Lantionymp. pinosta tuli mieleen,
Jos on muuten hoikka, esim. 160 cm. ja 52 kg. ja lantion leveys on 95 cm niin se on aika leveä suhteessa muuhun kroppaan.
No, miten sitä lantiota saisi kavennettua? Yleensä kun sanotaan ettei voi " täsmälaihduttaa" mutta noista mitoista ei muuten olisi paljon vara laihduttaa muuta kuin lantion kohdalta.
JOs ymmärsit mitä tarkoitan kysymykselläni niin ole kiltti ja vastaa jos sinulla on antaa mitään vinkkiä.
Kommentit (6)
Pitääpä ruveta jumppaileen tuota liikettä jos se vaikka auttas vähän pienentämään tuota ahteria.
:)
Sitten tehtiin sisäreisiä ja vatsaa samalla makaamalla selällään lattialla jalat sivuille ylös kohottettuina ja siinä tehdä samalla vatsalihasrutistuksia, toinen ihan karmea liike :)
Eli, kilot eivät lanteiltasi edellä mainituin ohjein katoa, mutta saat oikeat muodot tilalle.
Niin varmaan on aika rankkoja liikkeitä mutta mitäpä ei nainen tekisi kauneutensa eteen ;)
Tosiasiassa mulla on kysymys kyllä käytännöllisyydestäkin, eli kauhan vaikea löytää sopivaa vaatetta ( housuja, tunikat jne. ) kun muuten olen niin hoikka ( jopa laiha yläkropasta) mutta perse on levee.
Vaatteet ei oikein istu :S mutta kattotaas vähän ajan päästä kun alan jumppaileen noita liikkeitä!
:) -ap
Vierailija:
Niin varmaan on aika rankkoja liikkeitä mutta mitäpä ei nainen tekisi kauneutensa eteen ;)
Tosiasiassa mulla on kysymys kyllä käytännöllisyydestäkin, eli kauhan vaikea löytää sopivaa vaatetta ( housuja, tunikat jne. ) kun muuten olen niin hoikka ( jopa laiha yläkropasta) mutta perse on levee.
Vaatteet ei oikein istu :S mutta kattotaas vähän ajan päästä kun alan jumppaileen noita liikkeitä!
:) -ap
ja siitä yhdestä perselihasliikkeestä se ohjaaja sanoi että kun tekee 4min illassa niin on varmasti rantakunnossa. Siinä piti mennä selälleen maate lattialle ja nostaa takapuolta ilmaan ja pitää siellä ja pumpata edestakaisin päästämättä lattiaan. Vielä tehokkaampi on jos pitää jalat levällään.