Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukassat pois ja lisää kassoja kauppoihin

Vierailija
07.10.2025 |

Loppuu se hemmetin asiakkaiden kyttääminen seisoskelu ja juoruaminen!! mistä lähtien asiakkaiden pitää itse olla kassatyöntekijä, asiakkaan ei kuulu kuin Maksaa ostokset ja pakata ja kiitos hei.

Takaisin vaan kassalle töihin ja hemmettiin ne itsepalvelukassat!

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen monta kertaa mennyt kauppaan ei-kiireisenä aikana, jossa ei ole itsepalvelukassoja, esimerkiksi hakemaan eväitä töihin, niin olen kuullut myyjän syvän huokaisun, kun taas tuli joku häiritsemään tärkeämpiä töitä. Niin mieluummin sitten niitä itsepalvelukassoja, jos ärsyttää tulla rahastamaan asiakkaita.

Joo, kyllä se ärsyttää, jos ei ole mitään syytä tulla siihen palvelukassalle. Meillä ainakin koko ajan vaan lisääntyy ne siinä rahastuksen ohessa tehtävät hommat samaan aikaan, kun asiakasmäärä kasvaa. Aikaa ei kyllä ole annettu yhtään lisää.

Kaupassa, jossa ei ole itsepalvelukassoja, on niihin aika hankalaa mennä.

Miksi alapeukut täysin totta olevaan asiaan?

Koska et lukenut lainaamasi kirjoittajan viestiä. 

Vierailija
102/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ,vähenisi varastelu ja ihmiset saisivat töitä.

ja lopetetaan sellanen turha juokseminen ja sykkiminen kaupassa. ihmiset rauhottuisi kun tietää että jonottaa pitää kassalle, mutta kassoja olisi enemmän joten sitä odottamista ei olisi kuin joskus ja riippuu mihen aikaan kaupassa käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen monta kertaa mennyt kauppaan ei-kiireisenä aikana, jossa ei ole itsepalvelukassoja, esimerkiksi hakemaan eväitä töihin, niin olen kuullut myyjän syvän huokaisun, kun taas tuli joku häiritsemään tärkeämpiä töitä. Niin mieluummin sitten niitä itsepalvelukassoja, jos ärsyttää tulla rahastamaan asiakkaita.

Joo, kyllä se ärsyttää, jos ei ole mitään syytä tulla siihen palvelukassalle. Meillä ainakin koko ajan vaan lisääntyy ne siinä rahastuksen ohessa tehtävät hommat samaan aikaan, kun asiakasmäärä kasvaa. Aikaa ei kyllä ole annettu yhtään lisää.

Kaupassa, jossa ei ole itsepalvelukassoja, on niihin aika hankalaa mennä.

No aijaa?

Vierailija
104/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itsepalvelukassat saa olla paikoillaan, mutta niiden olemassaolon ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla siihen avonaisten myyjällisten kassojen määrään. Kummallekin on varmasti käyttäjänsä, mutta niiden ei pitäisi syödä toisesta tavasta resursseja. Koen aina lievää ärtymystä, kun jonottelen Lidlissä kassalle 10 muun ihmisen kanssa ja sen sijaan, että kukaan tulisi toiselle kassalle palvelemaan asiakkaita, pistetään soimaan "hyvät asiakkaamme, myös itsepalvelukassat ovat käytössänne". Kaikki 10 muuta asiakasta itseni lisäksi seisoo jonottelemassa silti. Eikä minua itse jonottaminen haittaa, vaan se että palveluita ajetaan alas. Jonoja on kaupoissa aina ollut ja niihin osaan kyllä varautua useimmiten.

Vierailija
105/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Tosin riskinä on se että hinnat nousee koska kauppiaan on niin vaikea maksaa kassalle 10 euroa tunnissa mutta päälliköiden palkkoihin riittää kyllä rutkasti rahaa. Tosin varastelu vähenisi. Mutta oishan se kiva että mahdollisimman moni saisi töitä tässä kurjassa tilanteessa.

Vierailija
106/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta itsepalvelukassat saa olla paikoillaan, mutta niiden olemassaolon ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla siihen avonaisten myyjällisten kassojen määrään. Kummallekin on varmasti käyttäjänsä, mutta niiden ei pitäisi syödä toisesta tavasta resursseja. Koen aina lievää ärtymystä, kun jonottelen Lidlissä kassalle 10 muun ihmisen kanssa ja sen sijaan, että kukaan tulisi toiselle kassalle palvelemaan asiakkaita, pistetään soimaan "hyvät asiakkaamme, myös itsepalvelukassat ovat käytössänne". Kaikki 10 muuta asiakasta itseni lisäksi seisoo jonottelemassa silti. Eikä minua itse jonottaminen haittaa, vaan se että palveluita ajetaan alas. Jonoja on kaupoissa aina ollut ja niihin osaan kyllä varautua useimmiten.

juuri tämä minua ärsyttää aivan hemmetisti!! minä voin kyllä jonottaa mutta kassojen määrä ei tarvitse vähentää että joku seisoskelee siellä itsepalvelukassalla. 

kirjoitit puolestani!! 

AP

Vierailija
107/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus prismassa on joku 20 kassaa ja eihän niissä ole kun 3-4 auki. Nopeemmin pääsee pois itsepalvelukassan läpi.

Vierailija
108/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus prismassa on joku 20 kassaa ja eihän niissä ole kun 3-4 auki. Nopeemmin pääsee pois itsepalvelukassan läpi.

Ihan tarkoituksella. Yrittävät saada ihmiset väkisin itsepalvelukassoille.

Vierailija
109/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelu pitäisi lailla kieltää, itsetyydytystä lukuun ottamatta. Vessaankin pitäisi saada aina joku pyyhkimään.

Vierailija
110/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri näin, ajetaan asiakas itsepalvelukassalle, joku hikinen 1-2 kassaa auki meidän prismassa. takaisin vaan kassalle sieltä seisoskelemasta loppuu jonottamisen nopeammin kun on kassoja enemmän. 

Vierailija
111/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään salattavaa, joten ei haittaa, vaikka ostokset välillä tarkastettaisiin. Ikinä ei ole niin tapahtunut. Joskus on häyytin piipannut portilla, mutta sekin selvisi sillä, että vartija katsoi laukkuun ja totesi, että mitään varastettua ei ole. Hankkikaa itsetunto niin ei tuollaiset pikkuasiat nolostuta. 

JOKU PIIPPASI 😱😱😱😱😱😱😱😱🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨

VARAS !!!!!

Vierailija
112/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näin oli jo 20 vuotta sitten ennen itsepalvelukassoja

Vierailija
113/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä