Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain sellaiset osoittavat kiinnostusta, jotka etsivät pelkkää seksiä tai ovat polyamorisia

Vierailija
06.10.2025 |

Mistä johtuu, että romanttista kiinnostusta ja halua seurusteluun ei tunnu olevan kenelläkään? Siis minun kanssani, muut kyllä tuntuvat löytävän suhteita. Kaikki, jotka kiinnostuvat minusta, etsivät joko pelkkää seksiä tai fwb tai sitten ovat polyamorisia. Ja turha ehdottaa mitää "tee itse aloitteita" - eivät ne minun tekemäni aloitteet muuta tilannetta mitenkään, vaan ihan samalla tavalla toinen osapuoli silti haluaa kevyttä juttua.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat pariutua statuksennostattajien tai varakkaiden naisten kanssa. Alemman sosiaaliluokan ja statuksen naiset nähdään h uorina.

En taida olla näistä kumpikaan. t.ap

Tämä näkyy tilastoissa (vain ylempi keskiluokka menee naimisiin) ja siitä on tehty elokuvakin. Mikähän se nyt oli, en muista nimeä. Miehet kunnioittavat vain dominanssihierarkiaa ja naisn kohdalla tämä on käytännössä miehen isä. Jos isäsi ei ole dominanti alfa niin tilanteesi pariutumismarkkinoilla on aika heikko. 

Vierailija
22/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ei kai mistään tinderistä voi muuta olettaa löytävänsä. Ei tasokkaat ihmiset ole siellä, siellä pyörii vain noita suhdesekoilijoita, pervoja ja muita aikuislapsia.

Tasokkaat miehet saavat aina seksiseuraa, kuten tässä: https://9gag.com/gag/a2vj0MD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat pariutua statuksennostattajien tai varakkaiden naisten kanssa. Alemman sosiaaliluokan ja statuksen naiset nähdään h uorina.

Tämä näkyy tilastoissa (vain ylempi keskiluokka menee naimisiin) ja siitä on tehty elokuvakin. Mikähän se nyt oli, en muista nimeä. Miehet kunnioittavat vain dominanssihierarkiaa ja naisn kohdalla tämä on käytännössä miehen isä. Jos isäsi ei ole dominanti alfa niin tilanteesi pariutumismarkkinoilla on aika heikko. 

Tämä ei tunnu kuitenkaan toteutuvan käytännössä. Muutenhan parisuhteita ei syntyisi juurikaan, ja kuitenkin niitä aika paljon syntyy. En luottaisi tämän kaltaisiin teorioihin. 

Vierailija
24/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never date a lustful man

Ellet itse sitä halua. Seksijutut on ok jos itse haluaa. Jos ei halua ennemmin sitten yksin 

Vierailija
25/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmaan paljon noita hieman erikoisia jotka ovat aktiivisia ottamaan yhteyttä. Sinun pitää erotella jyvät akanoista ja miettiä ne kriteerit joilla haet ja hieman pitää olla onneakin matkassa, että löydät sen oikean.

Vierailija
26/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei tunnu kuitenkaan toteutuvan käytännössä. Muutenhan parisuhteita ei syntyisi juurikaan, ja kuitenkin niitä aika paljon syntyy. En luottaisi tämän kaltaisiin teorioihin. 

Eihän niitä synnykään, kuten ei synny lapsiakaan.  Oletko lainkaan seurannut maailmanmenoa?

Vierailija
27/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään useammat ihmiset kiinnostuvat sinusta, joten on olemassa mahdollisuus sinullekin kelpaavan henkilön kiinnostukseen.

Tämä on jo paljon parempi tilanne kuin se, että kukaan ei sinusta kiinnostuisi.

Vierailija
28/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän teorian mukaan minulla ei siis pitäisi olla mitään ongelmia. Olen ylempään keskiluokkaan kuuluvasta perheestä lähtöisin. Tosin en noista dominantti alfa -höpinöistä kyllä perusta. t ap

Vierailija
29/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on varmaan paljon noita hieman erikoisia jotka ovat aktiivisia ottamaan yhteyttä. Sinun pitää erotella jyvät akanoista ja miettiä ne kriteerit joilla haet ja hieman pitää olla onneakin matkassa, että löydät sen oikean.

Joo, tästä olen samaa mieltä ja näin olen tehnytkin. Minulla on kriteereinä samanhenkisyys, että on jotain yhdistäviä asioita (samankaltaisia kiinnostuksenkohteita tai muuta yhteistä), samanlainen arvomaailma, yhteensopiva huumorintaju, toimiva kommunikointi, ja sitten toki suhdetta ajatellen se, että välillämme on vetovoimaa. Hyvä olisi, että elämäntyylit olisivat joko samantyyppiset tai muuten yhteensopivat. ja tietysti sekin on kriteeri, että toiveet suhteen osalta kohtaavat, ja siihenhän nämä hommat sitten kariutuvatkin, kun muut hakevat vain seksisuhdetta tai polysuhdetta, ja itse taas haen parisuhdetta. t. ap

Vierailija
30/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään useammat ihmiset kiinnostuvat sinusta, joten on olemassa mahdollisuus sinullekin kelpaavan henkilön kiinnostukseen.

Toivottavasti olet oikeassa! t. ap

Vierailija
31/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never date a lustful man

Ellet itse sitä halua. Seksijutut on ok jos itse haluaa. Jos ei halua ennemmin sitten yksin 

Niin no yksin nyt sitten olenkin, kun en halua pelkkään seksiin perustuvia suhteita, ja enpä ole sen vuoksi noita tapaillutkaan. Mutta ei sekään ihannetilanne ole, jos olen sitten aina vaan yksin. t. ap

Vierailija
32/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että ihminen, joka saa sitä huomiota, valittaa asiasta koko ajan.

Vierailija
33/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse aloitteita!

Kuten kerroin, se ei muuta tilannetta. Silti tarjolla on pelkkä fwb tai polyamoria. t. ap

Kukaan ei enää uskalla luottaa toiseen.

Vierailija
34/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Never date a lustful man

Tämä on todellinen win-win.

Vierailija
35/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never date a lustful man

Niin no yksin nyt sitten olenkin, kun en halua pelkkään seksiin perustuvia suhteita, ja enpä ole sen vuoksi noita tapaillutkaan. Mutta ei sekään ihannetilanne ole, jos olen sitten aina vaan yksin. t. ap

Älä sitten valita.

Jos joku ärsyttää, niin se, kun sellainen ihminen valittaa, kenellä oikeasti jo olisi valinnanvaraa. Ymmärrän, jos sellaista ei ole lainkaan, mutta miksi Herran nimessä pitää repiä sitä naamaa ja ärsyttää muita ainaisella uhriutumisella ja ulinalla? Lähde ulos kävelemään ja juttelemaan ihmisille, pölvästi. Ehkä siellä kohtaat sellaisen enkelin, joka sinulle kelpaa.

Vierailija
36/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä. Pysy vaan sinun tasoisessa naisessa.

Vierailija
37/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-kaulaaukkoinen tiukka paita sopii hyvin myös pienirintaiselle. Tiedoksi vaan ja ei ole pakko käyttää, jos ei tahdo. Rinnoista tämä ei kuitenkaan ole kiinni.

Vierailija
38/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen ihan tinderin ulkopuolella livenä, se paljastui sellaseksi monisuhteilijaksi, siis järkyttävää erityisesti siksi että herralla oli jo ikääkin melkoisesti ja uutta misukkaa on vaan entisten jatkoksi löydettävä, vaikka sitten tälleen hieman huijaten kuten teki minulle! Ilmeisesti nämä pellet lopettavat vasta sitten kun muna ei enää kertakaikkisesti seiso monien tyydyttämiseen vaadittavalla tavalla :D

Vierailija
39/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Miehet haluavat pariutua sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa on helppo olla.

Jotka ovat rentoa ja mukavaa seuraa (tästä taisi joku kolumnisti valittaakin jokin aika sitten).

Jotka ovat seksuaalisesti riittävän aktiivisia parisuhteessa. 

Huumorintajuisia.

Joustavia.

Vierailija
40/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että ihminen, joka saa sitä huomiota, valittaa asiasta koko ajan.

No jos etsii parisuhdetta, on tuo huomio käytännössä sama kuin ei saisi mitään huomiota, jos se huomio tarkoittaa, että tarjolla on vain fwb- ja polysuhteita. Ei vääränlaisella huomiolla tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä