Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain sellaiset osoittavat kiinnostusta, jotka etsivät pelkkää seksiä tai ovat polyamorisia

Vierailija
06.10.2025 |

Mistä johtuu, että romanttista kiinnostusta ja halua seurusteluun ei tunnu olevan kenelläkään? Siis minun kanssani, muut kyllä tuntuvat löytävän suhteita. Kaikki, jotka kiinnostuvat minusta, etsivät joko pelkkää seksiä tai fwb tai sitten ovat polyamorisia. Ja turha ehdottaa mitää "tee itse aloitteita" - eivät ne minun tekemäni aloitteet muuta tilannetta mitenkään, vaan ihan samalla tavalla toinen osapuoli silti haluaa kevyttä juttua.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V-kaulaaukkoinen tiukka paita sopii hyvin myös pienirintaiselle. Tiedoksi vaan ja ei ole pakko käyttää, jos ei tahdo. Rinnoista tämä ei kuitenkaan ole kiinni.

On minulla tiukkoja paitojakin, ja onhan kaulaspaidoissakin periaatteessa V-aukko kun ylimmät napit ovat auki. t. ap

Vierailija
42/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoa siihen, nais-incel. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never date a lustful man

Ellet itse sitä halua. Seksijutut on ok jos itse haluaa. Jos ei halua ennemmin sitten yksin 

Niin no yksin nyt sitten olenkin, kun en halua pelkkään seksiin perustuvia suhteita, ja enpä ole sen vuoksi noita tapaillutkaan. Mutta ei sekään ihannetilanne ole, jos olen sitten aina vaan yksin. t. ap

Älä sitten valita.

Jos joku ärsyttää, niin se, kun sellainen ihminen valittaa, kenellä oikeasti jo olisi valinnanvaraa. Ymmärrän, jos sellaista ei ole lainkaan, mutta miksi Herran nimessä pitää repiä sitä naamaa ja ärsyttää muita ainaisella uhriutumisella ja ulinalla? Lähde ulos kävelemään ja juttelemaan ihmisille, pölvästi. Ehkä siellä kohtaat sellaisen enkelin, joka sinulle kelpaa.

Outo kommentti ihmiselle, joka etsii elämänkumppania. Eihän hänellä ole valinnanvaraa, jos kaikki tarjoavat pelkkää seksiä ilman parisuhdetta.

Vierailija
44/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Outo kommentti ihmiselle, joka etsii elämänkumppania. Eihän hänellä ole valinnanvaraa, jos kaikki tarjoavat pelkkää seksiä ilman parisuhdetta."

No sitten kannattaisi etsiä sellaista ihmistä, joka etsii parisuhdetta. Mutta ei, on pakko pakko pakko päästä valitsemaan naaman ja ties minkä perusteella. 

Yllättääkö ketään, että deittiapeissa ja ylipäätään seuranhakuskenessä kaikkein suosituimmat miehet eivät halua sitoutua?

Minua ei yllätä.

Jos nainen, joka ei halua edes nähdä sitoutumishaluisia miehiä, vaan väkisin valitsee jatkuvasti juuri niitä miehiä, joilla on _mahdollisuus_ olla sitoutumatta, niin ei voi muuta tehdä kuin katsoa peiliin ja todeta, että ääliö tuijottaa takaisin.

Vierailija
45/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never date a lustful man

Ellet itse sitä halua. Seksijutut on ok jos itse haluaa. Jos ei halua ennemmin sitten yksin 

Niin no yksin nyt sitten olenkin, kun en halua pelkkään seksiin perustuvia suhteita, ja enpä ole sen vuoksi noita tapaillutkaan. Mutta ei sekään ihannetilanne ole, jos olen sitten aina vaan yksin. t. ap

Älä sitten valita.

Jos joku ärsyttää, niin se, kun sellainen ihminen valittaa, kenellä oikeasti jo olisi valinnanvaraa. Ymmärrän, jos sellaista ei ole lainkaan, mutta miksi Herran nimessä pitää repiä sitä naamaa ja ärsyttää muita ainaisella uhriutumisella ja ulinalla? Lähde ulos kävelemään ja juttelemaan ihmisille, pölvästi. Ehkä siellä kohtaat sellaisen enkelin, joka sinulle kelpaa.

Miksi tarjota naiselle parisuhdetta jos nainen ei ymmärrä mitä kunnes kuolema meidät erottaa tarkoittaa? 

Vierailija
46/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi tarjota naiselle parisuhdetta jos nainen ei ymmärrä mitä kunnes kuolema meidät erottaa tarkoittaa?"

Ehkä joku meistä haluaa vielä olla niin hölmö.

Vierailija
47/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tekee tinderissä sen esikarsinnan swipeemällä 90+% vasemmalle. Jos lopuista kaikki haluaa vain irtosuhteita yms. niin muuta esikarsinnan kriteereitä

Vierailija
48/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset tekee tinderissä sen esikarsinnan swipeemällä 90+% vasemmalle. Jos lopuista kaikki haluaa vain irtosuhteita yms. niin muuta esikarsinnan kriteereitä

Helpompi vaatia ympäröivää todellisuutta muuttumaan kuin muuttaa omaa toimintaansa.

