Paras äänikirjapalvelu ja miksi?
Haluaisin kokeilla, mutta en tiedä mikä olisi hyvä. Tykkään dekkareista ja tositapahtumiin perustuvista kirjoista, vähännsellaisesta sosiaalipor nosta.
Kommentit (10)
Podmesta saa podcastit ja kirjat samalla nykyään ja saa kuunnella niin paljon kuin haluaa eli on halvin vielä.
appi ei ole kummoinen kirjojen osalta mutta toimii aj uudet kirjat saatavilla.
Kuuntelen nopeutettuna ja ainoastaan storytelissa riittää tunnit, siellä kun on rajaton kuuntelu. No välillä riittäisi muissakin (100h) mutta en jaksa kytätä paljonko tunteja on jäljellä. Käytän siis ainoastaan storytelin unlimitediä. Muutenkin se on hyvä, mutta toisaalta, onko noissa missään mitään suurempaa vikaa? Nextoryn maine kyllä meni siinä, kun tarjosi rajatonta kuuntelua ja sitten kuitenkin ihmisillä laitettiin palvelu kiinni kun "kuunteli liikaa". En tuon takia ikinä tukisi tuota firmaa.
Storytel ehdottomasti, muut ahneita paskoaj
Minäkin annan äänen Storytelille. Laajin valikoima eikä rajoituksia.
Lapsellisille ihmisille, jotka eivät osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Luetko lenkillä? Siivotessa? Töitä tehdessä? Minä kuuntelen kirjaa näiden parissa.
Itsellä on Storytell, tyytyväinen olen ollut. Luulen että kaikki ovat enemmän tai vähemmän toistensa kaltaisia. Kunhan vältät Nextoryä niin vikaan et voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Äänikirja on hyvä vaihtoehto tilanteisiin joissa perinteisesti on kuunnellut musiikkia. Luen minä myös fyysisiä kirjoja, mutta niitä on hankala lukea esimerkiksi autoa ajessa. Tai ehkä se on vain harjoituksen puutetta. Paljonko itse luet?
Ilmaiseksi löytyy jotain kirjastopalveluista, jos lainausraja ei ole täynnä: https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/e-kirjasto/e-kirjasto-kirjasto-aina…
Kaupallisista käytän Bookbeatia, ihan hyvä, joskin käyttöliittymässä puutteita, mm jäljellä olevan ajan tarkastaminen avaa uuden oman nettisivuston, sitä ei ole android-sovelluksessa.