tytöt!!!!!!se on +++++++++++++++++
on se plussaa..... sekä ovistesti että raskaustesti vahva plussa.... EI TÄÄ OLE TOTTA!!!!!!!!
Kommentit (49)
jo lyyleissä, mutta vielä:
ONNNNNEEEEAAAAA, siis niin ihanaa :)))
Ota vaan rauhallisesti, ja NAUTI!
(ja meitä mukaan hieman kiskoisit, heh)
Tuttifrutti :D
Hirmuisesti onnea!!!! Vauvaliimaa sinne! La on siis edelleen aivan mahtava, jouluntuoksuinen vauveli tulee:)
Viestittelin sulle siihen toiseen ketjuun oman tuplaraskauteni alusta ja melkein uskalsin toivoa sulle positiivista tulosta! Ja niinhän siinä sit kävikin! ONNEA! Vielä kysymykseesi muista oireista... Mulla oli myös lämmöt koholla, juili mahanpohjasta, samaan tyyliin kyllä kuin ennen menkkojakin, mutta kuitenkin jotenkin erilaisesti. Siksi ounastelin sitä raskautta ja tein testin alunperinkin. Tosin kunnon oireet alkoivatkin kyllä vasta tuon testauksen jälkeen, esim. älytön huimaus, mahan pohjan vihlaisut, olin joskusn ihan kaksinkerroin jne... Mutta jos tulet mukaan tuplaodottajiin (!?) niin kertoilenpa siellä lisää!
ONNEA ONNEA!
Marjainka
PS: Itseäni sen verilurahduksen jälkeen pelotti aivan armottomasti, mutta lisää lurahduksia ei tullut ja loppuen lopuksi synnytys piti käynnistää vaikka ennenaikaisuudesta oli vaikka mitkä uhat!
Onnea Priscilla plussasta! Vierailen tuolta Vilttiketjusta, lueskelen aina muitakin ketjuja uteliaisuuttani. Olen hymy huulilla seurannut odotuksen odotustasi ja nyt viime aikojen oireita. Olet niin ihailtavan innokas ja elät täysillä kaikkien jutuissa mukana.
Eli Oikein paljon onnea ja toivon sydämeni pohjasta, että pikkuinen (tai pikkuiset) pysyy paketissa jouluun saakka!
-Haavemaa-
ONNEA PRISCILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALAUS JA SUUKKO JA VAIKKA MITÄ... OLEN TOSI ONNELLINEN SUN PUOLESTA!!!!!!!!!!!! Olen täälä salaa seurannut teidän ketjua ja ajatellut että sinä jos kuka sen plussan ansaitset; Ja nyt sen sait!!!!!!!!!!!!
Taustakuumeilija
Kerrassaan mahtavaa! Olen viimeaikoina vain taustaillut, mutta nyt täytyi tulla onnittelemaan, niin monta kertaa olen saanut tyylilyylien jutuille hekotella, että olen sen suorastaan velkaa!
Hienoa, että nyt tärppäsi. Kaikki mahdolliset tarrajutut ja liimat sinne suuntaan, että pysyy/pysyvät kyydissä!
Iksu
Juuri kävin suihkussa ja ihailin masua, on siellä vauva:)) tai vaikka kaksi, vaikka kolme....!!! Ja marjainka, tulen kyllä, jos tulee tarvetta:))
Totta on se, että elän täysillä, aivan varmana! Ehdottoman tunne ihminen olen, ollut aina, siinä on hyvät ja huonot puolet. Teistä tytöistä mä tykkään ihan kauheesti, halaan teitä täältä... ja itken TAAS... voi mua!!!!
Nyt mulla tuli sellanen huoli, kun olen tosiaan jumppaohjaaja, että saanko mä vetää jumppaa/kevyttä ja spindeä?? onko mulla uhkaava keskenmeno vaara?? tietääkö kukaan?? ainahan mä nään masukkaita spinnaajia (tekevät omaa harjotusta) mutta entäs minä? mä kun ohjaankin sitä, ni joudun vähän huutaa sun muuta...
Mun ihana, kultanen äiti ei meinannu pysyä liitoksissaan:)) voi äitejä:)) sano ostavansa vaunut sitten ja sängyn ja kaikkea... käski mun olemaan ihan paikallaan ja nostaa vaan maitotölkin painosta tavaraa, hassu mamma:D
mä tulostan tän sivun ja säilytän vauvakirjaan:)) Kuulitko vauva? mä näytän sulle miten toivottu sä olit, miten paljon äiti pelkäsi ettet tulekkaan, miten pelästytit mua, miten moni ihminen meidän puolesta toivoi ja valoi uskoa muhun...
VOI VAUVA, ÄITI RAKASTAA SUA!!!!! pysy pieni kyydissä, pysy, pysy, pysy... tiedän että mamman meno on välillä hurjaa, mutta piä kiinni, ole sisukas, mä lupaan rauhottua vähän...
Olen taustalta lukenut epätoivon hetkiäsi, mutta en ole paljon uskaltanut kommentoida, kun en tiedä asioista mitään, mutta nyt on pakko tulla esiin ja huutaa:
OOOOONNNNEAAAAAAAAAAAAA!!!
Ihan mahtava juttu! Toivottavasti saadaan koko koko vaunu täyteen odottajia ennen kuin junan lähtöaika tulee. ;)
Mä olin kyllä ihan varma kun sun vuodatuksia (myös ihan niitä konkreettisia sellaisia.. :) kuuntelin, että vauva siellä mahassa on! IHANAA!!
Onnea vielä kerran. Tämä oli riemullinen uutinen! Ihanaa viikonloppua kaikille!
Olet suloinen! Muuten, itse en täällä vauvakuumeilijoiden palstalla ole muuta kuin vilkaisuretkellä, ehkä joskus muutoinkin, katsotaan... Mutta siis, ilmeisesti odotat esikoistasi jos oikein ymmärrän?
Ja jumppaohjauksen en uskalla kommentoida, mutta mulle lääkäri sanoi ekassa ultrassa, siis rv6+4 että lurahdus on ollut hyvin tyypillinen hormonioikku, ja just varsinkin tuplaraskauksissa. Mulla muuten ystävä jolla kolmoset ja hänellä oli myös vuotoja, muistaakseni ainakin pariin-kolmeen otteesee vaikka kaikki meni hänelläkin loppuen lopuksi hyvin!
Joten en usko että sulla on mitenkään erityinen uhka ennenaikaisuudesta. Mutta lekuri en ole!
Marjainka
Ja innostuksesta voisi tosiaan luulla, että esikoista odoteltas, mutta tämä on siis mulle 4.!! Miehelle eka, eli meillä tällänen uusperhe, mulla maailman kauneimmat prinsessat -97,-99, ja -01.
mutta nyt sitten pakko kirjoittaa ja ONNITELLA,IHANAA!!!
Mä itse plussasin tasan viikko sitten ja la.olis 18.12 ja
nelonen meillekkin olis tulossa.
Meillä yrityskertoja ehti olla vain neljä,tässä viimesessä kierrossa
latkin minäkin tota greippimehua,ja nyt siis onnellisesti raskaana!!
Onnea sulle priscu vielä kerran!!!
Mutta onnea kuitenkin kamalasti ja toivotaan että pikkuinen pysyy menossa mukana, niinkuin kaikilla muillakin plussanneilla ja niinkuin itselläkin. Tein siis tuossa muutama päivä sit positiivisen testin ja kuudennen lapsukaisen La olisi 18.12. On se kyllä mahtava tunne, aina kuin ensimmäistä odottais. Kuopuskin täytti vasta 10kk eilen. Muut lapset vm -93, -95, -02 ja 04. Kaikki muut tyttöjä paitsi -95 synt on poika : ) Mahtava fiilis täälläkin.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Minni
Onnea onnea onnea sata miljoonaa kiloa!!!!! Ihan mielettömän hyvä fiilis tuli kun luin ton sun otsikon!!!
Vaavi-pienoinen siellä köllii, oi että! :)
ONNEAAAA!!!! :))) Ota mukaan... :)) meidät kaikki täältä imuun!
miten ihania uutisia! onnea paljon!
aloin kyynelehtiä oikeesti täällä kun luin tän alotuksen ja sun muut viestit, voi ei miten ihanaa! mä halusinkin sut mukaan tonne joulukuisiin odottajiin, ihan mahtavaa että näin kävi!
nyt en vaan löydä enempää mitään sanoja, oon tosi onnellinen sun ja miehesi ja tietty tyttöjesi puolesta!
jutskataan myöhemmin lisää! nyt täytyy mennä!
sande ja rimpula 6+3
MÄ OON RASKAANA!!!
MULLE TULEE VAUVA!!!!
Tää on niin huima tunne, että ei tähän totu!! Kolme kaunokaista saatettu jo maailmaan, luulis et tähän turtuu, mut ei. ONNEKSI!!! Mä niin haluan just tän lapsen, just jouluaattona ja just tän miehen kanssa!!!!
MÄ OON NIIIIIIIN KAUHEAN ONNELLINEN, ja itken;) varma oire pongattu:D
oikein paljon onnea ja peukut pystyyn et kaikki menee hyvin...
toivon pääseväni myös mukaan plussanneisiin.
mut ilmottelen...
ja minä niin kovin mielelläni tulen sinne joulukuisiin, ja vedän kaikki teidät ihanat naiset sinne...
tytöt paijaa mun masua ja juteltiin ja herkuteltiin äsken, puhuttiin mitä pikkuselle pitää hankkia, ja tilasin henkasta mamma vaatteitakin;)
Nyt tää alkaa olla totta!!!!!
Jäi taas lyhyeen viesti, ku niin innoissani näpyttelen. :)
IHAN HIRMUHIRMUPALJONONNEARUTISTUKSIAJAHALI!!!!
Mielettömän hienoa. :)
Vahvistuihan se plussa, niin ku me sanottiin. Ihanaa!
-Janna-
voi kyynel...
mä itken täällä aivan hulluna... hirvee tunnelataus, ja nyt vasta huomaan miten kauhean paljon mä olen tätä jännittänyt!!!!