Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi luovin tapa tuhota eksältä saatu lahja (kaksi mukia)

Vierailija
07.10.2025 |

Ensin ajattelin viedä mukit vaan kierrätyskeskukseen. Yksi ystävistäni innostui erosiivouksestani ja ehdotti että tuhoaisimme yhdessä eksältä saadun lahjan eli kaksi posliinimukia. Ihan vain sen takia kun suhteesta jäi minulle niin paska maku suuhun.

Mikä olisi luovin tapa tuhota kaksi mukia? 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin muiden lapselliseksi ja tyhmäksi sättijä, ketä tunnen, on itse ihan järkyttävä pelle ja sikailija. Mutta hänelle on eri säännöt ja hänen temppunsa on sitä parempaa lapsellisuutta, vai mitä "nerokasta" huumoria se sitten onkaan.

Vierailija
82/88 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa niihin, anna pinttyä,  ja anna takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet eronnut eksästä, mutta yhä annat energiaa hänelle miettimällä tuommoista. Suuntaa ajatuksesi omiin unelmiisi eksän miettimisen sijaan. Roskiin/kierrätyskeskukseen vaan mukin kunnosta riippuen.

Ei exä tuosta mitään energiaa saa! AP:n energiaa kuluttaa.

AP voisi käyttää aikansa ja energiansa paljon fiksumminkin kuin exää ja kostoa pohtien, joten kyllähän se AP:n energia suuntautuu nimenomaan sitä eksää kohtaa. Paras 'kosto' on olla antamatta ainuttakaan ajatusta enää sille eksälle. Miksi tuhlata aikaa kostojen mietiskelyyn?

En ole ihan varma miten niin monet yrittävät vääntää tähän jonkun kostokomponentin. Kostatteko te muut useinkin toisille ihmisille tuhoamalla omaa omaisuuttanne?

Tilanne on tasan tarkkaan mitä sanoin: minulla on kaksi rumaa mukia joista haluan eroon, ja samalla luoda prosessista jonkun hauskan muiston.

Mukien tuhoamista ehdottanut ystäväni kertoi minulle nyt että hänen vaimollaan on varsijousi. Saaga jatkuu. 

-ap

Vierailija
84/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kierrätykseen, älä tuhoa käyttökelpoisia esineitä. 

Vierailija
85/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mukit ole sulle mitään tehneet. Veisin kierrätykseen ja unohtaisin. Mun on vaikea käsittää tuollaista esineisiin kohdistuvaa sijaisaggressiota, kun oikeasti haluaisit ilmeisesti vetää sitä eksääsi lättyyn. Joku on ne mukit suunnitellut ja valmistanut, käyttänyt siihen energiaa, materiaalia ja aikaa. Se, että ne on käyneet eksäsi käsien kautta, sitten pilaa ne sun  mielessäsi? Tällä logiikalla et voisi mitenkään elää tässä maailmassa, jossa eksäsi on hengittänyt samaa ilmaa, kävellyt samoilla kaduilla, jne. 

Vierailija
86/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset väittää et miehet mukamas lapsellisia 😆

Vierailija
87/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta heliumpalloja ja sido mukit niihin palloihin narulla ja lähetä taivaaseen. Ne putoaa sitten ja hajoo kun helium pallo poksahtaa.

Vierailija
88/88 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta heliumpalloja ja sido mukit niihin palloihin narulla ja lähetä taivaaseen. Ne putoaa sitten ja hajoo kun helium pallo poksahtaa.

Roskaa ympäristöä, huono idea. Ja ap:n pitää saada nähdä mukien tuhotuminen, pitää nauttia ja mehustella ja kuvata ja somettaakin koko turhanpäiväinen performanssi. Luultavasti mukiprojektin varjolla on tarkoitus päästä myös ryyppäämään.

Muutenhan ne mukit voisi heittää vain pois, kierrätykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän