Vain sellaiset osoittavat kiinnostusta, jotka etsivät pelkkää seksiä tai ovat polyamorisia
Mistä johtuu, että romanttista kiinnostusta ja halua seurusteluun ei tunnu olevan kenelläkään? Siis minun kanssani, muut kyllä tuntuvat löytävän suhteita. Kaikki, jotka kiinnostuvat minusta, etsivät joko pelkkää seksiä tai fwb tai sitten ovat polyamorisia. Ja turha ehdottaa mitää "tee itse aloitteita" - eivät ne minun tekemäni aloitteet muuta tilannetta mitenkään, vaan ihan samalla tavalla toinen osapuoli silti haluaa kevyttä juttua.
Kommentit (22)
Kaffebulla kirjoitti:
Ei kai mistään tinderistä voi muuta olettaa löytävänsä. Ei tasokkaat ihmiset ole siellä, siellä pyörii vain noita suhdesekoilijoita, pervoja ja muita aikuislapsia.
🏅
Kaffebulla kirjoitti:
Ei kai mistään tinderistä voi muuta olettaa löytävänsä. Ei tasokkaat ihmiset ole siellä, siellä pyörii vain noita suhdesekoilijoita, pervoja ja muita aikuislapsia.
En puhu siis vain Tinderistä, ja itse asiassa olen ollut siellä aika vähän. Sama ilmiö myös, jos joku livemaailmassa tavattu kiinnostuu. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Tee itse aloitteita!
Kuten kerroin, se ei muuta tilannetta. Silti tarjolla on pelkkä fwb tai polyamoria. t. ap
Miten pukeudut? Oletko kovin nauravainen ja flirttaat? Oletko hyvin kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavannut sitä oikeaa.
Varmasti en olekaan, mutta etsiminen on muuttunut aika turhauttavaksi. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavannut sitä oikeaa.
Varmasti en olekaan, mutta etsiminen on muuttunut aika turhauttavaksi. t. ap
Ei se helppoa ole. Mä löysin vasta 51v.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen riippuu tilanteesta, mutta jos nyt haet tässä sitä, että pukeudunko jotenkin erityisen seksikkäästi, niin en - ei ole esim. rintavakopaitoja (eikä sellainen onnistuisikaan, koska olen pienirintainen). Farkut tai hame, vuodenajasta riippuen joko t-paita, kauluspaita tai villapaita tms. Kenkinä esim. converset tai korolliset nilkkurit, kesällä sandaalit. Juhlissa sitten toki juhlavaatteet. En ole mitenkään normaalia nauravaisempi, mutta en ole mikään sitruunakaan. En flirttaile muille kuin sellaisille, joihin tunnen oikeasti vetoa ja on jo esim. tapailu. Olen aika hyvännäköisenä ja kauniina pidetty kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kompakysymys ap:lle. Jos hän vastaa olevansa kaunis, hänelle sanotaan, että no se on syy, miksi miehet haluavat pelkkää seksiä - ja jos hän sanoo, ettei ole niin kaunis, sanotaan, että juuri tämän takia hän ei kelpaa kuin seksiin. Jos hän vastaa, että ei flirttaile, hänelle sanotaan, että siksi miehet eivät usko, että hän on tosissaan eli sitten tarjotaan vain seksiä - ja jos hän vastaa flirttailevansa, hänelle sanotaan, että sen takia miehet haluavat vain seksiä, koska hän ei vaikuta olevan tosissaan. Myöskään pukeutumisessa ei voi koskaan tehdä oikein, vaan kaikki valinnat johtavat aina vain pelkkään seksiin, oli se pukeutuminen sitten minihame ja verkkosukkikset tai harmaat collarit.
Kaffebulla kirjoitti:
Ja jotenkin toi tulee ihmisille yllätyksenä kerta toisensa jälkeen...
Miehet haluavat pariutua statuksennostattajien tai varakkaiden naisten kanssa. Alemman sosiaaliluokan ja statuksen naiset nähdään h uorina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät seksiseura -äppejä?
Miksi yritätte tehdä deittiapista seksiseura.appia? Sieltä saa bannit jos on seksuaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
En puhu siis vain Tinderistä, ja itse asiassa olen ollut siellä aika vähän. Sama ilmiö myös, jos joku livemaailmassa tavattu kiinnostuu. t. ap
Silti olet Tinderissä. Tinder on karkkikauppa, jossa vain pinta merkitsee. Et todennäköisesti edes näe ihmistä, jonka ulkomuoto ei ole täysin siloteltu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät seksiseura -äppejä?
En tällä hetkellä käytä muita äppejä kuin facebookia, whatsappia ja HSL:n äppiä. Ei noissa seksiseuraa haeta. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Silti olet Tinderissä. Tinder on karkkikauppa, jossa vain pinta merkitsee. Et todennäköisesti edes näe ihmistä, jonka ulkomuoto ei ole täysin siloteltu.
En ole Tinderissä. Olen joskus kokeillut ja olin siellä muutaman viikon. Ja toisaalta en kyllä kokenut sitä karkkikaupaksi enkä myöskään sellaiseksi, jossa vain pinta merkitsee. Tai ainakaan itse en sitä niin käyttänyt. Mutta nyt en tosiaan ole ollut siellä aikoihin. Mitä tarkoitat siloitellulla ulkonäöllä? t. ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat pariutua statuksennostattajien tai varakkaiden naisten kanssa. Alemman sosiaaliluokan ja statuksen naiset nähdään h uorina.
En taida olla näistä kumpikaan. t.ap
🇺🇦🇮🇱