Mikä oli huonoin lukemasi trolli?
Itse niitä tehtailleena voin kertoa, että parhaimpia olivat
ELÄKÖÖN MARX -ketjut ja narkomaanien hoidoista kertovat. Tuli kyllä juomat nenästä vastauksia lukiessa.
Näistä oli aina hauska kirjoittaa. Tosin ketjut poistettiin aika nopeasti.
Mitä muita surkeita provoja muistatte?
Kommentit (52)
Puppajutut on selkeästi vaatimattomalla älyllä varustetun lapsen kirjoittamia.
Perus miesvihatarinat täällä on usein yhden ja saman älykääpiön käsialaa, aina yhtä tönkkö ja mielikuvitukseton tarina ja tunnistettavan tökerö tyyli kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Tai lapsen tasolle jääneen aikuisen.
naisvihamieliset ja muutenkin transmiehiä vihaavat ketjut
Vierailija kirjoitti:
Perus miesvihatarinat täällä on usein yhden ja saman älykääpiön käsialaa, aina yhtä tönkkö ja mielikuvitukseton tarina ja tunnistettavan tökerö tyyli kirjoittaa
En muista näitä yhtään, voitko antaa esimerkin
Kaikki ihan kohta tapahtuvaa katastrofia julistavat aloitukset. Viimeisimpänä nämä tempaus-jutut. Ja päivämäärä on tietysti taas siirtynyt tulevaisuuteen. Moni saattaa vielä uskoa näihin, valitettavasti.
Minusta kaikki muslimeja vihaavat kakkaketjut ovat vasten ylemmän tahon suostumusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lapsen tasolle jääneen aikuisen.
Näissäkin on sentään ehkä nähtävissä positiivinen vire lapsellisuudessaan.
Iikori ja kaalisoppa viesteissä ei ole mitään positiivista. Täynnä negatiivista vihaa.
voihan kakkapieru, minun mielestäni pahimpia trolleja olivat esimerkiksi köyhistä henkilöistä kertovat uutisjutut. ne olivat kyllä niin onnettomia, suorastaan keksittyjä
Vierailija kirjoitti:
-winner-
-eri
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Minä kuulemma olen trolli. T. Valis
Kaikki valeuutiset tunnettujen ihmisten kuolemasta tai epäonnisista jutuista.
Se mikä epäilee kaikkia trolleiksi. 😂 Tai sitten se on sekaisin. En tiedä kumpi.
konalan jauheliha