Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tytöt!!!!!!se on +++++++++++++++++

13.04.2007 |

on se plussaa..... sekä ovistesti että raskaustesti vahva plussa.... EI TÄÄ OLE TOTTA!!!!!!!!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikein tuhannesti!!! Ja paljon tarraliimaa mukaan pikkuiselle :)

Vierailija
2/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt tulla sua heti onnittelemaan! Siis ihan mahtavaa! Mä olen lukenut lyylien juttuja (olen tontuista) ja sen sun oman ketjun vuodosta. Mulla alkoi samana päivänä menkat kun sulla se yllätysvuoto. Mutta mulla oli ihan normimenkat. Onneeeee!!!!!

mannarii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, aivan tärisen täällä ilosta!! Mieletöntä!!

Vierailija
4/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut sittenkin niihin 75 prossaan, jotka raskautuvat puolessa vuodessa! Niin sitä pitää!

Vierailija
5/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. olipahan aloitus tällä kaverilla.. Olen seurannut epätoivon hetkiäsi ja nyt saa ilota kanssasi. Ihanaa !!!

Neppis

Vierailija
6/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄÄ TIESIN, ETTÄ SUN MASUSSA ON VAUVA!!

VOI HALATAAN OIKEEN LUJAA!!

OLEN NIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTASI!!

nonuli

Vierailija
7/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tärisen ja vapisen ja itken ku mikäkin:)) voi HELVETTI!!! nyt pelottaa että se pysyy siellä, tai ne;) kun sitä vuotoa tuli, pitäkää peukkuja ihan kauheesti...

ja sen voin kertoa että kyllä, ovistesti näyttää plussan, tosi tosi vahva ja paksu viiva tulee...!!! Kuin myös tuli raskaustestiin!!!!

VOI PERKELE!!!!!!

Vierailija
8/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alko vetistelyt..Tosi ihana uutinen!! Nyt kyl halaan siut rusinaks:D Onnea onnea onnea!! Ja tarrasukkia pienelle!!

Milenna rv 9+6

Vierailija
9/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin onnellinen ja niin kauhean peloissani.Vielä en mene odotuspuolelle, mä ensin vedän muutaman muunki täältä mukaan!!!!!

Vierailija
10/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota mut mukaan!! ihan itkettää...

nonuli

Vierailija
11/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäs munkaan vielä liian suurella lipulla liehutella, tää on niin alussa ja niin hataralla pohjalla... miksi sen veren piti näyttäytyä?!? kuka osaa laskee mun viikot? menkat alko 19.3!!?

Vierailija
12/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla olen seuraillut tilannettasi, olin aivan varma, että nyt teilläkin on tärpännyt. Aivan mahtavaa!! Kaikki menee hyvin loppuun asti.

Raskauskiekon mukaan, viikot sulla nyt 4+4.

IHANAAA!!!!!

F@iry rv 8+4?

Vierailija
13/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti masussasi olisi kaksi tonttuvauvaa.

Vierailija
14/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Itellä alkoi menkat 11.3 ja nyt viikot 4+5 :)

Vierailija
15/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN MIELETTÖMÄN PALJON ONNEA PRISCU*HALAA LUJAA*

siis ihan uskomatonta että ensin teidät pelästytetään aj sitten saattekin joulutontun. ihan tuli kyyneleet silmiin. onnea vielä miljoonasti!!

mitä muuten miehesi sanoo nyt

Vierailija
16/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiekon mukaan katsoin väärin, on siis joo 3+4, vauvalaskurin mukaan 4. raskausviikko. Siinä ei saakkaan noita päiviä. Mutta joo, anteeksi, 3+4.

Vierailija
17/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ihan pihalla nyt, juttelin mutsin kanssa, se käski nyt ottaa tooosi rauhassa, ettei mene kesken...

munkin mielestä viikkoja nyt vasta 3+4, eli niin vähän että pitää tsillata ja ei hehkuttaa vielä kovasti...

Kiitos teille kaikille ihan kamalasti, tää on ollut ihan kauhea matka tähän päivään, mut nyt jos pieni pysyy matkassa, mä olen hurjan onnellinen. Mulla on kaikki!!!!! mun mies on koko päivän kokouksessa, laitoin sille tekstarin... se varmasti on tosi onnellinen!!!!!

Tuijotan noita testejä, ettei tulokset katoa, ei ne katoa!!!!! Siinä ON vahvat viivat, ja tuli heti, ei ees tarvinnu ootella!!!!! Toi ovistesti on huvittava, ihan sairaan paksu ja vahvan liila viiva! Eli mammaksin ovistestit tietää ainakin!!!!

Vierailija
18/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :). Näköjään se päättäväisyys kannattaa ;)

Vierailija
19/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjaa on!!!!

pitää maanantaina varata neuvola.... huh huijaa!!!

Vierailija
20/49 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA, ONNEA, ja suurensuuri hali!!!!

Nippara