Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoito ja tappajat?

Vierailija
23.09.2008 |

Hesarissa oli jo mielipidekirjoitus jossa kirjoitettiin siitä miten Suomessa lapset laitostuvat päiväkodeissa jo 1 vuotiaasta alkaen, kun vielä tarvitsisivat vain yhden kiintymyssuhteen. Voiko tämä aiheuttaa näitä mielenterveysongelmaisia nuoria tappajia?

Mitäs mammat siihen sanotte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä 70-luvulla syntyneistä suurin osa on ollut hoidossa kolmikuukautisesta alkaen. Eipä ole meidän joukossa kouluammuskelijoita. Sen sijaan kotihoidon yleistyessä, on lasten ja nuorten pahoivointi vain lisääntynyt.

Vierailija
2/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tietenkin tälläkin tavalla syyllistää vanhempia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieneet sinulta hoitopaikan aikanaan.

Vierailija
4/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissa maissa viedään myös lapset hoitoon vauvoina.

Kyllä syy on kansan luonteessa.

Vierailija
5/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että nyt vaahdotaan 3 -vuoden kotihoidosta eikä sillä ole mitään tekemistä, voipi olla jopa haitallista kun lapset eivät pärjää kuin itsensä kanssa.

Nuoret ovat vailla vanhempia, siinä yksi syy pahaan oloon.

Vierailija
6/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli seksiä, aseita, internettiä, kauhuleffoja metallimusiikkia ja alkoholia. Millainen arvomaailma on tälläisella ihmisellä? Mitä toiset ihmiset ovat hänelle? sitä sopii kysyä.

Vierailija
7/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen tappajan kanssa ja omassa ikäluokassani on vaikeaa tavata miespuolinen, joka ei olisi viettänyt nuoruuttaan juomalla, pelaamalla kaikki yöt putkeen jotain ammuskelupeliä ja ollut kärsimättä vanhempien ajan ja/tai kiinnostuksen puutteesta.

Vierailija
8/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen äiti oli varmaan sectioäiti eikä ollut täysimetetty.

tosiaan, saman kysymyksen esitä, että meistä 70-luvulla syntyneistä ei oo läytynyt kouluampujia, mutta kotihoidetuista kyllä. ihan tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että kotihoito on vallna vaarallista.

Vierailija
9/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kuisesta asti hoidossa olleilla ikäluokilla. No burnout ja masennuspa tietenkin.

Vierailija
10/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös niin? nuo mielenkiinnon kohteet on samat aika monella nuorella ja vähän vanhemmallakin miehellä...

Vierailija
11/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 70-luvulla syntynyt eikä meidän luokasta ollut hoidossa KUKAAN, ei kolmikuisena eikä sitä vanhempana. Ei ainutkaan. Puolet kylästä oli ensinnäkin maanviljelijöitä, joitten lapset oli muutenkin kotona, lisäksi samassa taloudessa asui myös mummot ja paapat. Että en tiedä missä niitä kolmikuisesta hoidossa asti olleita on, mutta ainakaan minä en tunne ainuttakaan.

Ja mitä tulee saksan äitiyslomiin, niin se nyt on aika sama ollut mitä ne on, koska naisista suuri osa on ollut joka tapauksessa kotirouvia.

Vierailija
12/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eristäyminen.. Suomessa tosin siitäkin ajatellaan että se on normaalia

ja jokaisen oikeus.

Minulla on veli joka on saman ikäinen eikä hän pelaa tietokone pelejä. Harrastaa urheilua ja on muutenkinhyvin tasapainoinen.

Vierailija
13/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kuisesta asti hoidossa olleilla ikäluokilla. No burnout ja masennuspa tietenkin.

Vierailija
14/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 70-luvulla syntynyt eikä meidän luokasta ollut hoidossa KUKAAN, ei kolmikuisena eikä sitä vanhempana. Ei ainutkaan. Puolet kylästä oli ensinnäkin maanviljelijöitä, joitten lapset oli muutenkin kotona, lisäksi samassa taloudessa asui myös mummot ja paapat. Että en tiedä missä niitä kolmikuisesta hoidossa asti olleita on, mutta ainakaan minä en tunne ainuttakaan.

Ja mitä tulee saksan äitiyslomiin, niin se nyt on aika sama ollut mitä ne on, koska naisista suuri osa on ollut joka tapauksessa kotirouvia.

Itse olen kaupunkilaislapsi, ja kaikki tuttavani ovat olleet hoidossa 3-kuisesta alkaen. Joitakin hoiti mummi, joitakin lastenhoitaja, jotkut olivat tarhassa, mutta äidin kanssa oltiin vain se 3 kk.

Vierailija
15/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 70-luvulla syntynyt

Vierailija
16/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puuttuvat sosiaaliset taidot ja kyky ilmaista itseään taitaa ehkä kumminkin olla lähempänä totuutta kun joku hiton päivähoito kysymys!

Vierailija
17/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä kun joku väittää, että ihmisten mielenterveysongelmat on hevimusiikista kiinni. Kävisitte joskus hevifestareilla. Niissä on niin leppoisaa porukkaa. Paljon vähemmän järjestysongelmia kuin jossain tangomarkkinoilla.

Vierailija
18/18 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Vain tällä palstalla joku voi vetää esiin tuon päivähoito vs. kotihoito -kortin tässä tragediassa. Eiköhän suurin osa meistä kuitenkin ole aivan normaaleja ihmisiä eikä mitään massamurhaajia.

Ja muuten aika moni normaali poika/mies on kiinnostunut näistä asioista: seksi, aseet, internet, kauhuleffat, metallimusiikki ja alkoholi. Ja varmasti monella on arvomaailma silti aivan kohdallaan. Lisätään tuohon listaan vielä räiskintäpelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän