Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kääntää kaiken häneen

Vierailija
06.10.2025 |

Kerroin miehelle että se miten hän puhuu minulle seksin aikana stressaa minua ja tuntuu etten kelpaa.

Tuntuu että hän kaipaa vaihtelua ja minä en riitä.

Hän vastaa että ymmärränkö että sitten hänestä tuntuu ettei hän riitä. Hän siis vain ohitti minun asian kokonaan jaa suuttui. Jäin ihan suu auki miettimään että tekikö hän todella niin ja minkälainen ihminen tekee näin. Eikö tämä ole outoa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia vihakommentteja ketjussa. Ilmeisen moneen koiraan kalahti kalikka tänä aamuna.

Vierailija
22/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko 16v?

Pitäsiiskö sinun kysyä tätä mieheltäni, hänen käytöstähän tässä kuvasin?

ap

Pitäisiköhän sinun käydä tämä keskustelu miehesi kanssa? 

Et voi tietää mitä olen tai en ole kysynyt. Minä kuitenkin saan kysyä käytöksestä täältä, sinä et sitä päätä.

Voit mennä jokaiseen keskustelun täällä kommentoimaan miten turha aihe on.

ap

Että sellainen riidanhaastaja... oikea nettisankari

Luulen että käytöksesi on vastaavaa kotosalla. Ihme jos sinulla edes on mitään miestä.

Niin niin ja vain koska sanoi trollille vastaan. Voi huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
24/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on siunattu?

Vierailija
25/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia vihakommentteja ketjussa. Ilmeisen moneen koiraan kalahti kalikka tänä aamuna.

Eiköhän täällä ole ihan ihmisiä kommentoimasta 🤗

Niin narsistisia miehiä? Huomasin.

Vierailija
26/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko 16v?

Pitäsiiskö sinun kysyä tätä mieheltäni, hänen käytöstähän tässä kuvasin?

ap

Pitäisiköhän sinun käydä tämä keskustelu miehesi kanssa? 

Et voi tietää mitä olen tai en ole kysynyt. Minä kuitenkin saan kysyä käytöksestä täältä, sinä et sitä päätä.

Voit mennä jokaiseen keskustelun täällä kommentoimaan miten turha aihe on.

ap

Saat saat, mutta älä muita syytä jos ne vastaukset ei miellytä. 

Jos vastaus on se että älä kysele tyhmiä, niin on aika typerää ajanhukkaa

Mä en olekaan kysynyt yhtään mitään. 

Vierailija
27/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista on tullut pelkkiä narisisteja. 

Vierailija
28/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä niittää mitä kylvää. 

Vierailija
29/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa suvussa on ollut myös tuollaisia. Ottavat yhteyttä kun haluavat yleisöä itselleen, puhuvat itsestään, jos käyttäytyvät huonosti ja tästä huomautaa niin reaktio on tuo mutta entä miltä minusta tuntui... Eräs kävi jopa jollain kurssilla opettelemassa, että kun hän pyytää anteeksi, niin mitä hän silloin tarvitsee ja saa. Kuinka pitkälle voi itsekkyyden viedä? Kaikessa tekemisessa on kyse vain siitä mitä se itselle on. Toisten mielipiteitä ei kysellä, tilaa ei anneta. 

Isolla osalla suomalaisista on heikko itsetunto. Toiset oikeuttaa ja toiset alistuu. 

Vierailija
30/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit kääntää aina kaiken itseensä niin se on. Niille ei mikään riitä. Ehkä hänellä on jo muita naisia mut esittää jotain marttyyrin roolia sinulle. 

Vierailija
31/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin on aina vaikea vastata järkevästi, koska en tunne kumpaakaan. Jos kuitenkin ap kokee miehen ohittavan hänet pitää aloittaa keskustelu uudelleen. Korostaa, että koin ettet kuuntele minua ja voisitko vastata ensin minun asioihin ennen kuin mietitään miten mies kokee asian. Laadit ikään kuin "agendan" teidän parisuhdepalaveriin.

Mies vaikuttaa epävarmalta ja puolustaa itseään vaihtamalla puheenaihetta, mutta ehkä silloin voi myös mainita ettei kyse ole hänen arvostelustaan ja haluat vain keskustella sinua vaivaavasta asiasta. 

Vierailija
32/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen keskustelu on sota joka pitää voittaa lyömällä muita. Asialliset kommentit ohitetaan ja mennään aukomaan  päätä niihin asiattomiin. 

Vierailija
33/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiin on aina vaikea vastata järkevästi, koska en tunne kumpaakaan. Jos kuitenkin ap kokee miehen ohittavan hänet pitää aloittaa keskustelu uudelleen. Korostaa, että koin ettet kuuntele minua ja voisitko vastata ensin minun asioihin ennen kuin mietitään miten mies kokee asian. Laadit ikään kuin "agendan" teidän parisuhdepalaveriin.

Mies vaikuttaa epävarmalta ja puolustaa itseään vaihtamalla puheenaihetta, mutta ehkä silloin voi myös mainita ettei kyse ole hänen arvostelustaan ja haluat vain keskustella sinua vaivaavasta asiasta. 

Jokaiseen keskusteluun ei ole pakko osallistua. 

Vierailija
34/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tuttua. Mieheni tekee näin... aina.

Vierailija
35/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi miltä hänestä tuntui ja mies kertoi miltä hänestä tuntui. Motissa ollaan...

Vierailija
36/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut puhua vaikeasta tai yllättävästä aiheesta ja käänsi asian pois eli ei tarvitse vastata tai ei halua vastata kysymykseesi. 

Vierailija
37/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoi miltä hänestä tuntui ja mies kertoi miltä hänestä tuntui. Motissa ollaan...

Miehet ovat oppineet käyttäytymään kuin naiset. 

Vierailija
38/38 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vaan persu. 

Haaveileeko hän sängyssä Riikasta ruoska kädessä ja nahkakorsetti päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi