Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ärsyttää ihmisten puheessa?

Vierailija
07.10.2025 |

Kuuntelen juuri kolmoskanavalta jonkun naisen lässyttävää haastattelua. Ihan kauheaa kuunnella. Vähän vaikeaa kuvailla, mutta monessa vaippa mainoksessa puhutaan samalla tavalla.

A kirjaimet lausutaan lässyttävällä äänellä Ä:ksi ja O Ö:ksi. "Tämä räkennys ön äkystiikältään erinömäinen.."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkyttäminen .Minun tuttava änkyttää ja pahasti. 

Vierailija
2/5 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen TAVALLAAN sitä mieltä, että...

Sitä ollaan tai ei olla. TAVALLAAN-sana ärsyttää vimmatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sellainen laiska ja raakkuva ääni saa sarven kasvamaan otsaan. Ja se ei ole sellainen kimaltava yksisarvisen sarvi.

Ap

Vierailija
4/5 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Ihamäen vai mikä onkaan, jotenkin kiristelevä ja sanoja nieleskelevä puhetapa. Miten se voikaan olla niin monessa mukana?! Paljon parempia juontajia olisi kyllä!

Sabina Särkän puhetapa, ei pysty keskittymään mahdolliseen sisältöön.

Pitkästä aikaa muuten katsoin Korkeasaarta, ei auttanut vaikka oli tavallista enemmän ääntä telkassa kun hoitajat puhuivat älyttömän epäselvästi, nieleskellen sanoja, huokaillen sanoja. Taustahälystä ei ollut kyse, vaan omituisesta mutinasta.

Vierailija
5/5 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni Ihamäen vai mikä onkaan, jotenkin kiristelevä ja sanoja nieleskelevä puhetapa. Miten se voikaan olla niin monessa mukana?! Paljon parempia juontajia olisi kyllä!

Sabina Särkän puhetapa, ei pysty keskittymään mahdolliseen sisältöön.

Pitkästä aikaa muuten katsoin Korkeasaarta, ei auttanut vaikka oli tavallista enemmän ääntä telkassa kun hoitajat puhuivat älyttömän epäselvästi, nieleskellen sanoja, huokaillen sanoja. Taustahälystä ei ollut kyse, vaan omituisesta mutinasta.

Minä laitan joskus tekstitykset päälle, kun ei kertakaikkiaan saa selvää puheesta tai on niin ruma ääni, että hampaita vihloo.

Ap