Miehet haluttomia tyydyttämään naisen, kuin vain sillä panolla., miksi?
Miksi eivät halua naisen nauttivan? Älkää ihmetelkö sitten mistä tulevat haluttomat vaimot tai muut.
Kommentit (58)
Taas tämmönen mies nainen vastakkainasettelu. Ja tietysti myös hirveä yleistys ap :lta.
Hei, osa miehistä kiinnostuu vain omasta nautinnostaan. Osa taas on valmis mihin tahansa vaimon nautinnon vuoksi. Osa ihmisistä on tyhmiä, osa mlkkuja, osa ihania, ja fiksuja. Osa tästä väliltä. Ja mlkkuja on molemmissa sukupuolissa. Kaikkien vaimot eivät ole haluttomia. Joidenkin vaimot ovat haluttomia, vaikka mies tekisi mitä.
Meillä tyydytetään toisemme, eikä olla haluttomia. Olen aika varma, että monilla muilla on samoin. Olisko niin, että ne hyvät miehet ovatkin omissa pitkissä parisuhteissaan, ja tuolla vapaana notkuvat baareissa, ja tindereissä ne, jotka eivät ole kelvanneet? Ja ap, ja muut seksistä valittajat treffailevat niitä, ja kuvittelevat, että he ovat totuus koko miessukupuolesta?
Kunkim miehem tarvii tyydyttää vain oma vaimonsa ja kunhinj vaimon tarvii tyytyä vain omaan mieheensä. Ei kuulu muille kuinka het siinnä onnsituvatppi
Tottakai kukin omaansa, mutta tämä onkin keskustelupalsta, ja ei olis keskustelua, jos ei puhuttaisi yleisesti, miten sitä ja tätä.
Siellä Jonnet nenineen jossa MIEHET munineen
-t. vanha kansan viisaus
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmönen mies nainen vastakkainasettelu. Ja tietysti myös hirveä yleistys ap :lta.
Hei, osa miehistä kiinnostuu vain omasta nautinnostaan. Osa taas on valmis mihin tahansa vaimon nautinnon vuoksi. Osa ihmisistä on tyhmiä, osa mlkkuja, osa ihania, ja fiksuja. Osa tästä väliltä. Ja mlkkuja on molemmissa sukupuolissa. Kaikkien vaimot eivät ole haluttomia. Joidenkin vaimot ovat haluttomia, vaikka mies tekisi mitä.
Meillä tyydytetään toisemme, eikä olla haluttomia. Olen aika varma, että monilla muilla on samoin. Olisko niin, että ne hyvät miehet ovatkin omissa pitkissä parisuhteissaan, ja tuolla vapaana notkuvat baareissa, ja tindereissä ne, jotka eivät ole kelvanneet? Ja ap, ja muut seksistä valittajat treffailevat niitä, ja kuvittelevat, että he ovat totuus koko miessukupuolesta?
Komppaan tuota. Me halukkaan vaimonsa tyydyttävät miehet olemme visusti kotona, jossa vaimo ymmärtää pitää aarteestaan huolta.Vaimot kuulleet kanssasisariltaan tai tutuiltaan ihan tarpeeksi valituksia kädettömistä tai saamattomista miehistä. Näitä kantautinut minunkin korviin, kun vaimo ollut koko ikänsä naisvaltaisella hoitoalalla töissä. Tullut ilmi kun aiemmin luulin, että haluttomia on vain naisissa.
Omalta mieheltä taitaa yksinkertaisesti puuttua mielikuvitusta, eikä myöskään ole sellainen ns. aistikas ihminen. Kovasti sanoo että koskee mielellään jne, mutta aina pitää pyytää, mitään muutosta tai uutta ei ikinä ole, eikä myöskään kiinnostusta kehoani kohtaan. Asenne on enemmän sellainen sano vaan mitä haluat niin teen kyllä mielelläni, mutta mitään ideoita tai kiinnostusta varsinaisesti ei tunnu olevan. Itse katselen, haistelen ja maistelen mielelläni kumppanin kehoa ja penistä, tunnustelen ja nautin itsekin. Ei vaan enää huvita hirveästi koko seksi kun se on yksinkertaisesti tylsää. Mies haluaisi kuitenkin jatkuvasti, eli mitään haluttomuutta ei ole taustalla, ehkä jotain aleksitymiaa ja sellaista luovuuden puutetta, on muutenkin vähän tunne-elämältään yksiulotteinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Omalta mieheltä taitaa yksinkertaisesti puuttua mielikuvitusta, eikä myöskään ole sellainen ns. aistikas ihminen. Kovasti sanoo että koskee mielellään jne, mutta aina pitää pyytää, mitään muutosta tai uutta ei ikinä ole, eikä myöskään kiinnostusta kehoani kohtaan. Asenne on enemmän sellainen sano vaan mitä haluat niin teen kyllä mielelläni, mutta mitään ideoita tai kiinnostusta varsinaisesti ei tunnu olevan. Itse katselen, haistelen ja maistelen mielelläni kumppanin kehoa ja penistä, tunnustelen ja nautin itsekin. Ei vaan enää huvita hirveästi koko seksi kun se on yksinkertaisesti tylsää. Mies haluaisi kuitenkin jatkuvasti, eli mitään haluttomuutta ei ole taustalla, ehkä jotain aleksitymiaa ja sellaista luovuuden puutetta, on muutenkin vähän tunne-elämältään yksiulotteinen tyyppi.
Liekö DI. Matemaattisesti lahjakkailla on tunnetusti huonompi tunneäly.
Tutkimuksissa ei ole löydetty vahvaa yhteyttä matemaattisen lahjakkuuden ja tunneälyn välillä ei positiivista eikä negatiivista. Toisin sanoen matemaattiset taidot ja tunneäly (kyky tunnistaa, ymmärtää ja säädellä tunteita itsessä ja muissa) ovat suhteellisen erillisiä kognitiivisia alueita.
📊 Joissain yksittäisissä tutkimuksissa on havaittu, että tietyt erittäin analyyttiset ajattelutavat voivat korreloida matalampien empatiapisteiden kanssa, mutta tämä ei koske kaikkia matemaattisesti lahjakkaita ihmisiä eikä tunneäly ole sama asia kuin empatia.
Toisaalta on myös paljon näyttöä siitä, että monet matemaattisesti lahjakkaat ihmiset menestyvät hyvin tiimityössä, opetuksessa ja tutkimuksessa, mikä vaatii hyvää tunneälyä.
Eli yhteenvetona:
Ei, matemaattinen lahjakkuus ei automaattisesti tarkoita heikkoa tunneälyä.
Kyse on yksilöllisistä eroista, ei matemaattisista taidoista sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sillinhaju ei oikein kiihoita.
Oletko jo täyttänyt 15?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tuota. Me halukkaan vaimonsa tyydyttävät miehet olemme visusti k
Sun vaimon lämmittely hoidetaan työmaalla, kun et itse siihen pysty.
Tekisin lähes mitä vaan, kakkaleikit ja ruoskinta ei mua sytytä. Rouva haluaa vain tulla päälle, tänä vuonna molemmilla kerroilla (kyllä, 2 kertaa😔) laukesin nopeasti. Ja sitten ihmettelee kun ukko kärvistelee puutteessa! Tämän jälkeen kiiruusti pesulle ja se siitä, taas kuukausia (!) ilman mitään hellyyden osoituksia saati sitten... Rahalla saa kosketusta, tiedän. Kait se sitten on pakko vaikken haluais.
Itse kun saan "pelkällä" panolla niin mua ei sinänsä haittaa, mutta olen kyllä huomannut että heti kun mies tajuaa että saan helposti myös yhdynnässä, seksistä tuleekin hyvin yhdyntäpainotteista.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun saan "pelkällä" panolla niin mua ei sinänsä haittaa, mutta olen kyllä huomannut että heti kun mies tajuaa että saan helposti myös yhdynnässä, seksistä tuleekin hyvin yhdyntäpainotteista.
Onko siis niin että kaikki hyväilyt molemminpuolin unohtuu eli pelkkää panemista vaan olet saanut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin että kaikki hyväilyt molemminpuolin unohtuu eli pelkkää panemista vaan olet saanut ?
Mun kokemuksen mukaan miehet keskimäärin ovat hyvinkin kiinnostuneita siitä että nainen saa, mutta olen myös ollut huomaavinani että mitä vähemmällä panostuksella se onnistuu, sitä parempi. Itse en ole mitenkään dominoiva seksissä niin aika lailla miehen ehdoilla oon aina mennyt. Ja kuten sanoin, mulle sillä ei ole väliä, kun mä saan helposti myös siinä yhdynnässä ja se saaminen on mulle kuitenkin se tärkein juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miehet keskimäärin ovat hyvinkin kiinnostuneita siitä että nainen saa, mutta olen myös ollut huomaavinani että mitä vähemmällä panostuksella se onnistuu, sitä parempi. Itse en ole mitenkään dominoiva seksissä niin aika lailla miehen ehdoilla oon aina mennyt. Ja kuten sanoin, mulle sillä ei ole väliä, kun mä saan helposti myös siinä yhdynnässä ja se saaminen on mulle kuitenkin se tärkein juttu.
Dominoiva mies olisi sinulle paras, mies joka osaisi antaa sinulle pitkää kiusoittelevaa hoitoa ennen panemista ja sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä luopuisi vaimon pillun nuolemisesta. Rakastanut sitä aina yli kaiken. Rakastanut sitä valtaa hallita hänen kiimaansa ja kasvattaa sitä viimeiseen asti. Pitää hänet vallani ja armahtaa lopulta orgasmiin kun aika on. Vaimo ollut hyvillään vedätyksestäni ja toisinaan keksityista yllätyksistä millä laukaissut isomman orgasmin. Tykännnyt soittaa pillulla. Matka tähtiin on parasta seksissä.
Meillä vibraorkun jälkee pillun on saatava kovaa panoa.