Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukassat pois ja lisää kassoja kauppoihin

Vierailija
07.10.2025 |

Loppuu se hemmetin asiakkaiden kyttääminen seisoskelu ja juoruaminen!! mistä lähtien asiakkaiden pitää itse olla kassatyöntekijä, asiakkaan ei kuulu kuin Maksaa ostokset ja pakata ja kiitos hei.

Takaisin vaan kassalle töihin ja hemmettiin ne itsepalvelukassat!

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen monta kertaa mennyt kauppaan ei-kiireisenä aikana, jossa ei ole itsepalvelukassoja, esimerkiksi hakemaan eväitä töihin, niin olen kuullut myyjän syvän huokaisun, kun taas tuli joku häiritsemään tärkeämpiä töitä. Niin mieluummin sitten niitä itsepalvelukassoja, jos ärsyttää tulla rahastamaan asiakkaita.

Vierailija
82/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen monta kertaa mennyt kauppaan ei-kiireisenä aikana, jossa ei ole itsepalvelukassoja, esimerkiksi hakemaan eväitä töihin, niin olen kuullut myyjän syvän huokaisun, kun taas tuli joku häiritsemään tärkeämpiä töitä. Niin mieluummin sitten niitä itsepalvelukassoja, jos ärsyttää tulla rahastamaan asiakkaita.

Käytän normaalisti itsepalvelukassoja, ja suorastaan harmitti hiljaisena aikana häiritä henkilökuntaa menemällä tavalliselle kassalle, kun juuri sillä kertaa olin saanut käteistä, jonka halusin käyttää pois. Kassalla ei siis ollut ketään, ja minun takiani siihen jouduttiin tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän normaalisti itsepalvelukassoja, ja suorastaan harmitti hiljaisena aikana häiritä henkilökuntaa menemällä tavalliselle kassalle, kun juuri sillä kertaa olin saanut käteistä, jonka halusin käyttää pois. Kassalla ei siis ollut ketään, ja minun takiani siihen jouduttiin tulemaan.

Pakko ne ostokset on kuitenkin maksaa. Mielelläni voisin lähteä maksaa ja olla häiritsemättä henkilökuntaa, jos ei ole niitä ip-kassoja, mutta valitettavasti laki ei anna minun tehdä niin.

Vierailija
84/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaikkein parasta, jos kassoista voitaisiin luopua kokonaan, ja maksu ostoksista menisi automaattisesti, kun menisi porteista ulos. Ja portit olisi rakennettu vaikka niin, ettei uloskäynti aukeaisi, jos yrittäisi ostaa enemmän kuin tilillä on katetta.

Vierailija
85/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ne ostokset on kuitenkin maksaa. Mielelläni voisin lähteä maksaa ja olla häiritsemättä henkilökuntaa, jos ei ole niitä ip-kassoja, mutta valitettavasti laki ei anna minun tehdä niin.

*maksamatta

Vierailija
86/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kaikkein parasta, jos kassoista voitaisiin luopua kokonaan, ja maksu ostoksista menisi automaattisesti, kun menisi porteista ulos. Ja portit olisi rakennettu vaikka niin, ettei uloskäynti aukeaisi, jos yrittäisi ostaa enemmän kuin tilillä on katetta.

Tää idea nyt on aivan anuksesta. Mites ne jotka haluaa maksaa käteisellä?

Vierailija
87/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se ärsyttää, jos ei ole mitään syytä tulla siihen palvelukassalle. Meillä ainakin koko ajan vaan lisääntyy ne siinä rahastuksen ohessa tehtävät hommat samaan aikaan, kun asiakasmäärä kasvaa. Aikaa ei kyllä ole annettu yhtään lisää.

Vierailija
88/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se ärsyttää, jos ei ole mitään syytä tulla siihen palvelukassalle. Meillä ainakin koko ajan vaan lisääntyy ne siinä rahastuksen ohessa tehtävät hommat samaan aikaan, kun asiakasmäärä kasvaa. Aikaa ei kyllä ole annettu yhtään lisää.

Kaupassa, jossa ei ole itsepalvelukassoja, on niihin aika hankalaa mennä.

Vierailija
89/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsepalvelukassoista kun on pienet, nopeat ostokset.

Mutta voisin luopua niistä ja palata normikassojen käyttäjäksi jos se toisi lisää työpaikkoja.

Vierailija
90/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassahenkilö on turha menoerä ja pois kauppiaan tuloista.

T:Kauppias

Vierailija
91/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi kone, joka huolisi seteleitä ja kolikoita, ei sen vaikeampaa.

Vierailija
92/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ,vähenisi varastelu ja ihmiset saisivat töitä.

Vierailija
93/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytänä itsepalvelukassoja sillolin, kun ostoksia on vähän, eli puhutaan ihan muutamasta tuotteesta. Mikäli teen isommat ostokset, eli ostokset viikonlopuksi/pidemmäksi aikaa, en todellakaan ala niitä IP-kassoilla pläräämään. Kaupassa on kassatyöntekijät sitä varten.

Vierailija
94/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostorajat ennemmin (max 6-8 eri tuotetta), ettei nälkävuoteen valmistautujat pysty tukkimaan ip-kassoja. Tuppukylissa ei tarvitse olla niin tarkka, kun ehkä vain joka kymmenes asiakas osaa käyttää niitä.

No onhan niissä aina monia ip kassoja. Jos yksi tukkeentuu, niin loput toimii. J on aika luonnollista valita palvelukassa, jos on paljon tavaraa. 

Vierailija
95/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ne on just parasta

Sinä toimit Kassatyttönä tekemässä hänen työt ja Kassatyttö seisoo selkäsi takana kyttäämässä.

Miksi ?

Vierailija
96/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tälläkään hetkellä itsepalvelussa voi maksaa käteisellä. Miksi tulevaisuudessa olisi toisin? Olen aivan varma että mitään kolikkoautomaattia ei yksikään kauppa asenna. Se on ihan varma juttu se.

Vierailija
97/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että on valinnanvaraa? Olen tottunut ulkomailla jo vuosikymmeniä sitten itsepalvelukassoihin. 

Vierailija
98/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tälläkään hetkellä itsepalvelussa voi maksaa käteisellä. Miksi tulevaisuudessa olisi toisin? Olen aivan varma että mitään kolikkoautomaattia ei yksikään kauppa asenna. Se on ihan varma juttu se.

Silloin asentaisi, jos kassat hävitettäisiin kokonaan ja olisi tämä systeemi, että ostokset tunnistettaisiin langattomasti (tähän on tekniikka olemassa). Koska käteisen käyttöä ei olisi lopetettu, kauppojen olisi pakko asentaa tällaiseen uloskäyntiin käteismahdollisuus.

Vierailija
99/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassahenkilö on turha menoerä ja pois kauppiaan tuloista.

T:Kauppias

Minusta Asiakkaat voisivat myös siivota kaupan kun kerran sotkevatkin. 

Vierailija
100/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa, jossa ei ole itsepalvelukassoja, on niihin aika hankalaa mennä.

Miksi alapeukut täysin totta olevaan asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä