Mä en ymmärrä, miten äidit jaksaa lepertää ja hössöttää...
" Voi, voi, pikku kulta, onko vaippa vähän märkä" ..." Onko ruoka nyt pikkuisen kuumaa.." jossain kauppakeskuksen vauvojen hoitohuoneessa!! Minä pääsen ostoksille ehkä kaksi kertaa vuodessa, joten meininki on" Ole nyt lapsi , please, tämän aikaa kiltisti..." , " kai kestät vähän märät vaipat ja vaihto tehdään niin nopeasti kuin mahdollista" ja ole xxx!!?? nyt hiljaa kun äiti saa kerrankin sovittaa vaatteita!!??"
Kommentit (24)
Haluan nauttia noista shoppailureissuista ja se onnistuu parhaiten silloin kun oelmme vauvan kanssa molemmat hyvällä tuulella. Näin ollen siis höpötellään ja hyräillään, istuskellaan rauhassa kahvilassa omine juttuinemme jne. Kun olen rentoutunut ja hyväntuulinen, vauvakin vaistoaa sen ja jaksaa sitten myös itse iloisena seurata reissussa muakana rattaissa tai kantoliinassa.
Olen kokeillut myös tuota " olisit nyt vielä tämän vartin hiljaa niin saataisiin edes tämä liike kahlattua läpi" -metodia hampaat irvessä. Totesin sitten että meillä sujuu paremmin kun reissut tehdään vauvan ehdoilla ja runsaasti aikaa varaten. Onneksi kotiäidillä sitä aikaa riittää, toisinaan ollaan reissussa kokopäivä ja mukana voi viihtyä loistavasti myös 2v isoveli. Kaikkea ei suinkaan saa aina tehtyä niin kuin haluaisi, mutta pääasia että viihdytään.
on niin tiukkaa toi shoppailu kuin ap:lle. Mä sentäs voin mennä ostarille vaikka joka päivä, jos vaan jaksas moinen kiinnostaa.
Seksikkyyden aika on silloin, kun lapsi nukkuu tai on vaikka mummolassa ;)
Kun lohdutan itkevää lastani kauppakeskuksessa niin en todellakaan, ikinä, ole uhrannut nanosekuntiakaan sille olenko ventovieraiden miesten mielestä nyt seksikäs vai en :D
Vierailija:
Eli se siitä av-mammat...ette te ainakaan miesten silmissä ole seksikkäitä, jos hössötätte
Ja lastenhoidossa seksikkyys tulee minulle about viimeisenä mieleen. Haluttavuuden kannalta naisella on lukemattomia tärkeämpiä piirteitä kuin se miten hän puhuu lapselle.