Vierailija
49/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Outo kommentti ihmiselle, joka etsii elämänkumppania. Eihän hänellä ole valinnanvaraa, jos kaikki tarjoavat pelkkää seksiä ilman parisuhdetta."

No sitten kannattaisi etsiä sellaista ihmistä, joka etsii parisuhdetta. Mutta ei, on pakko pakko pakko päästä valitsemaan naaman ja ties minkä perusteella. 

Yllättääkö ketään, että deittiapeissa ja ylipäätään seuranhakuskenessä kaikkein suosituimmat miehet eivät halua sitoutua?

Minua ei yllätä.

Jos nainen, joka ei halua edes nähdä sitoutumishaluisia miehiä, vaan väkisin valitsee jatkuvasti juuri niitä miehiä, joilla on _mahdollisuus_ olla sitoutumatta, niin ei voi muuta tehdä kuin katsoa peiliin ja todeta, että ääliö tuijottaa takaisin.

En minä valitse sitoutumishaluttomia miehiä. Nimenomaan heidän kanssaan juttu ei pääse alkamaan saati että jatkuisi alkua pitemmälle. Kerroin jo tuolla aiemmin kriteerini, jotka olivat henkisiä, persoonaan ja yhteensopivuuteen liittyviä. Kerroin myös, että en edes ole missään deittiapissa. Nämä samat ongelmat ovat tulleet vastaan livenä kohdattujen ihmisten kanssa. Joten en oikein ymmärrä, miksi täällä jankutetaan edelleen Tinderistä ja siitä, että etsin vääränlaista tai "valitsen" sitoutumishaluttomia. t. ap

Vierailija
50/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä. t. ap

Vierailija
51/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajoa siihen, nais-incel. 

No en nyt usko, että tällaiseen ihminen sentään hajoaa :D    t. ap

Vierailija
52/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei yllätä.

En minä valitse sitoutumishaluttomia miehiä. Nimenomaan heidän kanssaan juttu ei pääse alkamaan saati että jatkuisi alkua pitemmälle. Kerroi

Joko kaikki suomen miehet ovat sitoutumishaluttomia tai valitset niitä sitoutumishaluttomia.

Vierailija
53/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niin huonolaatuinen, ettei kukaan halua sitoutua sinuun kokonaan.

olisit silti tyytyväinen. kaikki naiset saavat halutessaan seksiä, mutta miehillä huonolaatuiset miehet jäävät ilman, vain jännämiehet ja rikkaat miehet kelpaavat naisille.

Vierailija
54/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei yllätä.

En minä valitse sitoutumishaluttomia miehiä. Nimenomaan heidän kanssaan juttu ei pääse alk

Seuraavaksi se tulee tänne märisemään miten feministit lupasivat ettei hän naisena ole koskaan vastuussa valinnoistaan vaan kyseessä on patriarkaaton sortotoimi.

Vierailija
55/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä. t. ap

eikä prinssi ole tullut kotoakaan hakemaan? no, jo on synkkää.

Vierailija
56/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kaikki suomen miehet ovat sitoutumishaluttomia tai valitset niitä sitoutumishaluttomia.

En ole valinnut heitä. Heti kun on käynyt ilmi, että he ovat hakemassa fwb- tai polysuhdetta, lopetan jutun. 

Vierailija
57/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei yllätä.

En minä valitse sitoutumishaluttomia miehiä. 

Tässä kaksi vaihtoehtoa: väljennä kriteereitäsi tai ole yksin.

Jos haluat jonkun ituhipin, jolla on laajentunut tietoisuus, niin voit olla tosiaan aika varma, että hän ei halua "rajoittaa" itseään myöskään parisuhde-elämässä.

Jos et pysty kiinnostumaan muunlaisista miehistä, niin koeta kiinnostua naisista. Tai opettele olemaan.

Vierailija
58/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä. t. ap

eikä prinssi ole tullut kotoakaan hakemaan? no, jo on synkkää.

Olen aiemmin kokeillut Tinderiäkin ja paria muuta deittisovellusta, mutta tapaan ihmisiä livenäkin. Valtaosa miehistä, joiden kanssa on tässä mielessä tutustuttu, on tavattu livenä.

Mutta vaikea tässä näköjään on tehdä mitään oikein, kun samassa keskustelussa sanotaan, että juuri Tinderistä ei kannata suhdetta edes etsiä, mutta sitten sekin on huono, jos ei ole Tinderissä. t. ap

Vierailija
59/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup pa 👴🏻👍

Vierailija
60/85 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet niin huonolaatuinen, ettei kukaan halua sitoutua sinuun kokonaan.

olisit silti tyytyväinen. kaikki naiset saavat halutessaan seksiä, mutta miehillä huonolaatuiset miehet jäävät ilman, vain jännämiehet ja rikkaat miehet kelpaavat naisille.

Seksille ei ole niin suuri tarve, koska sen voi kuitata masturboimalla. Ei minua kiinnosta antaa tyydytystä miehelle, josta en ole kiinnostunut - joten miksi harrastaisin seksiä hänen kanssaan? Se, että voisin itsekin saada tyydytyksen, ei ole riittävä syy - miehen kanssa tyydytys, etenkin yhden illan jutussa, on hyvin epävarmaa, mutta omin käsin on 100% orgasmitakuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä