Mies kääntää kaiken häneen
Kerroin miehelle että se miten hän puhuu minulle seksin aikana stressaa minua ja tuntuu etten kelpaa.
Tuntuu että hän kaipaa vaihtelua ja minä en riitä.
Hän vastaa että ymmärränkö että sitten hänestä tuntuu ettei hän riitä. Hän siis vain ohitti minun asian kokonaan jaa suuttui. Jäin ihan suu auki miettimään että tekikö hän todella niin ja minkälainen ihminen tekee näin. Eikö tämä ole outoa?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko 16v?
Pitäsiiskö sinun kysyä tätä mieheltäni, hänen käytöstähän tässä kuvasin?
ap
Pitäisiköhän sinun käydä tämä keskustelu miehesi kanssa?
Et voi tietää mitä olen tai en ole kysynyt. Minä kuitenkin saan kysyä käytöksestä täältä, sinä et sitä päätä.
Voit mennä jokaiseen keskustelun täällä kommentoimaan miten turha aihe on.
ap
Että sellainen riidanhaastaja... oikea nettisankari
Luulen että käytöksesi on vastaavaa kotosalla. Ihme jos sinulla edes on mitään miestä.
Niin niin ja vain koska sanoi trollille vastaan. Voi huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia vihakommentteja ketjussa. Ilmeisen moneen koiraan kalahti kalikka tänä aamuna.
Eiköhän täällä ole ihan ihmisiä kommentoimasta 🤗
Niin narsistisia miehiä? Huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko 16v?
Pitäsiiskö sinun kysyä tätä mieheltäni, hänen käytöstähän tässä kuvasin?
ap
Pitäisiköhän sinun käydä tämä keskustelu miehesi kanssa?
Et voi tietää mitä olen tai en ole kysynyt. Minä kuitenkin saan kysyä käytöksestä täältä, sinä et sitä päätä.
Voit mennä jokaiseen keskustelun täällä kommentoimaan miten turha aihe on.
ap
Saat saat, mutta älä muita syytä jos ne vastaukset ei miellytä.
Jos vastaus on se että älä kysele tyhmiä, niin on aika typerää ajanhukkaa
Mä en olekaan kysynyt yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia vihakommentteja ketjussa. Ilmeisen moneen koiraan kalahti kalikka tänä aamuna.
Suomalaisista on tullut pelkkiä narisisteja.
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Omassa suvussa on ollut myös tuollaisia. Ottavat yhteyttä kun haluavat yleisöä itselleen, puhuvat itsestään, jos käyttäytyvät huonosti ja tästä huomautaa niin reaktio on tuo mutta entä miltä minusta tuntui... Eräs kävi jopa jollain kurssilla opettelemassa, että kun hän pyytää anteeksi, niin mitä hän silloin tarvitsee ja saa. Kuinka pitkälle voi itsekkyyden viedä? Kaikessa tekemisessa on kyse vain siitä mitä se itselle on. Toisten mielipiteitä ei kysellä, tilaa ei anneta.
Isolla osalla suomalaisista on heikko itsetunto. Toiset oikeuttaa ja toiset alistuu.
Narsistit kääntää aina kaiken itseensä niin se on. Niille ei mikään riitä. Ehkä hänellä on jo muita naisia mut esittää jotain marttyyrin roolia sinulle.
Tällaisiin on aina vaikea vastata järkevästi, koska en tunne kumpaakaan. Jos kuitenkin ap kokee miehen ohittavan hänet pitää aloittaa keskustelu uudelleen. Korostaa, että koin ettet kuuntele minua ja voisitko vastata ensin minun asioihin ennen kuin mietitään miten mies kokee asian. Laadit ikään kuin "agendan" teidän parisuhdepalaveriin.
Mies vaikuttaa epävarmalta ja puolustaa itseään vaihtamalla puheenaihetta, mutta ehkä silloin voi myös mainita ettei kyse ole hänen arvostelustaan ja haluat vain keskustella sinua vaivaavasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen keskustelu on sota joka pitää voittaa lyömällä muita. Asialliset kommentit ohitetaan ja mennään aukomaan päätä niihin asiattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiin on aina vaikea vastata järkevästi, koska en tunne kumpaakaan. Jos kuitenkin ap kokee miehen ohittavan hänet pitää aloittaa keskustelu uudelleen. Korostaa, että koin ettet kuuntele minua ja voisitko vastata ensin minun asioihin ennen kuin mietitään miten mies kokee asian. Laadit ikään kuin "agendan" teidän parisuhdepalaveriin.
Mies vaikuttaa epävarmalta ja puolustaa itseään vaihtamalla puheenaihetta, mutta ehkä silloin voi myös mainita ettei kyse ole hänen arvostelustaan ja haluat vain keskustella sinua vaivaavasta asiasta.
Jokaiseen keskusteluun ei ole pakko osallistua.
Kovin tuttua. Mieheni tekee näin... aina.
Ap kertoi miltä hänestä tuntui ja mies kertoi miltä hänestä tuntui. Motissa ollaan...
Ei halunnut puhua vaikeasta tai yllättävästä aiheesta ja käänsi asian pois eli ei tarvitse vastata tai ei halua vastata kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi miltä hänestä tuntui ja mies kertoi miltä hänestä tuntui. Motissa ollaan...
Miehet ovat oppineet käyttäytymään kuin naiset.
Miehesi on vaan persu.
Haaveileeko hän sängyssä Riikasta ruoska kädessä ja nahkakorsetti päällä?