tytöt!!!!!!se on +++++++++++++++++
on se plussaa..... sekä ovistesti että raskaustesti vahva plussa.... EI TÄÄ OLE TOTTA!!!!!!!!
Kommentit (49)
Suuret onnittelut!
Tuo antaa toivoa tänne suunnallekin ;)
Mä oikeesti mykistyn siitä miten ihania te olette!!
Mihin ihmeeseen olisin joutunut näitten kuukausien aikana, jos ei teitä olisi ollut?
Mulla on raskaushormonihyrrä päällä:) Heräsin 5:ltä (huh huh, minä??) käytin koirat, ja nyt juon kahvetta ja teen lempihommaa, olen vauviksessa. Piti tehdä vielä varmistuksen varmistus testi, apteekin oma, jeps kukkuu että pätkähti, raikuvan punanen viiva ja alta aikayksikön:)) YES!!! Ei ole myöskään vuotoa, ei ollenkaan... lämmöt ed.37,4!! Ja tänä aamuna EKAA KERTAA elämässä tunsin että rinnoissa kihelmöi, painaa, kutittaa jne... kahvikaan ei enää ole niin hyvää, se on tuttua historiasta, kahvi mulla on jäänyt aina joltain vkolta 8, ja olen pystynyt sitä seuraavan kerran juomaan ristiäisissä... meidän vauvan tekonimi on Peppilotta! Johtuu siitä että meillä on ruotsalainen sukunimi, ja mulla punanen tukka, niin jos se on tyttö, olis Peppi varteenotettava nimi;)
Lapsoset halus eilen puhua vauvasta, ilmoittivat että jos se on veli, sen nimi on Matias:) No, mikä ettei, Matias on hyvä nimi!! Nuorimmainen mun tytöistä sanoi että " äitin pitää syödä paahtoleipää" kysyin että miksi, tyttö siihen että " kun siellä on sitä vettä niin vauva tarvitsee veneen" ... niinpä, käymme tänään kirjastossa lainaamassa vauvakirjoja ja luetaan siitä miten vauva tulee, jne... Tuleva isi oli onnesta mykkä... tuijotti mua hassusti ja silitti masua...
Äsken luin eilisen oman ++++viestini, ja joutu itkustamaan taas vähän. Mä oon niin kauhean onnellinen!! Mulla on nyt kaikki. Raskaitten, kipeitten vuosien jälkeen tuntuu että elämä jatkuu, saan olla onnellinen!! Meillä on ihana perhe. Kiitos taivaanisä. Kiitos.
MÄ EILEN TOIVOIN JA NYT SAAN ILMOITTAA ET ITSELLÄ MYÖS PLUSSA TULI IHAN SELKEESTI NÄKYVIIN=) TÄÄ ON MAHTAVAA!
ja kovasti onnea tulevalle isukille!!!!
Nyt vasta pääsin lukemaan pinoaja ja kuinka IHANA uutinen tämä plussa!!!!!!!!!!!! Onpa ollut niin mahtavaa lukea noita sun tuuletuksia kun niistä suorastaan pursuaa onnellisuus tästä lapsesta.. Kaikkea hyvää Peppilotan odotukseen ja parempaa joululahjaahan ei voi enää saada..
Toivottavasti tullaan kohta perässä!
-Nojanda
Olen ollut muutaman päivän pois koneelta ja
itkuhan minultakin tuli,kun tajusin myös teille käyneen O N N E L L I S E S T I ,
vauva tai vauvoja tiedossa.......... =0)
Onnea ihan yli yli paljon ja iso hali!
Taisivat olla hyviä ne o.testit...(iskee silmää), you know!
Minulla on muuten pikkusisko,jonka olen " saanut joulupukilta" .
Paras joululahjani ehdottomasti ikuna!!!
Nyt vain kasvattelemaan masua =0)
Mulle tulee itku näistä onnitteluista, olette maailman ihanimpia naisia:))
w@w: kyllä!!! *iskee silmää takaisin*, totta tosiaan....
Mä olen niin onnellinen, tämä lapsi oli toivottu. En voi paremmin sanoa... mä halaan sen hulluksi, rutistan rusinaksi ja rakastan siltä silmät päästä... kunhan se pieni pysyy paketissa jouluun asti. Myös me kerrottiin tuleville siskoille että heille on pieni joululahja tulossa...
Ihan tippa linssissä luin sun plussa uutiset tuolta odottajien puolelta,siis todella ihana saada sut plussanneisiin:)) paljon tarrasukkia ja liimaa vauvalle mukaan.
Tari rv 12+2
Taas sait Priscilla mut sanattomaks, mä oon TOSI onnellinen sun puolesta!!!! Onnea ja lämpimiä ajatuksia koko perheelle!!!!
Lotta