Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies pyytää kahta lasagnevuokaa kitkarenkaiden vaihdosta

Vierailija
05.10.2025 |

Jauheliha on nykyään aika kallista, onko kohtuu pyyntö vaivanpalkaksi?

Kommentit (56)

Vierailija
21/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tekisi. Veisin huoltamoon.

Miksi et vaihda itse? Jokaisen autoilijan pitäisi osata se.

Osaaminen ja viitsiminen ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
22/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä diili. Jatkat soijarouheella ja oikaiset besciamellan tuorejuustolla ja juustoraasteella niinei ole myöskään vaivaa tai tiskiä.

Ei sitä miestä tarvitse myrkyttää soijalla vaikka kuinka feministi olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaihda itse? Jokaisen autoilijan pitäisi osata se.

Osaan kyllä vaihtaa itse mutten vaihda.

Vierailija
24/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kohtuullista. Onhan siinä renkaan vaihdossa hommaa.

Olen sekä vaihtanut renkaita että tehnyt lasagnea ja voin kertoa että lasagne on työläämpi. Lisäksi ainekset maksavat. 

Joten ehdotan, että vaihdat renkaat itse.

N61

95% naisista ei jaksa vääntää niitä pultteja.

Jaksaa, 120 Nm = 12 kg metrin varren päässä t. 24 kg 0,5 m varressa t. 48 kg 0,25 m varressa.

Vierailija
25/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva trolli pertti mutta ei missään nimessä tuollaista diiliä. Nainen vie euronsa luotettavalle ja ammattimaiselle rengasasemalle, tulee halvemmaksi kuin raaka-aineet ja työ. Lisäksi naapuri ei saa naisen aikaa tai rakkautta.

Vierailija
26/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonrenkaiden  vaihto liikkeessä maksaa 40-45  euroa.

Vierailija
27/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä diili. Jatkat soijarouheella ja oikaiset besciamellan tuorejuustolla ja juustoraasteella niinei ole myöskään vaivaa tai tiskiä.

Rebkaat vaihdetaan kahdesti vuodessa. Ei se soijalla myrkyty vaan surkeilla elintavoilla ja mikromuovilla, huoli pois. 

Vierailija
28/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikko tarkoittaa kahta uunivuokaa. Jos olisi kyse ruuasta, siinä lukisi kaksi vuokaa lasagnea.

Vierailija
29/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pyytänyt kahta lasagne vuokaa? Käy Tokmannilta ostamassa niitä alumiini vuokia, ei paljon maksa. 

Vierailija
30/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'En ikinä tekisi. Veisin huoltamoon.'

'Miksi et vaihda itse? Jokaisen autoilijan pitäisi osata se.'

Minun lähipiirissäni jopa naiset vaihtavat omat renkaansa, jos pirssin omistavat. Kaikki taidot ovat opeteltavissa, mikäli äo ylittää 90 ja yksilö malttaa kärsivällisesti harjoitella.

*Muutoin suosittelen naapurin sijaan ammattilaista, koska nämä jutut voi lirvahtaa kämäsiin perseenvonkauksiin.

Voit saada liian lähellä asuvasta miekkosesta tunkeilevan riesankappaleen tai vipinpyytäjän.

Harkitsepa kaksi kertaa.

Vierailija
31/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan renkaiden säilytyksestä ja vaihdosta noin 70 euroa kerta. On helppoa. Kun ajan varaa ajoissa, niin ei tarvitse yllättyä talvesta. Lisäksi tuo on palvelu, josta rahat jäävät Suomeen. Minulla on kitkat eli vaihtooäivån kanssa ei ole niin tarkkaa. 

Vierailija
32/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle puoli tuntia renkaiden vaihto säästä puhumisineen, pyytäisin 15 €. Paljonko ap:n tekemänä vuoallinen lasagne maksaa ?

Minä en paskastaisi itseäni noin pikkurahalla. Itse asiassa en vaihtaisi kenellekään renkaita rahasta, koska en pidä siitä. Sen sijaan jos saisin sellaisen vastapalveluksen, jota en itse helposti saisi aikaan, kuten vaikkapa tuoreita vasta ongittuja ja fileerattuja kaloja, diili syntyisi helposti.

Vierailija
33/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rebkaat vaihdetaan kahdesti vuodessa. Ei se soijalla myrkyty vaan surkeilla elintavoilla ja mikromuovilla, huoli pois. 

No onhan tuo ok, jos on yhtä lailla ok että kitkojen sijasta autoon vaihdetaankin vaihtajan omat jo kuviottomiksi kuluneet pinnoitetut kesärenkaat.

Vierailija
34/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa 60€.

Vierailija
35/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain #30. En omista autoa. Jos omistaisin, vaihtaisin itse tai veisin liikkeeseen.

Opin nopeasti uusia asioita ja 'pienuudesta: huolimatta olen karhu käsivoimiltani. 😃

Vierailija
36/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo ok, jos on yhtä lailla ok että kitkojen sijasta autoon vaihdetaankin vaihtajan omat jo kuviottomiksi kuluneet pinnoitetut kesärenkaat.

Tämä oli kokkaustaidottoman tai -haluttoman naapurin aloite. Hänellä ei avauksessa ole kriteerejä lasagnelle, jonka voi siis tehdä vaikka täysin vegenä, tonnikalakin on hinnoissaan. Diili on mikä on ja paremman lasagnen saa olemalla enemmän kuin naapuri. Ei tosin koske naapuria.

T hyvin perinteinen nainen

Vierailija
37/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva trolli pertti mutta ei missään nimessä tuollaista diiliä. Nainen vie euronsa luotettavalle ja ammattimaiselle rengasasemalle, tulee halvemmaksi kuin raaka-aineet ja työ. Lisäksi naapuri ei saa naisen aikaa tai rakkautta.

Oletko ollut liian paljon palstalla kun epäilet kaikkia trolleiksi. Jo kirjoitustyylisi ja sananvalintasi kertoo ettet vietä tarpeeksi aikaa oikeiden ihmisten seurassa.

Vierailija
38/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se pyytänyt kahta lasagne vuokaa? Käy Tokmannilta ostamassa niitä alumiini vuokia, ei paljon maksa. 

Tajuatko mitään sosiaalisesta käyttäytyisestä? Se on sitä, että toiseen luotetaan eikä mietitä miten toista voisi huijata.

Vierailija
39/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli sellainen tapa, että siellä jätkällä ruoka missä työkin. Mutta eihän näille nykyajan remonttimiehille tarjota ruokaa. Menevät sitten buffettiin syömään ja viipyvät sillä reissulla 2 tuntia. Tulee siinä kylppäriremontille hintaa, kun jokainen tunti laskutetaan.

Vierailija
40/55 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit #35 >>>

'pienuudesta:'

: sijaan sulku kiinni, sry.

-productive multitasker💪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi