Olen ihan koukuissa pillereihin
Otan aamulla Multivitaa, Omegakolmosta, kofeiinipillerin, jonkin rusketuspillerin, omenaviinietikka-laihdutuspillerin, jonkin piristävän ruusunmarja-pillerin (en muista mikä se on) ja joka aamu on pakko ottaa yksi Ibumax, kun päätä särkee niin kauheesti.
Illalla juon magnesium-juomaa ja vetelen taas ainakin 4 eri pilleriä.
Mä on henkisesti ihan riippuvainen noista.
Haluaisin päästä eroon ainakin kofeiinipilleristä (en tosin juo kahvia lainkaan), mutta en saa itseäni käyntii ilman sitä. Ibumaxistakin haluaisin eroon, mutta päätä särkee aamuisin aina ihan kauheasti.
Kommentit (7)
lopeta se ja kestä parin päivän vieroitusoireet.
Vierailija:
särkylääkepäänsärky...
No pitää yrittää nyt vaikka viikonloppuna vieroittaa itseni niistä. Otan vaikka vaan puolikkaan huomenna.
Tiedän, ett riippuvuuteni on henkistä laatua. Tosin kyllä urheilen paljon (sekin on jo melkein sairaalloista), että tarvitsenkin esim. magnesiumia... Mutta suurin osa noista on kyllä luontaistuotteita, jotka ei ole edes tutkittuja tuotteita.
Mutta en uskalla olla ottamattakaan noita :-(
ap
silloin kun et saa särkylääkettä. itse saman kokeneena(siis särkylääkeriippuvuuden) voin sanoa että kannattaa olla muutama päivä täysin ilman, vaikka päätäsärkeekin. se on nopeasti ohi. tosin kuten muutkin riippuvuudet niin myös särkylääkkeisiin on helppo repsahtaa uudelleen.
itselläni riippuvuus alko siitä että jouduin syömään särkylääke kuureja vuoden verran lääkärin määräämänä. lopulta huomasin itse olevani riippuvainen niistä ja sanoin lääkärille etten voi syödä enää yhtään kuuria, etten uskalla. joitain kuukausia myöhemmin jouduttiin kuitenkin uusi kuuri määräämään ja taas koukutuin. tällä kertaa einiin pahasti koska tajusin nopeammin että taas alkoi kierre.
enää en kuurina suostu syömään särkylääkkeitä.
-multivitan
-bevitabsin
-omega-3 2x
-merileväuutekapselin
-kalkkitabletin
-rautatabletin
jne.. kourallisen joka aamu. Eli et ole ainoa.
eikö niissä ole annostus että max 1 per päivä? Eikähän niihin voi jäädä koukkuun kuin korkeintaan mielikuvituksen kautta?