Naapurin mies pyytää kahta lasagnevuokaa kitkarenkaiden vaihdosta
Jauheliha on nykyään aika kallista, onko kohtuu pyyntö vaivanpalkaksi?
Kommentit (56)
Siis, renkaat olisi vaihdettava, mutta mitään ei haluttaisi tehdä eikä maksaa vastineeksi? 4 renkaasta 2 lasagnevuokaa, ihan kohtuullinen diili.
Ihan hyvä. Itsekin vaihtaisin naapurin renkaat tuolla hintaa. Oli sitten mies tai nainen. En pidä ruoanlaitosta mutta renkaiden vaihto sujuu näppärästi.
Älkää sinkkunaiset alkako
liian tuttavalliseksi taloyhtiön tyyppien
kanssa, todella kantsii harkita.
Mies voi ihastua ja/tai tulkita väärin.
Sä halusit vain ne renkaat, mutta ehkä tollo
naaburger onkin toosa-aikeissa.
Kysyisin, käykö pari viinipulloa vaivanpalkaksi. Miksi juuri lasagnea.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, käykö pari viinipulloa vaivanpalkaksi. Miksi juuri lasagnea.
Vastaan tähän omasta puolestani. Viiniä saan alkosta. Itse tehtyä lasagnea ei saa mistä vain. Valitsen siis lasagnen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se pyytänyt kahta lasagne vuokaa? Käy Tokmannilta ostamassa niitä alumiini vuokia, ei paljon maksa.
Tajuatko mitään sosiaalisesta käyttäytyisestä? Se on sitä, että toiseen luotetaan eikä mietitä miten toista voisi huijata.
Ymmärrätkö itse kieltä? Naapuri on ap:n mukaan pyytänyt kahta lasgnevuokaa. Ilmeisesti jättänyt määrittelemättä, millaisia vuokia tarkoittaa tai toivoo saavansa: keraamisia, muovisia, isoja, pieniä..
Vierailija kirjoitti:
4 rengasta = 4X bj
M25
Teinit pois kun aikuiset keskustelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se pyytänyt kahta lasagne vuokaa? Käy Tokmannilta ostamassa niitä alumiini vuokia, ei paljon maksa.
Tajuatko mitään sosiaalisesta käyttäytyisestä? Se on sitä, että toiseen luotetaan eikä mietitä miten toista voisi huijata.
Ymmärrätkö itse kieltä? Naapuri on ap:n mukaan pyytänyt kahta lasgnevuokaa. Ilmeisesti jättänyt määrittelemättä, millaisia vuokia tarkoittaa tai toivoo saavansa: keraamisia, muovisia, isoja, pieniä..
Oletko vähän idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, olet siis autistinen, etkä ymmärrä tavallista, puhuttua kieltä. Sille en valitettavasti voi mitään.
Anna kaksi kertakäyttövuokaa ja resepti.
Pyydä sitten tuomaan maistiaisia!
Vierailija kirjoitti:
On kohtuullista. Onhan siinä renkaan vaihdossa hommaa.
Varttitunnissa ne vaihtaa. Nopeemminkin kun on kunnon vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
95% naisista ei jaksa vääntää niitä pultteja.
Itse kun tekee, voi tehdä työn hyvin. Kuparitahnaa pultteihin ja momenttiin. Lähtee helposti auki vipuvarren kanssa.
N+50
Siis mikä tää renkaanvaihto juttu on? Vien tuttuun huoltamoon, ne vaihtaa renkaat suit sait kun niillä on pelit ja vehkeet sitä varten. En tunne ketään joka ähertää itse pihalla renkaittensa kanssa. Jossain korvessa tuo on ehkä tarpeellista jos lähin huoltamo on kymmenien kilometrien päässä. Tai rahat totaalisen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Älkää sinkkunaiset alkako
liian tuttavalliseksi taloyhtiön tyyppien
kanssa, todella kantsii harkita.
Mies voi ihastua ja/tai tulkita väärin.
Sä halusit vain ne renkaat, mutta ehkä tollo
naaburger onkin toosa-aikeissa.
Ja liian tuttavalliseksi päässyt miesnaapuri kateuttaan pilaa ja torppaa kaikki muut naisen miessuhteet ja haaveilut parisuhteesta. Ihan vaan olemalla hieman liian tuttavallinen hänelle itselleen sopivissa paikoissa.
Siis herättää epäilyksia itsensä ja naisen väleistä ilmein ja pienin huumoristisin heitoin.
Ei sellaista "kaveruutta" välttämättä kaikki ymmärrä.
Itse tekisin mieluummin lasagnea kuin vaihtaisin renkaat. T:M49