Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä psyykkiset diagnoosit aiheuttavat terveydenhuollossa huonointa kohtelua potilaalle?

Vierailija
07.10.2025 |

Ylläri että hyvä ketju poistettu, näistä pitää todellakin puhua.

Sairastuin muutama vuosi sitten pahaan ahdistukseen ja keski-vaikeaan masennukseen, lääkäri haukkui törkeästi ja yritti syyllistää, kohtelu oli todella törkeää ja ala-arvoista, kyseli vihaisesti alkoholin käytöstäni, arvasin että liittyi osittain siihen, kun oli korona vuosina joku maksa-arvo lievästi koholla, joka viittaa alkoholin käyttöön, myöhemmin käytin todella kohtuullisesti, eikä ongelmani johtunut siitä, vaan rankasta elämän tilanteesta, joten tuollainen vihamielinen asenne vaan pahensi oloani. Lääkäristä tehty myöhemmin valitus, muttei se mitään vaikuttanut, edelleen siellä työterveydessä porskuttaa, kuulin myöhemmin että oli muillekin potilaille ilkeä. Varokaa siis Terveystalon virolaista käärmettä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka elämän tilanne ei nosta maksa-arvoja vaan se mitä menee kurkusta alas, on se alkoholia tai jotain muuta mättöä.

Vierailija
2/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankka elämän tilanne ei nosta maksa-arvoja vaan se mitä menee kurkusta alas, on se alkoholia tai jotain muuta mättöä.

Opettele lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai meinaatko että se oikeuttaa haukkumaan ja kohtelemaan toista huonosti?

Vierailija
4/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeongelma ja epävakaa persoonallisuushäiriöhän sen aiemman mukaan osoittautui aika katastrofaalisiksi 

Vierailija
5/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet. 

Vierailija
6/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen vanhempi naislääkäri Terveystalossa myöskin. Herttoniemi. Nyrjäytin nilkkani, joka turposi ilmapallon kokoiseksi ja työterveyshuolto lähetti yksityiselle ensiapuun. Nilkka jäi sitomatta ja lääkäri alkoi huutaa minun olevan vain huumaavia lääkkeitä hakemassa, kun pyysin särkylääkettä. Olen johtavassa asemassa oleva ja käytän nukahtamislääkettä. Nukahtamislääkkeen käyttö teki minusta siis särkylääkeriippuvaisen myös, vaikka en syö särkylääkkeitä käytännössä lainkaan.

Vierailija
7/7 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen vanhempi naislääkäri Terveystalossa myöskin. Herttoniemi. Nyrjäytin nilkkani, joka turposi ilmapallon kokoiseksi ja työterveyshuolto lähetti yksityiselle ensiapuun. Nilkka jäi sitomatta ja lääkäri alkoi huutaa minun olevan vain huumaavia lääkkeitä hakemassa, kun pyysin särkylääkettä. Olen johtavassa asemassa oleva ja käytän nukahtamislääkettä. Nukahtamislääkkeen käyttö teki minusta siis särkylääkeriippuvaisen myös, vaikka en syö särkylääkkeitä käytännössä lainkaan.

Minua tenttasi työterveyslääkäri Terveystalossa, miksi minulla on ollut Diapam-resepti muutama vuosi sitten. Että käytänkö Diapamia ja miten pitkään olen käyttänyt. En tiennyt käyttäneeni ja olin ihan hämmentynyt tivauksesta joka vain tiukentui kun sanoin että en kyllä edes muista tuollaista. 

Myöhemmin tajusin, että kyseessä oli leikkaukseen määrätty esilääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi