Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna tulee kelatuet.

Vierailija
20.08.2024 |

Jääkaappini on ihan tyhjä ja nälkä on. Eilen en syönyt  mitään. Täksi päiväksi on kolme banaania ruuaksi. Lähden huomenna aamulla 03.00 kauppaan kun yks kauppa on auki 24/7 ja sinne on kyllä matkaa 7 km mutta lähden ostamaan ruokaa. Yleensä rahat riittää hyvin kuukaudeksi mutta olen maksanut laskuja etukäteen ja yrittänyt tulla toimeen vähemmällä ruualla. Ensi kuussa on kuitenkin raha hiukan enemmän noin 300 euroa ruokaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heti kannata ruokaan tuhlata.

Vierailija
2/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja valitti että oon maksanut liikaa vuokraa. Maksan sitä pahan päivän varalle ja ensi kesänä kun täytän 50 v niin rahaa on säästössä koska haluan pitää kunnon juhlat ja säästän 600 euroa koska tilillä en voi säästää koska muuten en saisi toimeentulotukea. Joten maksan vuokraa aina joka kuu 50 euroa enemmän mitä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuin paljon ruokaan, itsellä ei jää ku 50€ asumiskustannuksien jälkeen. Eikä ole velkaa tai mitään. 

Vierailija
4/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja valitti että oon maksanut liikaa vuokraa. Maksan sitä pahan päivän varalle ja ensi kesänä kun täytän 50 v niin rahaa on säästössä koska haluan pitää kunnon juhlat ja säästän 600 euroa koska tilillä en voi säästää koska muuten en saisi toimeentulotukea. Joten maksan vuokraa aina joka kuu 50 euroa enemmän mitä pitää.

Miksi sä turha ihminen vietät 50v juhlia?

Vierailija
5/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun se vuokranantaja palauttaa ne liikaa maksetut tilille, et ainakaan tule saamaan toimeentulotukea. Mites sitten?

Vierailija
6/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300eur ruokaan, hmm....

Vierailija
7/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon halusinkin tietää. Naapurini sijoittanee taas ohrapirtelöön.

Vierailija
8/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh paasto tekee hyvää 

Vierailija
9/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun se vuokranantaja palauttaa ne liikaa maksetut tilille, et ainakaan tule saamaan toimeentulotukea. Mites sitten?

Se on sen ajan murhe ensi kesänä.

Vierailija
10/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta ylimääräiset käteiseksi, ei kai sen käyttöä Kela valvo !

Vierailija
11/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt juhlia enkä ole ollut missään juhlissa. Mutta kyllä minä 50 v bileet pidän. Pyydän muutamia kavereita kylään ryyppäämään kunnolla.

Vierailija
12/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta ylimääräiset käteiseksi, ei kai sen käyttöä Kela valvo !

Nostan ensi vuonna koska muuten pelkään että tuhlaan ne.

Vierailija
13/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatuet tulee jaa menee.

Vierailija
14/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuin paljon ruokaan, itsellä ei jää ku 50€ asumiskustannuksien jälkeen. Eikä ole velkaa tai mitään. 

Pienemmät asumiskustannukset? Ne ovat minulla noin 550€/kk, tuet 950€/kk.

Vierailija
15/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois sieltä Stadin keskustan kattosviitistä.

Vierailija
16/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajat kiittää tai sitten ei

Vierailija
17/17 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienemmät asumiskustannukset? Ne ovat minulla noin 550€/kk, tuet 950€/kk.

Asuntoja saa vuokrattua 200 euroa halvemmallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi