Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikohan tuo Matti Saarikin koulukiusattu?

Vierailija
23.09.2008 |

va olikohan tentissä liian vaikeat kysymykset ja pinna paloi.

Ei vaitinkaan, minä luulen että tässkin oli samalainen koulukiusaus tapaus taustalla kuin Auvisenkin tapauksessa, sääliikö muut tätä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori psykopaatti jolla ei ollut empatiakykyä. Rikki mennyt jo varhaislapsuudessa.

Vierailija
2/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin av-mamman logiikan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kommentin heti tapahtuman jälkeen, oppilas sanoi että Auvinen oli tosi koulukiusattu. Sitten alkoi hyssyttely, koska eihän kiusaajille saa tuottaa pahaa mieltä. Pois se meistä että kukaan joutuisi kiusaamisesta koskaan vastuuseen millään lailla.

Vierailija
4/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taustalla on jotain psyykessä vakavasti pielessä muutenkin.

Vierailija
5/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti todella kieroutunut ja päätti matkia auvista. Niin samnkaltainen teko loppua myöten.

Vierailija
6/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy tuollaiseen, mutta se viha tulee siitä syrjimisestä. Ei ihmisellä ole mitään syytä tappaa muita ihmisiä jos kokee etteivät he ole häntä vastaan. Silloin tapetaan vain itse.

En tiedä oliko tässä tapauksessa edes mitään kiusaamista taustalla, mutta kyllä tuommoinen kiusaaminen lisää riskiä sille että väkivalta kohdistuu muihin ihmisiin.

Vierailija
7/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat olivat mielestäni Jokelan tapauksessa yhtä syyllisiä kuin heidän äärirajoille ja sekopääksi ajamansa ampujakin! Ellei jopa enemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan