Lentomatkalle pelkkä "small bag" (penkin alle)?
Sehän on nykyään ainut joka sisältyy halvimpaan lippuun. Saatko mahtumaan siihen kaiken?
Kommentit (46)
Kånken mahtuu hyvin sinne penkin alle 🤗
Lentomatkoilla on mukana 25 litran reppu, ja se on mahtunut jokaisella yhtiöllä penkin alle. 25 litraan menee aika paljon tavaraa ja jää jaloillekin edelleen tilaa.
Jos tuon kokee epämukavuudeksi, niin lentokoneeseen tai matkalle ei tulisi olla mitään asiaa.
Mulla ei mahtuisi. Vaihtovaatteet, varakengät, lääkkeet ja otan oman tyynyn mukaan (sen jälkeen kun luin täällä, miten tyynyjä saatetaan köyttää)
Tilasin ja sainkin jo max-kokoisen smallbagin - aika paljon siihen saa mahtumaan!
En todellakaan saisi. Muutaman päivän reissulle käsimatkatavaroihin (sellainen lento laukku) mahtuu tavarat juuri ja juuri. Viikon rantalomalle pitää ottaa ruumaan menevä laukku, sillä tykkään vaihdella vaatteita reissussa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan saisi. Muutaman päivän reissulle käsimatkatavaroihin (sellainen lento laukku) mahtuu tavarat juuri ja juuri. Viikon rantalomalle pitää ottaa ruumaan menevä laukku, sillä tykkään vaihdella vaatteita reissussa.
Hyvä yhdistelmä on smallbag ja ruumalaukku. "Lentolaukku", joka siis laitetaan hyllylle, maksaa nykyään lähes saman kuin ruumalaukku.
Viikonloppumatkalle sopiva laukun koko. Penkin alle mahtuu jopa yli 30 litran reppu.
Saahan siihen ostaa lisäksi vaikka minkä kokoisen laukun vain
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mahtuisi. Vaihtovaatteet, varakengät, lääkkeet ja otan oman tyynyn mukaan (sen jälkeen kun luin täällä, miten tyynyjä saatetaan köyttää)
Mitä tarkoittaa tyynyn köyttäminen? Vai käyttää? Mikä tämä juttu on?
Kyllä pikkurepulla pärjää. Ainoa haitta on, ettei voi ostaa tuliaisia. Saako siis kentältäkään ostaa niin, että repun lisäksi koneeseen tuo kilikilikassin?
Riippuu lentoyhtiöistä mitä sisältyy halvimpaan lippuun. Monila yhtiöillä kuuluu edelleen ruumalaukku ja normaalikokoinen käsimatkatavaralaukku halvimpaankin lippuun.
Finskin paluulennolle ostin lisälaukun matkustamoon, 14€. Ei paha hinta tuliaisille. Menolento siis pelkällä pikkukassilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pikkurepulla pärjää. Ainoa haitta on, ettei voi ostaa tuliaisia. Saako siis kentältäkään ostaa niin, että repun lisäksi koneeseen tuo kilikilikassin?
Ei saa, jos ei ole kahteen kassiin oikeuttavaa lippua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lentoyhtiöistä mitä sisältyy halvimpaan lippuun. Monila yhtiöillä kuuluu edelleen ruumalaukku ja normaalikokoinen käsimatkatavaralaukku halvimpaankin lippuun.
Jos ei kuulu, ne saa ostettua erikseen!!! Miksei ihmiset tajua tätä???
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut viimeiset 50 vuotta. Ei koko elämää tarvitse mukana kuskata.
Et tajua, kuinka litteä se lentoyhtiöiden määritelmien pikkulaukku on. Kerran niitä oli Lidlissä tarjouksessa ja ostin sieltä omani. Siihen mahtuu suunnilleen tabletti, laturi, minimatkakosmetiikkapakkaus, deodorantti ja vaihtoalusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kuulu, ne saa ostettua erikseen!!! Miksei ihmiset tajua tätä???
Vastasin vain ap:n viestiin jossa ap väittää että halvimpaan lippuun kuuluu aina vain pikkulaukku.
Vierailija kirjoitti:
Just. Ja Cpap-laite virtageneraattorilla. 😆
Just olin viikon italiassa ja hyvin pärjäsin vain repun kanssa.Samoin kun talvella lensin ivaloon ja oli talvivaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajua, kuinka litteä se lentoyhtiöiden määritelmien pikkulaukku on. Kerran niitä oli Lidlissä tarjouksessa ja ostin sieltä omani. Siihen mahtuu suunnilleen tabletti, laturi, minimatkakosmetiikkapakkaus, deodorantti ja vaihtoalusvaatteet.
On yleensä 40 x 30 x 15 cm tai 40 x 30 x 20 cm, kyllä tuon kokoiseen ihan hyvin mahtuu kaikkea. Monta matkaa olen tehnyt ainoastaan tuon pikkulaukun kanssa. Laukuksihan voi ottaa mittoja vähän isommankin kunhan saa sitten painettua laukkua pienemmäksi yms. jos joku sattuisi mittaamaan laukun.