Vain sellaiset osoittavat kiinnostusta, jotka etsivät pelkkää seksiä tai ovat polyamorisia
Mistä johtuu, että romanttista kiinnostusta ja halua seurusteluun ei tunnu olevan kenelläkään? Siis minun kanssani, muut kyllä tuntuvat löytävän suhteita. Kaikki, jotka kiinnostuvat minusta, etsivät joko pelkkää seksiä tai fwb tai sitten ovat polyamorisia. Ja turha ehdottaa mitää "tee itse aloitteita" - eivät ne minun tekemäni aloitteet muuta tilannetta mitenkään, vaan ihan samalla tavalla toinen osapuoli silti haluaa kevyttä juttua.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse aloitteita!
Kuten kerroin, se ei muuta tilannetta. Silti tarjolla on pelkkä fwb tai polyamoria. t. ap
Onko sulla joku hörhötyyli? Mieti, miksi vedät tällaisia miehiä puoleensa. Et ehkä ole ns vaimomateriaalia heidän silmissään? Tai nämä miehet on lähtökohtaisesti jotain outoja viherhippejä? Mikä teitä yhdistää?
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse aloitteita!
Kuten kerroin, se ei muuta tilannetta. Silti tarjolla on pelkkä fwb tai polyamoria. t. ap
Onko sulla joku hörhötyyli? Mieti, miksi vedät tällaisia miehiä puoleensa. Et ehkä ole ns vaimomateriaalia heidän silmissään? Tai nämä miehet on lähtökohtaisesti jotain outoja viherhippejä? Mikä teitä yhdistää?
Arvomaailma, kiinnostuksenkohteet (taide, kulttuuri, yhteiskunnalliset asiat...). Ja ollaan tultu hyvin juttuun, oltu samantyyppisiä ihmisiä. Ei ole hörhötyyliä, vähän rock-henkinen mutta ei mikään rankka tyyli. En tiedä, mitä tarkoitat viherhipillä, mutta itse olen kyllä vegaani ja ympäristöasiat ovat minulle tärkeitä.
Eivät nuo miehet tunnu mitään vaimomateriaalia etsivänkään. Aiemmin kun kokeilin Tinderiä, tuli joku aiemmin livemaailmasta tuttu deitti vastaan Tinderissä, jossa hän etsi lyhyttä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset tekee tinderissä sen esikarsinnan swipeemällä 90+% vasemmalle. Jos lopuista kaikki haluaa vain irtosuhteita yms. niin muuta esikarsinnan kriteereitä
En ole Tinderissä. t. ap
No jostain syystä tutkaasi IRL jää vain niitä miehiä, joilla on varaa olla oma ENM itsensä. Suuri on osa ei ENM miehistä ei ilmeisesti ole sinulle niin tasokkaita, että havaitsisit edes heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset tekee tinderissä sen esikarsinnan swipeemällä 90+% vasemmalle. Jos lopuista kaikki haluaa vain irtosuhteita yms. niin muuta esikarsinnan kriteereitä
En ole Tinderissä. t. ap
No jostain syystä tutkaasi IRL jää vain niitä miehiä, joilla on varaa olla oma ENM itsensä. Suuri on osa ei ENM miehistä ei ilmeisesti ole sinulle niin tasokkaita, että havaitsisit edes heitä.
Ehkä sitten niin. Siinä tapauksessa asialle ei kyllä varmaan voi mitään. t. ap
AP on tuota samaa sarjaa. Ei ajan (tai huomion) arvoinen.