun nainen laukesi yhdynnässä jo ihan ensimmäisellä kerralla ilman, että itse teki mitään. Ja myös minun hieroessani klitorista tuli muutamassa minuutissa. Monesti annoin hänelle useamman orgasmin ilman että edes olimme yhdynnässä ihan vain sen vuoksi, että minusta se oli niin hienoa, että pystyin tekemään jotain sellaista, mitä ei exän kanssa koskaan tapahtunut.
Kun myös seuraava naisystäväni laukesi helposti, niin harmitus oli suuri kun tajusin, että tuo pitkäaikainen puolisoni oli harvinainen poikkeus, eikä mikään tyypillinen naissukupuolen edustaja. Tuntui, että aika iso osa seksielämästäni oli "mennyt hukkaan".
Haluan tuntea itseni halutuksi ja huomioiduksi ja sitten haluan että se seksi on nautinnollista eli kyllä, että siinä minäkin saisin. Olisi itseasiassa kiva edes joskus että vain minä saisin.
Olen kokenut aivan ihanaakin seksiä ja kyllä sitä sitten olikin, välillä useita kertoja päivässä. Mutta vähintään useita kertoja viikossa ja jos ei ollut niin se liittyi aina töihin, sairasteluihin yms. Ei siihen ettei oltaisi haluttu.
Mutta nyt tässä suhteessa ei ole kovin usein seksiä. Kun on niin se on miehen mieliksi. Olen täysin kyllästynyt kymmenien pitkien ja vähän vaikeidenkin keskustelujen ja lukuisten omien aloitteiden jälkeen. Hän ei muuta toimintatapojaan, saadakseni mitään minun pitää pyytää erikseen aina ja hän sitten tarvitsee vielä useamman vuodenkin jälkeen ohjeistusta kesken toiminnan eli en saa ikinä nauttia. Minähän voisin panossakin saada jos mies ikinä, ikinä jaksaisi flirttailla, kosketella hellästi, kiihottaa minua mitenkään ensin. Ja jos se pano kestäisi yli 20sek ja siinä edes yritettäisiin tuottaa minulle nautintoa. Omalla muutaman suhteen kokemuksella en usko, että nämä on sellaisia asioita mitä kannattaa kädestä pitäen miehelle opettaa. Ei niille hyville ole mitään pitänyt opettaa vaan ovat itse kokeilleet ja olleet yleensäkin kiinnostuneita naisesta muunakin kuin munastimulaattorina.
Eli miehen ehdoilla mennään: panoa tai handjob hänelle 1-2 krt. viikko. Minulle ei mitään. Mutta enpä kyllä enää koskaan teekään muuta kuin vain olen mukana ja sen käsihoitelun annan. Ei tarvinne sanoa että lähden kyllä jos parempaa ilmaantuu, oli se sitten työpaikka, unelmien mies tai unelmien talo..
Mieheni ei ole laiska arjessa, hän on miehekäs, tuoksuu hyvältä, osaa kommunikoida, itsevarma. Hänen seksuaalisuutensa vain on tuollainen että seksi on vain jokin mekaaninen suoritus, melko peniskeskeinen sellainen. Ei lähde mihinkään seksikeskusteluunkaan mukaan, ainoastaan suora toiminta kiihottaa.
Disclaimer: minulla ei ole lapsia enkä halua lapsia. Uskon että ne hormonaaliset ja roolituksen muutokset tekevät naisen haluttomuudesta ihan erilaisen asian joillekin. Eli tämä näin niinkuin lapsettoman naisen näkemyksenä.