Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ens viikolla syyslomalle Italiaan :)

Vierailija
05.10.2025 |

Mitä haluat kysyä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin päin Italiaa? Asun Italiassa ja täällä on ollut erittäin kylmät ilmat jo parisen viikkoa. Sataa ja yöllä menee lähelle nollaa jo. Keski-Italiassa asun. Menneinä vuosinä kylmyys tuli vasta marraskuussa. Nyt on päivälläkin korkeintaan 12 astetta ja tuon tuosta tulee jääkylmää sadetta taivaan täydeltä. 

Missäpäin? 

Asumme pohjois-Italiassa ja tänään olen ollut koko päivän hihattomassa mekossa ulkona, koko viikoksi luvattu vielä 22-23 astetta. Yöt on viileitä, pari viikkoa sitten 6 astetta mutta nyt taas päälle 10

Viimevuonna syyskuu oli tosi kylmä ja sateinen meillä

Vierailija
22/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin päin Italiaa? Asun Italiassa ja täällä on ollut erittäin kylmät ilmat jo parisen viikkoa. Sataa ja yöllä menee lähelle nollaa jo. Keski-Italiassa asun. Menneinä vuosinä kylmyys tuli vasta marraskuussa. Nyt on päivälläkin korkeintaan 12 astetta ja tuon tuosta tulee jääkylmää sadetta taivaan täydeltä. 

Ystäväni perheineen oli juuri Gardassa ja kertoi samaa. Oli ollut viileää niin ulkona kuin sisälläkin, koska ei lämpö päällä huoneissa. 

Sähkölämmitys laitetaan päälle pohjois-Italiassa 15.10.

On täällä kitenkin 19 astetta sisällä ilmankin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä alkaa olla jo viileää, hip hip hurraa perkele. 

Vierailija
24/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä asua maassa, jonka ilmasto sopii itselle (pois lukien helteet) kuin että oikeaa elämää olisi vain muutama viikko vuodesta jossain etelässä.

Vierailija
25/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne päin?

Liguria, Nizzan rajalle.   ap

Vierailija
26/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemonoa.

Tervemenoa ja toivottavasti menolippu.

Vierailija
27/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä alkaa olla jo viileää, hip hip hurraa perkele. 

Säätiedotukset näytti 20-22 astetta. Meri kai ihan uintikelpoista vielä.

Vierailija
28/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä asua maassa, jonka ilmasto sopii itselle (pois lukien helteet) kuin että oikeaa elämää olisi vain muutama viikko vuodesta jossain etelässä.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta muuttaa etelä-Eurooppaan. Muutama viikko on ehdottomasti parempi kuin ei lomaa ollenkaan

t se Italiassa asuva

Vierailija
29/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole mahdollisuutta muuttaa etelä-Eurooppaan. Muutama viikko on ehdottomasti parempi kuin ei lomaa ollenkaan

t se Italiassa asuva

Mä muutan heti Italiaan kun löydän työn jota voi tehdä ulkomailla. Nyt ns. joutuu vaan lomailemaan viikko kerrallaan. ap

Vierailija
30/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t se Italiassa asuva

Mä muutan heti Italiaan kun löydän työn jota voi tehdä ulkomailla. Nyt ns. joutuu vaan lomailemaan viikko kerrallaan. ap

👍 Itse muutin vasta kun jäin eläkkeelle, yli 30v tuli lomailtua. Olisi ollut upeaa päästä muuttanaan jo auemmin

Vierailija
31/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko testaa? You know

Vierailija
32/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko testaa? You know

tiramisua vai?

Vierailija
33/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t se Italiassa asuva

👍 Itse muutin vasta kun jäin eläkkeelle, yli 30v tuli lomailtua. Olisi ollut upeaa päästä muuttanaan jo auemmin

Tätä mä just pelkään, että pääsisin muuttamaan vasta eläkkeellä (vaikka sekin olisi parempi kun ei mitään). Nyt kun kiinnostaa tutkia maailmaa ja jalat kantaa niin olisi päästävä maailmalle asap :)

Vierailija
34/34 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaan lähdemme me. Ensi viikon lauantaina,   + 25 astetta noin lupaillaan sinne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme