Vain sellaiset osoittavat kiinnostusta, jotka etsivät pelkkää seksiä tai ovat polyamorisia
Mistä johtuu, että romanttista kiinnostusta ja halua seurusteluun ei tunnu olevan kenelläkään? Siis minun kanssani, muut kyllä tuntuvat löytävän suhteita. Kaikki, jotka kiinnostuvat minusta, etsivät joko pelkkää seksiä tai fwb tai sitten ovat polyamorisia. Ja turha ehdottaa mitää "tee itse aloitteita" - eivät ne minun tekemäni aloitteet muuta tilannetta mitenkään, vaan ihan samalla tavalla toinen osapuoli silti haluaa kevyttä juttua.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Outo kommentti ihmiselle, joka etsii elämänkumppania. Eihän hänellä ole valinnanvaraa, jos kaikki tarjoavat pelkkää seksiä ilman parisuhdetta."
No sitten kannattaisi etsiä sellaista ihmistä, joka etsii parisuhdetta. Mutta ei, on pakko pakko pakko päästä valitsemaan naaman ja ties minkä perusteella.
Yllättääkö ketään, että deittiapeissa ja ylipäätään seuranhakuskenessä kaikkein suosituimmat miehet eivät halua sitoutua?
Minua ei yllätä.
Jos nainen, joka ei halua edes nähdä sitoutumishaluisia miehiä, vaan väkisin valitsee jatkuvasti juuri niitä miehiä, joilla on _mahdollisuus_ olla sitoutumatta, niin ei voi muuta tehdä kuin katsoa peiliin ja todeta, että ääliö tuijottaa takaisin.
En minä valitse sitoutumishaluttomia miehiä.
Tässä kaksi vai
Nainen voisi toki olla vaihtoehto. Jonkinasteinen biseksuaali kuitenkin taidan olla. Mutta kriteerien väljentäminenkään ei ainakaan omassa tapauksessani oikein taida onnistua. Omat kriteerini nimittäin liittyvät vahvasti siihen, kuinka hyvin sovimme yhteen - joten jos väljennän niitä ja alan kelpuuttaa epäsopivia, niin eihän sitä kauttaaan mitään suhdetta löydä. Voi toki löytää sitoutumishaluisen miehen, mutta jos emme sovi yhteen eikä suhde toimi, niin eihän se sitten onnistu eikä jatku. Ja tuskin on keskinäistä kiinnostusta ja vetovoimaa, jos ollaan liian erilaisia eikä oikeasti olla kiinnostuneita toisistamme.
Tässä ketjussa on vihjailtu, että tällaisia ongelmia tulee, jos valitsee ulkonäön perusteella, mutta olen täysin eri mieltä. Jos minulla olisi niin löyhät kriteerit, että pelkkä hyvä ulkonäkö riittäisi, löytäisin varmasti helpommin kumppanin - jopa sitoutumishaluisen. Mutta kun niin vähäinen ei vaan itselleni riitä. En sille mitään voi. t ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät seksiseura -äppejä?
Miksi yritätte tehdä deittiapista seksiseura.appia? Sieltä saa bannit jos on seksuaalinen.
Koska siitä on tehty sellainen. Loin valeprofiilin ulkomailla ja siellä on suurinosa maksullisia, kuvista päätellen.
Mutta kuvista pystyy kertomaan aika paljon. Jos on normaali kuva jostain patikalta voi olla tosi kyseessä versus melkein alastonkuvat vihjeilla. Mutta on etovaa ja tuhoaa hienon idean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentään useammat ihmiset kiinnostuvat sinusta, joten on olemassa mahdollisuus sinullekin kelpaavan henkilön kiinnostukseen.
Tämä on jo paljon parempi tilanne kuin se, että kukaan ei sinusta kiinnostuisi.
Kummallista että ihminen, joka saa sitä huomiota, valittaa asiasta koko ajan.
No jos etsii parisuhdetta, on tuo huomio käytännössä sama kuin ei saisi mitään huomiota, jos se huomio tarkoittaa, että tarjolla on vain fwb- ja polysuhteita. Ei vääränlaisella huomiolla tee mitään.
Juu juu. Aika iso osa ihmisistä ei saa minkäänlaista huomiota. Keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset tekee tinderissä sen esikarsinnan swipeemällä 90+% vasemmalle. Jos lopuista kaikki haluaa vain irtosuhteita yms. niin muuta esikarsinnan kriteereitä
Helpompi vaatia ympäröivää todellisuutta muuttumaan kuin muuttaa omaa toimintaansa.
Ja käytännössä kaikki odottavat sen todellisuuden muovautuvan juuri oman tahdon mukaiseksi. Kukaan ei ole valmis tekemään mitään itse. Paitsi valittamaan. Kaikesta. Se kyllä osataan.
"Miksi tarjota naiselle parisuhdetta jos nainen ei ymmärrä mitä kunnes kuolema meidät erottaa tarkoittaa?"
Useimmille tuo ei tarkoita enää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikki suomen miehet ovat sitoutumishaluttomia tai valitset niitä sitoutumishaluttomia.
En ole valinnut heitä. Heti kun on käynyt ilmi, että he ovat hakemassa fwb- tai polysuhdetta, lopetan jutun.
Et edes tiedä ketä tapailet?
"En minä valitse sitoutumishaluttomia miehiä. Nimenomaan heidän kanssaan juttu ei pääse alkamaan saati että jatkuisi alkua pitemmälle. Kerroin jo tuolla aiemmin kriteerini, jotka olivat henkisiä, persoonaan ja yhteensopivuuteen liittyviä. Kerroin myös, että en edes ole missään deittiapissa. Nämä samat ongelmat ovat tulleet vastaan livenä kohdattujen ihmisten kanssa. Joten en oikein ymmärrä, miksi täällä jankutetaan edelleen Tinderistä ja siitä, että etsin vääränlaista tai "valitsen" sitoutumishaluttomia. t. ap"
Olet Trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Outo kommentti ihmiselle, joka etsii elämänkumppania. Eihän hänellä ole valinnanvaraa, jos kaikki tarjoavat pelkkää seksiä ilman parisuhdetta."
No sitten kannattaisi etsiä sellaista ihmistä, joka etsii parisuhdetta. Mutta ei, on pakko pakko pakko päästä valitsemaan naaman ja ties minkä perusteella.
Yllättääkö ketään, että deittiapeissa ja ylipäätään seuranhakuskenessä kaikkein suosituimmat miehet eivät halua sitoutua?
Minua ei yllätä.
Jos nainen, joka ei halua edes nähdä sitoutumishaluisia miehiä, vaan väkisin valitsee jatkuvasti juuri niitä miehiä, joilla on _mahdollisuus_ olla sitoutumatta, niin ei voi muuta tehdä kuin katsoa peiliin ja todeta, että ääliö tuijottaa takaisin.
En minä valitse sitoutumishaluttomia miehi
Miksi pakotat ajatusta kumppanuudesta? Eikö olisi viisaampaa opetella nauttimaan yksinelämisestä, kuin yrittää väkisin pariutua jonkun kanssa ja vaihtaa sukupuoltakin kun ei meinaa onnistua. Oletko koskaan ruotinut tuota pakkomiellettä kumppaniin, eritellyt sitä osiin ja pohtinut voitko toteuttaa näitä tarpeita muilla tavoilla kuin toisen ihmisen avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Never date a lustful man
Ellet itse sitä halua. Seksijutut on ok jos itse haluaa. Jos ei halua ennemmin sitten yksin
Niin no yksin nyt sitten olenkin, kun en halua pelkkään seksiin perustuvia suhteita, ja enpä ole sen vuoksi noita tapaillutkaan. Mutta ei sekään ihannetilanne ole, jos olen sitten aina vaan yksin. t. ap
Älä sitten valita.
Jos joku ärsyttää, niin se, kun sellainen ihminen valittaa, kenellä oikeasti jo olisi valinnanvaraa. Ymmärrän, jos sellaista ei ole lainkaan, mutta miksi Herran nimessä pitää repiä sitä naamaa ja ärsyttää muita ainaisella uhriutumisella ja ulinalla? Lähde ulos kävelemään ja juttelemaan ihmisille, pölvästi. Ehkä siellä kohtaat
Koska nainen ja mies ovat yhtä ruumista niin hehän kuolevat samaan aikaan. Raamatussa sanotaan myös, että avioituessaan mies jättää lapsuudenperheensä. Oletko valmis tähän? Harva nainen alkaa vieroittamaan mammanpoikaa aggressiivisen vanhan naaraan tissistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yllätä.
Tässä kaksi vai
Laajentuneen tietoisuuden yksilöiden ei pitäisi olla ollenkaan seksuaalisia vaan hengellisiä. Jos laajentuminen tarkoittaa pelkkää elimen laajempaa levikkiä niin siinä ei ole kyse tietoisuudesta vaan regressiosta apinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikki suomen miehet ovat sitoutumishaluttomia tai valitset niitä sitoutumishaluttomia.
En ole valinnut heitä. Heti kun on käynyt ilmi, että he ovat hakemassa fwb- tai polysuhdetta, lopetan jutun.
Et edes tiedä ketä tapailet?
No kun en ala tapailla heitä, kun käy ilmi, että haemme ihan eri asioita. Tietenkään. Miksi tapailisin vaikka ihmistä, joka on polyamorinen, kun itse en halua polysuhdetta. Tai jos toinen hakee fwb, ja itse en sellaista halua. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pakotat ajatusta kumppanuudesta? Eikö olisi viisaampaa opetella nauttimaan yksinelämisestä, kuin yrittää väkisin pariutua jonkun kanssa ja vaihtaa sukupuoltakin kun ei meinaa onnistua. Oletko koskaan ruotinut tuota pakkomiellettä kumppaniin, eritellyt sitä osiin ja pohtinut voitko toteuttaa näitä tarpeita muilla tavoilla kuin toisen ihmisen avulla?
Siis mitä tarpeita? Halua löytää elämänkumppani? Juu, voi sitä ihan hyvää elämää elää yksinkin, mutta en nyt oikein ymmärrä, miksi toive kumppanista on mielestäsi pakkomielle. Millä perusteella? Ovatko kaikki parisuhteessa olevat ihmiset pakkomielteisiä?
Olet oikeassa siinä, että kannattaa osata nauttia elämästä myös itsekseen, ja niin minä osaankin. Koen, että elämäni on hyvää ja siinä on paljon kiinnostavaa, antoisaa sisältöä. Ei se silti sitä taroita, etteikö elämäänsä tyytyväinen ihminen voisi silti olla avoin parisuhteellekin. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentään useammat ihmiset kiinnostuvat sinusta, joten on olemassa mahdollisuus sinullekin kelpaavan henkilön kiinnostukseen.
Tämä on jo paljon parempi tilanne kuin se, että kukaan ei sinusta kiinnostuisi.
Kummallista että ihminen, joka saa sitä huomiota, valittaa asiasta koko ajan.
No jos etsii parisuhdetta, on tuo huomio käytännössä sama kuin ei saisi mitään huomiota, jos se huomio tarkoittaa, että tarjolla on vain fwb- ja polysuhteita. Ei vääränlaisella huomiolla tee mitään.
Juu juu. Aika iso osa ihmisistä ei saa minkäänlaista huomiota. Keneltäkään.
Näinhän se on. Mutta ei se sitä poista, että jos haluaisi löytää rakkauden, ja sitä ei ole tarjolla, mutta sen sijaan seksiseuran rooli olisi tarjolla avoimessa suhteessa olevan kanssa, niin lopputulos on ihan sama kuin jos ei olisi saanut mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yllätä.
Tässä kaksi vai
Olen eri, mutta miten kriteereitä väljennetään? Eihän ihminen voi tietoisesti päättää alkavansa kiinnostua jostain josta ei oikeasti olisi kiinnostunut.
"Olen eri, mutta miten kriteereitä väljennetään? Eihän ihminen voi tietoisesti päättää alkavansa kiinnostua jostain josta ei oikeasti olisi kiinnostunut."
Ei tuo ole ollenkaan vaikeaa rahanahneille naisille teeskennellä vaikka koko elämänsä kunhan helpolla pääsee.
Vierailija kirjoitti:
"Olen eri, mutta miten kriteereitä väljennetään? Eihän ihminen voi tietoisesti päättää alkavansa kiinnostua jostain josta ei oikeasti olisi kiinnostunut."
Ei tuo ole ollenkaan vaikeaa rahanahneille naisille teeskennellä vaikka koko elämänsä kunhan helpolla pääsee.
Jos pelkkä raha on kriteerinä, silloin ei tarvitse väljentää mitään kriteereitä - kyllähän sellaisia miehiä aina löytää, joilla rahaa on. Haastavampia ovat ne muut kriteerit - jos toivoo vetovoimaa, yhteenkuuluvuuden tunnetta, kiinnostavaa ihmistä. Pelkän rahan perässä menijät löytävät aina helposti hakemansa, ja he eivät palstoilla valittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkkä raha on kriteerinä, silloin ei tarvitse väljentää mitään kriteereitä - kyllähän sellaisia miehiä aina löytää, joilla rahaa on. Haastavampia ovat ne muut kriteerit - jos toivoo vetovoimaa, yhteenkuuluvuuden tunnetta, kiinnostavaa ihmistä. Pelkän rahan perässä menijät löytävät aina helposti hakemansa, ja he eivät palstoilla valittele.
Vetovoimaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta naiset tuntevat mieheen tasan niin kauan kuin mies tuntuu kiinnostavalta. 2-10v ja seuraava mies tuntuu kiinnostavalta ja kappas tuntuu myös vetovoimaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta aivan yht'äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta naiset tuntevat mieheen tasan niin kauan kuin mies tuntuu kiinnostavalta. 2-10v ja seuraava mies tuntuu kiinnostavalta j
Jos näin on, silloin te miehet olette todella tylsiä ja epäkiinnostavia.
Ne polyt, joihin olen törmännyt, ovat ihan 👎👎👎.
Naisilla isoja tatuointeja, se hirveä niskaperse hiukset, kenties vielä jotain väriä, keltaista, pinkkiä. Miehillä mahaa, parhaa, tukka huonosti, vaatteet 80 luvulta ja sanoo minusta on monelle. Ei susta ei ole kellekään.
oon aatellut he ovatvsiksi polyjä, että ees joskus lohkeis
Seksin vonkaajien huomio on turha. Sillä ei tee mitään.