Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluttomia tyydyttämään naisen, kuin vain sillä panolla., miksi?

Vierailija
07.10.2025 |

Miksi eivät halua naisen nauttivan?  Älkää ihmetelkö sitten mistä tulevat haluttomat vaimot tai muut.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen kiinnostus seksiin loppuu orgasmiin, niin siksi.

Ei, vaan jatkuu koska tietää saavansa edelleenkin!!!

Outoja naisia tällä palstalla. Olen tavannut vain niitä orgasmiin väsähtäviä yksilöitä.

Vierailija
62/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun saan "pelkällä" panolla niin mua ei sinänsä haittaa, mutta olen kyllä huomannut että heti kun mies tajuaa että saan helposti myös yhdynnässä, seksistä tuleekin hyvin yhdyntäpainotteista. 

Onko siis niin että kaikki hyväilyt molemminpuolin unohtuu eli pelkkää panemista vaan olet saanut ?

Mun kokemuksen mukaan miehet keskimäärin ovat hyvinkin kiinnostuneita siitä että nainen saa, mutta olen myös ollut huomaavinani että mitä vähemmällä panostuksella se onnistuu, sitä parempi. Itse en ole mitenkään dominoiva seksissä niin aika lailla miehen ehdoilla oon aina mennyt. Ja kuten sanoin, mulle sillä ei ole väliä, kun mä saan helposti myös siinä yhdynnässä ja se saaminen on mulle kuitenkin se tärkein juttu. 

Tollasta se sitten on suhteessa, jossa mies on se pikku villakoira ja tekee kaiken mitä vaimo päättää. Täytyyhän miehen päästä päättämään edes jossain asiassa. Mitä sä oikein nyt tarkoitan orgasmilla armahtamisella. Se sun vaimohan on ITSE ottanut ne orkkunsa. Joten lopeta taas noi sun paskapuheesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun saan "pelkällä" panolla niin mua ei sinänsä haittaa, mutta olen kyllä huomannut että heti kun mies tajuaa että saan helposti myös yhdynnässä, seksistä tuleekin hyvin yhdyntäpainotteista. 

Ihan samoin tapahtuu, jos nainen huomaa saavansa nuolemalla...

Vierailija
64/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä haluaa millä saa!

Vierailija
65/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä haluaa millä saa!

Siis eikö tuossa tarkoitettu että seksistä tulee yhdyntäpainotteista? 

En ihan tajunnut. Itse saan monin eri tavoin. Saan suuseksillä, saan käsipelillä, ja saan yhdynnässä. Kyllä miehet pääosin tuntuvat suosivan yhdyntää jos voivat valita. 

Täällä teitä nuolijoita toki riittää. 

Vierailija
66/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi just se pano voi olla myös the juttu naiselle. Mut esileikkiä ei saa koskaan laiminlyödä. Onneksi nykyinen tuttavuus ymmärtää sen tärkeyden. Ei se mitään salatiedettä edes ole vaan sitä että odottaa että toinen pääsee kyytiin myös että molemmilla on kivaa :)

Vierailija
67/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloituksen hiekka.illu (vaikea ja v.ttumainen henkilö, ei ymmärrä huumoria, jaksaa valittaa joka asiasta) tyytyväinen saamiinsa vastauksiin?

Vierailija
68/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas miehenä harmittaa, kun nainen haluaa kalun niin nopeasti sisälle. 

Mielellään hyväilisin ja nuolisin melkein tuntikausia naista. Kun alkaa rakastelemaan oman laukeamisen jälkeen on jonkin aikaa vähemmän kiihottunut olo.

Mielellään kiusoittelisin ja hyväilisin naista itsekin hulluna kiihotuksesta. Ehkäpä minullekin osuu joskus kohdalle monipuolisesta suuseksistä nauttiva nainen. 

Vierailija
69/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta sataa kertaa mun mies on sormettanut mulla tosi rajuja orkkuja ja mitä erilaisimmissa paikoissa.693

Vierailija
70/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas miehenä harmittaa, kun nainen haluaa kalun niin nopeasti sisälle. 

Mielellään hyväilisin ja nuolisin melkein tuntikausia naista. Kun alkaa rakastelemaan oman laukeamisen jälkeen on jonkin aikaa vähemmän kiihottunut olo.

Mielellään kiusoittelisin ja hyväilisin naista itsekin hulluna kiihotuksesta. Ehkäpä minullekin osuu joskus kohdalle monipuolisesta suuseksistä nauttiva nainen. 

Onneksi mun vaimo on nauttinut. Jo nuoresta asti saanut panostaa pitkään esileikkiin ja nuolemiseen. Vaikka kuinka vedättänyt voimakkaisiin orgasmeihin, niin koskaan en ole saanut pyyhkeitä. Sen sijaan rutkasti rakkautta mitä voimakkaamman orgasmin on saanut. Näkynyt naamasta kun saanut oikein kunnolla.

Vierailija
71/72 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt lähdetään ihan siitä, että tuollainen vähintään 80% naisista ei edes itse tiedä, miten saavat itselleen orgasmin. Niin miten siinä miehen pitäisi silloin homma osata hoitaa?

Selvittämällä tietenkin mistä nainen laukea. Sen nyt pitäisi olla kaikille miehille selvää. Kokeilemalla ja opettelemalla se on kaikille muillekin miehille selvinnyt. Miehellle naitinnollisin miellyttävin  haaste mitä maailmasta löytyy. 

Miehillähän se on kalu, ja naisilla vastaava on vulva, ja siinä se klitoris. Wau. Varmaan uutta joillekin miehille..

No, ainakaan minun klitoris ei ole mikään nappi, josta painamalla saan automaattisesti orgasmin, joten mieheni on täytynyt kokeilla ja opetella miten juuri tämä nainen laukeaa. Tietenkin olen antanut neuvoja, yhdessä on opeteltu mikä toiselle on nautinnollisinta.

Vierailija
72/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstakyselyn mukaan tälläisiä miehiä on todella vähän. Toivomme varmaan kaikki ap:lle parempaa pelisilmää miesvalinnoissa jatkossa. Jo ihan random arpomalla pitäisi löytyä innokkaita orkuntekijöitä tavalla millä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä