Tein iltapalalle lämpimiä voileipiä ja mieheni sanoi etten voi syödä niitä
Kommentit (15)
Millaisessa suhteessa elät jos miehellä on valta päättää mitä syöt???
Onhan ap kertonut tästä ennenkin. Hienoa että mies simputtaa ja toivottavasti ap kuolee nälkään.
Ette ehkä usko tätä, mutta olen tavannut aloittajan kaltaisia aivan tavallisia suomalaisnaisia. Kyllä, tuollaisia on oikeasti olemassa.
Itse asiassa eräät heistä ihmettelivät jälkeen päin, miten ihmeessä he saattoivat suostua miehen vaatimuksiin.
Tutkiiko ap:n mies hänen alushousunsa? Se tuntuu kuuluvan tuollaisiin kuvioihin.
Mistä sinä muka olet ukon hommannut? Oletko antanut sille piniä ihan ilmaiseksi??
Ja taas, itsepä olet helmesi valinnut.
Ehkä oli aikaisin herännyt ja illalla ei maita. Jos oli syönyt jo tarpeeksi. Sä saat useamman leivän, osa jääkaappiin.
Porvoossa sattuu ja tapahtuu, voi hyvänen aika!
Mikä utinen asia on? Eikö miehesi voi itse tehdä ravintonsa ja syödä oman rytmin mukaisesti? Itse otan rarvintoa kello 8-12-16-19. Sen jälkeen en mitään kuin vasta seuraava aamu kello 8.Toki juon vettä.Pidän kiinni oma ravinnon otto rytmini.En ota välipaloja,en mitään missä sokeriakaan tai valkoita jauhoa. utehköön mitä lystää,asia ei kuulu minulle.
Vierailija wrote:
Mikä utinen asia on? Eikö miehesi voi itse tehdä ravintonsa ja syödä oman rytmin mukaisesti? Itse otan rarvintoa kello 8-12-16-19. Sen jälkeen en mitään kuin vasta seuraava aamu kello 8.Toki juon vettä.Pidän kiinni oma ravinnon otto rytmini.En ota välipaloja,en mitään missä sokeriakaan tai valkoita jauhoa. utehköön mitä lystää,asia ei kuulu minulle.
No sinäpä olet kännissä jo aamusta. Muista välivesi ja lepää myös välillä.
Vierailija wrote:
Ehkä oli aikaisin herännyt ja illalla ei maita. Jos oli syönyt jo tarpeeksi. Sä saat useamman leivän, osa jääkaappiin.
Lukutaito!
ei halua vaimostaa valasta. ihan ymmärrettävää. tekisin samoin.
Ja mätti omalle lautaselleen 4 kpl. ap